Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > dotaz baterie v kufru vs PČR

 o Navštíveno 1840x o
o 15.02.2008, 19:02 | grebec
měl bych dotaz na ty co vozí baterku v kufru jaké máte zkušenosti s bengama???pokud ji teda nemáte nějak dobře schovanou u mě schovat nepujde.popřípadě jestly to musí splnovat nějaké kritéria připevnění atd.pojistka je samozřejmost a k tý druhý baterce to bude připojený 50-kou cca 5m + asi nějaké to relé mám 2 uplně stejné baterky doposud sem je měl propojené asi 1m kabelem a nevybíjely se ale předpokládám že na 5m už to relé asi koupím???


o 15.02.2008, 19:26 | Pepíno_Honda
nevidím jediný důvod, proč by mělo policii zajímat, na co a jak máš v kufru druhou baterku :-)
o 15.02.2008, 19:37 | grebec
no ted ji mám v kabině a mezi řidičem a spolujezdcem a moc se jim to nelíbilylo teda vůbec přitom tam drží jak přibitá a nočemu nezavazí navíc kamarád hasič tvrdí že když spůsobím nějakou nehodu tak že to můžu i zaplatit ze svýho protože sem měl nepovolenou instalaci teda nevim ale pokud dojde na požár tak asi určitě.navíc s policajtama mám většinou špatné zkušenosti jsou to čmuchalové.vždycky si něco najdou.jinak tu baterku bych chtěl do kufru kvůli manší vzdálenosti od zesu.mám sice i cap ale ničemu tím neuškodím a myslím že v kufru se s ní bude i lépe manipulovat atd..
o 15.02.2008, 19:45 | crazyape
Me by spis zajimalo jak se ta bateriee dobiji? Vzdyt kdyz jsou propojene a clovek chcipne auto tak jelikoz nemaji stejne napeti tak se vlastne diky sobe vybijou ne? Jak je toto reseno? Napada me vypinac na preruseni obvodu... Diky
o 15.02.2008, 20:01 | dddd
crazyape: pohledej v diskusi, již se to tu řešilo a někdo říká, že se nevybíjí a jinak se tam dává relé nebo co to je
o 15.02.2008, 20:39 | BMW_318iS
dva roky mam v aute propojene obyc 55ku a 105ku suchou baterii stinger SP2150 ktere ma zkratovy proud az 5000A a i kdyz mi auto stalo treba 2 nebo 3 mesice tak jsem vzdy prisel a a bezproblemu nastartoval, a to musim rict ze baterky byly extremne zatezovany 3,2kW rms a opravdu bez problemu, nevim proc se porad resi ze se navzajem vybijeji, ja nidky nic podobneho nezaznamenal a kdyz jsem meril baterku po cca mesici tak napeti kleslo asi o 2 desetiny coz je dle meho nazoru naprosto smesny rozdil.
o 15.02.2008, 20:50 | Dragster
Grebec : je to nepovolený zásah do konstrukce vozidla, tak že každou přestavbu bu tě musí povolit výrobce vozidla. Případně s tím neprojdeš STK. Na baterku umístěno v prostoru pro posádku se nedivím že tě dávají kouř. V případě té nehody, má tvůj kamarád hasič pravdu. Nemusíš ji ani způsobit, a když druhý účastník bude šťoura, tak aspoň spoluúčast tě napařej.

BMW : to bych chtěl vidět, jak tě vydrží baterka nabitá, zapojená v autě 3 měsíce. Mám úplně nové auto r.v. 2006, a když 2 měsíce stojí, tak jen paměť rádia, počítač, kontrolka centrálu atd něco asi vezmou nikdy ještě neměla pořád 12.7V.
o 15.02.2008, 21:27 | BMW_318iS | Upraveno: 2008-02-15 21:28:37
Dragster: nemam duvod ti tady psat nejaky bludy, kdo me zna vi ze v tomhle bych nelhal, jezdil jsem i na db drag celou sezonu, kdyby byl problem tak tech par stovek do toho investuju ale jak jsme jiz napsal tak ja s nejakym vybijenim nemam nejmensi potize. Ono je neco jinyho met v aute jednu 55ku a nebo tam mit 55+105 pac ta kapacita je pak trosku jinde a tim padem se baterie vybijeji pomaleji kdyz vezmu v potaz to ze se navzajem nevybijeji. Ja se tady neminim hadat s nekym kdo tohle nema overeny a hotovo, je to ciste jen a jen muj osobni nazoz a zkusenost a komu se to nelibi, tak at si pr*el polibi :-)))))
o 15.02.2008, 21:31 | BMW_318iS
Dragster, klidne ti nekdy ukazu na srazu jak ta baterka udrzi napeti treba kdyz pustim 50Hz na minutu plnej vykon, co si pamatuju tak napeti me kleslo o 0,4-0,5 Voltu pri vykonu 3,2kW
o 15.02.2008, 21:34 | noclue
dragster: a ked ma som prave kupil 2 baterku a veziem si ju domov? Tiez som nepovolene zasiahol do konstrukcie vozidla?

Ked to zoberes uplne tvrdo, nemozes si legalne vymenit ani orginal autoradio, lebo to vyrobca nepovolil. Takze cela tato webstranka je o ilegalnych praktikach...
o 16.02.2008, 02:43 | grebec
dragster:no ještě větší kouř dostávám za sportoví sedačky a ctyřbodové pásy enom čekám kdy mě zabavijou aj techničák což není vyloučené.jinak s tím schválením výrobce máš pravdu može to byt aj homologované ale je to prd platné.ale na zesilovač by mě snad neměly nic říct to už by byl vrchol.

noclue:s tou baterkou to je sice zajímavé ale těžko jim budu vysvětlovat že ju vezu dom když bude zapojená jedině jim tvrdit že sem ju chtěl rovnou vyzkoušet. :-)
o 16.02.2008, 04:42 | widlák85
nechápu proč by na tohle měli mít benga keci,ale některý sou takový srá.............(či),že ti sou schopný napařit flastr třeba za to,že máš špatně zavázanou tkaničku na botě a tim máš nevhodnou obuv,takže veškerý tyhle věci sou buď a nebo.
o 16.02.2008, 10:28 | Fridom | Upraveno: 2008-02-16 10:34:58
Mno tak jestli by měli benga řešit jestli mam v kufru druhou baterku, nebo tam mam třeba nasr*no tak to bych řekl že je jenom má věc.
Něco jiného je, když bych zavinil dopravní nehodu, baterka by byla špatně uchycená a někoho by zabila, tak to dejme tomu, ale jinak si myslím že na to nemůžou říct ani prd.
A pokud budu slušnej a policajt nebude idi*ot, tak je to v pohodě.
Samo že když narazíš na blba, tak je to pak asi jako píše widlák85.

Ohledně toho vybití je to to u každého jiné, někdo to má v pohodě jako třeba BMW_318is a někomu se to vybíjí.

Neni nic snažšího než to skusit a pokud se baterky budou navzájem vybíjet, tak se tam dá relé a je to.

Pak se dává ještě relé kůli tomu, že když chce někdo hrát a mít vyplej motor, tak aby se mu nevybila i baterka u motoru, tak tam má relé, které baterky spojí a začně dobíjet až když se auto nastartuje.
o 16.02.2008, 11:25 | grebec
fridom:tak v tom případě je to relé dobré i v tom že když někde budu hrát tak budu mít jistotu že s tama pak i odjedu což je v pohodě.

jaké to relé by ste mě případně doporučily.něco za rozumnou cenu.mám dvě 72ah varty 2x 680a paralelně by to mělo být 1360a a součet pojistek 110a ale to myslím u toho relé není důležité nebo podle čeho koupit v budoucnu určitě budu chtít ještě posílit.
o 16.02.2008, 13:53 | Fridom | Upraveno: 2008-02-16 13:53:54
grebec: Relé se dá i levněji, ale chvála tu zazněla na relé od Stingr.

[ Link ]
o 16.02.2008, 18:52 | buddha
relé jsem dneska kupoval za cca 600 kč od Milana Prohifi.má 180 A
o 16.02.2008, 19:19 | grebec
buddha:a kde tam to relé maj?díval sem se tam a nenašel jsem ho.asi sem špatně hledal.
jinak stinger to už by bylo celkem dost peněz sice si radši připlatím za kvalitu ale myslím že v případě toho relé to nebude potřeba.
o 16.02.2008, 19:46 | Fridom
grebec: Kontaktuj prodejce, může mít spoustu věcí, které ani na stránkách nemá.
o 17.02.2008, 13:00 | noclue
hladajte nagares 180A, je to rele, ktore predava aj dietz za cca 2-nasobok
v nemecku za 20Eur+posta, takze prohifi ma dost dobru cenu...
o 17.02.2008, 13:57 | grebec
měl bych ještě dotaz na zapojení toho relé jestly nevíte o nějakém schématu nebo nemáte su z teho jelen to mám zapojit takovou malou lemru na 50ku kabel???pak by mě ještě zajímalo kam jestly to má byt těsně u druhé baterie nebo aj za tou první ale to asi bude jedno? a čim to relé vlastně sepnu teda odkud vytáhnout to napětí aby seplo po nastartování???radši se předem ptám abych to mohl promyslet než to koupím.
o 17.02.2008, 15:05 | buddha
návod mam v kufru,ještě jsem to neřešil.napiš Milanovi na icq,rád si pokecá :)))
o 17.02.2008, 16:16 | noclue
elektrikarske oka : priemer oka 8-10mm, prierez kabla aj 50, 70, 100mm2 cena do 20 korun
umiestnenie je fuk, len pocitaj s prechodovymi odpormi....
rele na velke oka kabel, a na mensie kontakty das spinany plus a zem....

ak sa ti baterky nevybijali na 1m, nebudu ani na 5 metrov.... tzn. je otazne, ci to rele potrebujes
o 17.02.2008, 16:33 | prohifi.cz
tak abyste nerekli, tak jsem vam ho dal na eshop :-)

[ Link ]
o 17.02.2008, 17:19 | grebec
noclue:no ty oka mě napadly už sem kupoval různé ale na tom obrázku se mi to relé zdá tak maličké že mám obavu že je tam nenapasuju ale když říkate že jo tak asi jo.jinak mi dělá starost ještě jedna věc.pokud mám to relé dát na plus tak se mi to může krásně vyskratovat vždyt ty kontakty nejsou nijak chráněné.pak mě ještě nesedí jedna věc když to připojím přes rem tak se mi baterie bude dobíjet jen když budu mít zaplou muziku což se asi moc nedobije mám celkem mizený altík.no jinak pokud tvrdíš že se vybíjet nebudou tak bych ho mít nemusel.ale líbí se mi na tom to že když to někde pustím tak zaručeně odjedu protože to bude hrát jen na tu co je v kufru.
o 17.02.2008, 17:19 | grebec
noclue:no ty oka mě napadly už sem kupoval různé ale na tom obrázku se mi to relé zdá tak maličké že mám obavu že je tam nenapasuju ale když říkate že jo tak asi jo.jinak mi dělá starost ještě jedna věc.pokud mám to relé dát na plus tak se mi to může krásně vyskratovat vždyt ty kontakty nejsou nijak chráněné.pak mě ještě nesedí jedna věc když to připojím přes rem tak se mi baterie bude dobíjet jen když budu mít zaplou muziku což se asi moc nedobije mám celkem mizený altík.no jinak pokud tvrdíš že se vybíjet nebudou tak bych ho mít nemusel.ale líbí se mi na tom to že když to někde pustím tak zaručeně odjedu protože to bude hrát jen na tu co je v kufru.
o 18.02.2008, 17:10 | noclue
tvrdim to pod podmienkou, "AK sa ti baterky nevybijali na 1m, nebudu ani na 5 metrov"

Tvoj prvy post:
"2 uplně stejné baterky doposud sem je měl propojené asi 1m kabelem a nevybíjely"

dlzka kabla na tom nic nezmeni.....
o 19.02.2008, 12:56 | Dragster
BMW : možná máš pravdu, hádat se nebudu, mám také svoji zkušenost. Věřím, že to za 3 měsíce stání natočíš, budou mít obě dost proudu, ale myslím, že napětí bude tak 11.0 - 10.8 V, nebudou pořád držet 12V

Noclue: trochu přeháníš, když si ji vezeš domů v kufru tak to určitě nikomu vadit nebude. Tady šlo ale asi o to, že ta baterka bude nejakým způsobem přišroubována ( s držákem ) ke karoserii vozidla a budou k ni vést dráty, kdy toto není schváleno výrobce vozidla. Rádio je o něčem jiném.

Grebec: S tou baterkou je to jen na tobě, dělá to spousta lidí. Za sedadla se tě nedivím, mám je v aute taky Sparco Evo, které mají homologaci FIA, což je víc než nějaká homologace běžných sedadel, ale nic s tím neuděláš, nelze udělit vyjímku a automobilka má své věci schávelé. Boredl v ČR.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3176 sekund.