Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Proč tahat i -

 o Navštíveno 1312x o
o 24.01.2008, 18:47 | kubiss
ahoj! mam pro vas asi uplne stupid dotaz... potřebobal bych poradit jestli tahat k zesaku i minus nebo staci z baterky jen plus a minus uz pichnout(samozřejmě kvalitně)na kostru kdekoli pobliž..
zasik bude jen moboblok nic velkeho subac 25 max 30 cm..dík za rady..


o 24.01.2008, 19:04 | Petura | Upraveno: 2008-01-24 19:05:48
tak pokud máš kde u zesiku napíchnout kostru tak proč ne ...
pokud nemáš, tak natáhni i - od baterky

navíc většina kabelových sad se prodává s 5m + a 1m -
o 24.01.2008, 19:06 | cendler
na tohle tahat od baterky nemusíš, stačí pouze někde u zesíku
o 24.01.2008, 19:08 | noclue
jen monoblok na 30cm sub moze mat kludne 4kW :-)
zavisi to od vykonu zosika.... nie od priemeru subu
o 24.01.2008, 19:58 | ivls
názory se různí
já osobně preferuji + i - od baterky - je to jistota, - zvlášt u starších aut
osobně mám auto nový a tahám oba kabely do kufru do rozvodných bloků a odtud k zesilovačům oba kabely

dělám SQ, nevím, jak je tohle důležité u SPL
o 24.01.2008, 20:32 | mamut
jestli to budes kostrit na kastly tak potom nezapomen ten samy kabel ukostrit i od minus polu baterky taky na kastly
o 24.01.2008, 20:47 | alfik
ak spravis kostru kvalitne jak na strane baterky tak na strane zosikov tak to staci ak to spravis napicu tak radsej potiahni aj - kabel.ide o prechodovy odpor en musi byt co najmensi cize hlavne kvalitne svorky na baterke a vsetko ocistit a odmastnit a potom nafest dotiahnut
o 24.01.2008, 21:20 | Aligátor
ivis- dělám SQ, nevím, jak je tohle důležité u SPL :
je to u spl moc důležité mít oba poly od baterky malá inspirace :-)

foto k příspěvku  od Aligátor

o 24.01.2008, 21:37 | clown
ALi ..
s tim znacenim a paskovanim muzes i na EMMA :o)))
jen zakrejt ty maly distribucaky :o))
o 24.01.2008, 21:37 | mendo
kde sa daju zohnat tie medene platy??
o 24.01.2008, 21:37 | alfik
ali toto uz je trosku extrem ak sa pohybujeme v normalnych vykonoch tak netreba - kabel tahat od baterky ak je kvalitny kostriaci bod pri baterke aj pri zosiku
o 24.01.2008, 21:46 | Aligátor
jasné že stačí po jednou + a jednom - to bylo jen jako inspirace a ospověď že u SPL je důležité tahat od baterky obojí :-)
o 24.01.2008, 21:50 | petis
a v hojnem množství:-)))
o 24.01.2008, 22:31 | vinzek fa
tohle neni hojne mnozstvy uz si vydel premnozeny kobylky tohle je to same medena panda
o 24.01.2008, 22:33 | petis
mám to podobný jen o 10kabelu mín. letos jsem jich chtěl ještě 10-14 natahat, ale jějak to nezvládám duševně:-)
o 24.01.2008, 22:53 | Vasekkch
Sakra může mi někdo vysvětlit proč prostě nedal baterku do kufru než tahat tyhle kilometry?:))
o 24.01.2008, 22:56 | vinzek fa
protoze v urcitem stretu na db dragu muzes met jen jednu baterku a to na original miste a jak jinak dostat stavu do zesu
o 24.01.2008, 23:25 | Deaf.as.a.post
rozvodna Slavetice :-)) tak todle sem este nevidel, k cemu je tam ten distribucni blok a ten bilej (repro kabel?) vychazejici z PDR je remote? kolik zesu tohle zivi?
o 24.01.2008, 23:26 | Akordýsek
Tomu se říká nemoc:-)Já jsem pro to natáhnou z baterky oboje.hlavně stejné nebo větší průřezy..Znám hodně lidí co natáhnou od bateky 25tku a na kostrku daj 6stku(taky sem tak začínal:-),ale to je to pak všechno na h...O:-)
o 24.01.2008, 23:27 | petis
Bílej RCA, malej dBlok asi remote. Tohle je pro dva zesilovače.
o 24.01.2008, 23:32 | Deaf.as.a.post
petis: 2 zesy? jak se to z te medi "dostane" do tech zesu? dik za osvetu
o 24.01.2008, 23:36 | vinzek fa
kabelem covece mozna ze petis uz ma i vykoumany neco bezdratoviho ale tohle bude kabelem
o 25.01.2008, 11:49 | Deaf.as.a.post
vinzek fa: jestli ten tvuj posledni komentar byl pro mne, tak sis moh vsimnout, ze slovo dostane je zamerne napsano v uvozovkach, cili jsem predpokladal, ze bystrejsi pochopi, ze se ptam, jakymi kabely, jakym prurezem, popr. jakymi kovovymi redukcemi se to napajeni privede k zesilovaci, aby se eliminovaly jakekoli ztraty. S dB dragem nemam zadne zkusenosti a takovou rozvodnu jsem v aute jeste nevidel, tak me to zajimalo proc tolik kabelu kdyz do zesu pak vede jen jeden kabel nebo jak je to vlasntne dal udelane s napajenim k zesu. Rozumne odpovedet nezkusenemu ci neznalemu neumis, jediny co jsem se tady od tebe "kloudneho" na foru dozvedel je ze Sonic ustreluje hlavu a to jeste za predpokladu, ze to nemusim dva dny lustit pac nasekas do 4 slov 10 pravopisnych chyb. Ptat se te na neco dalsiho k tomuto tematu je asi bezpredmetne, ocekavam od tebe urazky a ofenzivni reci jako v jinych prispevcich, ale treba prekvapis a neco se k te rozvodne dozvim.
o 25.01.2008, 12:10 | petis
každej zes má dvojtý napájení. takže 2x100qmm ro plus 2x100qmm pro mínus. tohle je pro jeden zesík. takže x2 pro druhej a máš to. výkon zhruba 11-12kW
o 25.01.2008, 12:24 | Deaf.as.a.post
a ty zesy maji az 100qm vstup? nebo to je pres redukci? a proc se tak silnej kabel netahne primo od baterky? takhle to ma mensi ztraty? a vlatsnte jak je tolik kabelu napojeny na baterku?11-12 kW to je dobra sada :-))))
o 25.01.2008, 12:49 | petis
do svorky napájení se vleze 75qmm,bez problemu. 100ka se tam dostane taky. Takhle je to jednoduší kvuli demontáži a možnýmu připojení jiných nebo více zesilovaču. na baterku je to napojený uplně stejně jako tady

foto k příspěvku  od petis

o 25.01.2008, 12:52 | Deaf.as.a.post
tak to je sila :-) diky petis
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.2579 sekund.