
Navštíveno 1316x

Prodal jsem zadní repro a ostatní komponenty měnit nechni, neb jsem se zařekl, že do auta nepůjde ani koruna :o) a teď jen tak v mysli řeším, zda:
1. Přední kompa nechat na 1 a 2 kanál zesíku a 3 a 4 nechat bez zapojení
2. Přední kompa hodit do můstku na 1+2 a 3+4 kanál zesíku
Kompa jsou Mac Audio Protector 2.16 a zesík je Mac Audio Z 4200
1 a 2 kanál zesíku napojit na kompa mustek nechat volný.
Na SW mám monoblok. Tohle mě jen napadlo, zda to má vůbec smysl zkoušet. Výkonu není nikdy dost a i doma jsem jeden čas honil 70W repro 150W zesíkem a oproti méně výkonému zesíku to bylo o něčem jiném. Asi to vyzkouším a uvidím dle poslechu. Nikdo jiný nezkoušel?

09.01.2008, 12:22 |
TUNER Zkusil bych ten můstek...aspoň uvidíš jestli bude nějakej rozdíl.... ;-)

09.01.2008, 15:20 |
alfik skus to zmostikovat jedneho casu som mal Z4200 a ked som kupil mono tak mi behal v mostiku na kompa casom som ho aj tak vymenil za Z2200 ten je na kompa ideal ak mas nejake nenazrane ja som mal vtedy nejake GZ a na tych mi Z4200 bez mostika obcas isel aj naplno teraz mam hertz hsk 165 a Z2200 ide mozno na polku mozno ani nie a zvukovo je podla mna lepsi ako 4200
idelanim reseni je koma do aktivu :) pokud to dokazes uridt. jinak neivmejstli tu nekde pises jaky ma zesik vmusku vykon a jaky vykon maji kompa, ale i ten mustek by mohl byt zajimave reseni, jen ze zacatku dej bacha aby si to neosolil a nevystrelili ti kompa ze dveri, davej jim pomalu at poznas kdy budou mit dost
TUNER, alfik: Tak až bude teplejš, tak to testnu, docela mě zajímá, zda tam bude rozdíl.
michal_smsmsm: JJ aktiv by se mě taky líbil, ale to by znamenalo změnu rádia za pořádnou mašinu a to nechci. Jinak mám Test CD ze Sterea a tem je i test limitace zesíku a s hlasitostí zacházím s rozmyslem.
ridit to radiem je urcite nej, i kdyz v urcitych situacich to jde i n azeisku, pokud ma plynule nastavitelny propusti a oddelene pro kanaly. tak v tom pripade vyzkousej muste, za to nic nedas a pak se rozhodin
Bohužel dolní propusť končí na nějakých 200Hz a to je poněkud málo pro dělící kmitočet. Alespoň myslím, že to tak Ztko má, ale juknu na to, dík za tip.

09.01.2008, 16:22 |
alfik | Upraveno: 2008-01-09 16:24:29
Z sa neda pouzit na aktiv sam osebe nevie si to osefovat ma naprdel filtre a aj tak je lepsie to mat na radiu keby to das len filtrami moze sa stat ze to bude horsie ako v pasive proste to rozhodis.ale keby to radio dokazalo tak by to stalo za skusku.ked radio nieje daj mostik ked nic ine tak aspon nebudes tak zatazovat len dva kanaly.
alebo ma napadla este jedna moznost kup par kick bassov a tie daj na zadne kanaly tie sa vpredu zidu
no a nebo se to da resit externi aktivni vyhybkou ne? ;-)
Luke-Jeep: Chci to bez investic a navíc ke zmíněné sestavě by to dle mě byly vyhozené peníze.
woe vyhybka se da sehnat i pod litr...
Fakt? Máš nějaký tip, tuhle možnost jsem vůbec neřešil.
jo mam mam jednoho zbytecnyho macroma :-D
Luke-Jeep: Cena, model, stav? To se dáš teda do signálové cesty a jsou tam nějaké potenciometry na nastavení dělícího kmitočtu? Vím že se tohle dělá v profi třeba od Behringera, ale do auta jsem se o to nikdy nezajímal.
cena do litru stavmechanicky ok ale par skrabancu ma... model nevim :-D jj das to do signalove cesty - vstup par cinchu vystup dva pary... potencaky na frekvence... jak pojedu do garaze nafotim
Luke-Jeep: OK, pak mě to hoď do mailu. Doufám že to není moc velký a těžký, vyhazuju kvůli hmotnosti CAP a Ty mě uvrtáš do další krabičky navíc :o)))

09.01.2008, 18:50 |
pajp Luke-Jeep:kdyby si to tuner2 nevzal tak mi to taky pošli do mejlu
hosi mam jich vic ;-) pak tam ma i jedno RTO s vetsi moznosti nastaveni a jednu od Alpine... ale ta uz je cenove mimo
Luke-Jeep: OK, těším se na mail s fotkama a modelem. Včera jsem nad tím dumal a asi to bude nej řešení. Dokonce ve slovenském Autohifi používají Z 4200 na aktiv testy taky :o))
to Luke-Jeep : mam pro tebe vzkaz od Tunera#2 - má zájem, ale momentálně je marod a minimálně týden bude bez netu. Pak se s tebou domluví