
Navštíveno 1536x

Trvalo to trochu dýl ale nebyl přístup na AHC takže ted pokračování. posledně jsem končil někde tady:

hrubé obroušení

Tmel + obroušení + zkouška na tapec

zase o kousek dál

zkouška na oba tapecy

Výběr potahového materiálu - bude to modrá kůže

No a mimo jiné i pro výšky je třeba vyrobyt "bydlení" .... zatím vše

A jen na závěr poznámka: už to hraje a i zatím bez 100% ho utěsnění je to hodně poznat proti klasickému "směřování" středobasů. Jsou v tom DLS MS6-ky na DLS A30.

19.03.2007, 15:59 |
Kesam pEKNE:-)
Hezká práce! Zdá se mě to a nebo máš každý pootočený jinak? Teď to taky řeším a chci naklopit ten víc u řidiče vzhůru než ten u spolujezdce - prostě tak aby obě plochy mířili zhruba stejně na moje uši. Tím pádem spolujezdec to bude mít ale "blbé" :o)
Nezdá. Každý je trochu jinak směřovaný. Tak aby to bylo na řidiče ale ne až uplně do extremu.
A proč máš ten u spolujezdce teda víc naklopený? Je tam větší vzdálenost a tudíš logicky vychází méně ne?
Tuner: není víc naklopený. Naopak míň. Na té fotce je ten tapec nakloněný dozadu, takže to klame. Levá stranu u řidiče je víc naklovená směrem nahoru než pravá u spolujezdce.
To jsem si myslel, ale chtěl jsem to jen potvrdit, taky chci pravou naklonit méně.

21.03.2007, 10:54 |
erix7 (K)
Tuner 2- co je spolujezdec ?
akceptuje se spolujezdkine- treba u IVLS :)

21.03.2007, 11:48 |
Tuner#2 | Upraveno: 2007-03-21 11:50:12
erix7: Myslel jsem to obecně, jinak většinou teda smůlu bude mít spolujezdkyně :o) ona měla smůlu už teď s nasměrováním výškáčů, kde levý navíc trochu kreje volant, ale výš ho dávat nechci - mě to vyhovuje :o)
Taky mam u ridice vic naklopeno:-) je to kua znat:-)