
Navštíveno 1111x

Chtel jsem se zeptat,ktera varianta ma jake klady a zapory a na co si dat pozor.Pripadne cemu se vyhnout ,abych dosahl co nejlepsiho zvuku:
1)Zapojeni s pasivni vyhybkou-4-kanal zesak,vyskace,stredobasy,pasivni vyhybka delana primo pro vyskac samozrejme s větví i pro stredobas,zadni kanaly zmustkovany pro woofer
2)Zapojeni s aktivni vyhybkou-4-kanal+monoblok,(stredobasy,vyskace-kterym oddelim vyhybkou frekvence a pripojim kazdy repro na jinej kanal),(woofer-oddelim vyhybkou a pripojim na monoblok)
3)zapojeni s aktivni vyhybkou v radiu-to same jen nepouziju vyhybku ,ktera se dava do signalove cesty ,ale vyhabky v radiu....
Zatim nemam radio,ktere ma v sobe vyhybk pro aktiv,monoblok,aktivni vyhybku a ani poradnou pasivni vyhybku nemam.Tak prosim jestli by jste mi mohl nekdo poradit z kteryho reseni se de nejlevneji vydolovat nejvic?Diky
já bych byl pro číslo 3 a na SW nepotřebuješ vyhybku, tu má monoblock přece v sobě..
no mě by spíš zajímalo na jakých komponentech případný zapojení bude.
mno zatim mam stredobasy od magnat bullpower a vysky carpower DT-284 a basak zatim 2*20cm od tesly asi 25 let stary a zesik je DLS DQ200....ale casem asi ten basak a stredobasy by meli jit pryc...uvidim ale....

16.02.2007, 12:57 |
Cenda jaky mas zkusenosti se stavbou pasivni vyhybky?
Pasivni vyhybku jsem nikdy nestavel...takze bych jel podle teorie,kterou taky moc neovladam...

18.02.2007, 15:07 |
Cenda Docela divoka kombinace. Spis bych doporucil koupit hotovej set s vyhybkou komplet. Jinak pokud chces nabirat zkusenosti, je to jen na tobe. V pripade aktivu mas vetsi sanci na uspech, pravdepodobne ale dráž, nez pri konstrukci vlastni vyhybky, pokud to neumis.
Je ovsem otazka, jestli se ti to vyplati...