Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Vydrží to baterka?

 o Navštíveno 1043x o
o 12.02.2007, 11:32 | gigo
Mám baterii Stinger SPV35 [ Link ]

zajímá mě, jestli zvládne Audi A4 2,8 a jestli nebude moc trpět. Jestli se příliš nesníží její životnost. Nejsou ted peníze na nějakou velkou, ale myslím si, že je pořád lepší tohle, než nějaká obyč Varta...


o 12.02.2007, 14:51 | Ricci
No 35 Ah je aj do Felicie malo...
Pri takom aute by som daval aj adekvatnu baterku, to je ako ked kupis Mercedes za posledne prachy a uz nie je za co jazdit, lebo nemas na benzin...
o 12.02.2007, 16:46 | Pavel02
oo)))
o 12.02.2007, 17:18 | prohifi.cz
2 gigo: mrkni do mailu ;-)
o 12.02.2007, 20:26 | prochyq | Upraveno: 2007-02-12 20:32:38
Pokud nenechavas auto mesic stat, tak vydrzi.

Trochu me ale unika, proc kupujes 35Ah baterku za 4 tKc, kdyz by si za 1/3 ceny mohl mit 70Ah se stejnym startovacim proudem. Asi se v tom nevyznam a nejsem ten spravny autohifik ;-).
o 12.02.2007, 21:41 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
no gigo ji mel v minuelm aute kam se jina nevesla... tahle baterka je delama pro japonsky auta

jinak exide maxxima 900DC
o 12.02.2007, 22:40 | hotdog
já si myslím že bude dostávat pěknej kouř, hlavně ted v zimě. to bych ji dal radši jako druhou do kufru...
o 12.02.2007, 23:34 | prochyq
Pokud auto startuje na skrtnuti a je casto v provozu, tak to ustoji. Neni to diesel. Hlavne ji do mrte nevybit a nenechat zmrznout.
o 13.02.2007, 09:37 | zrno
osobně bych nechal zatím tu vartu a stingera prodal a přihodil prachy a koupil silnější než ji zhuntovat v a4
o 13.02.2007, 18:43 | wilibald
Nikdo nezminil nabijeci proces za provozu...V tom aute ma byt myslim 72 Ah a tomu je prizpusobene i nabijeni. Myslim, ze by celkove dostavala tezce na prdel...Ale napad je to zajimavy... ;o)
o 13.02.2007, 22:53 | prochyq
Nabijeni baterky v automobilu se provadi "napetove". Vystupni napeti alternatoru je 13.8V, a to proto, ze napeti plne nabite baterky vzroste na 13.8V (a to at je 35Ah nebo 72Ah nebo 200Ah). Tim je chranena proti trvalemu prebijeni. Baterka dostava na prdel, pokud je palubni napeti vetsi nez 14V a za provozu je trvale prebijena. A nesnese to 35Ah ani 200Ah baterka; nezavisle na kapacite se baterce rychle zkracuje zivotnost.

Takze z hlediska prebijeni je jedno jestli tam gigo ma 35Ah nebo 200Ah. Dulezite je vystupni napeti regulatoru altiku, jestli je vporadku.
o 14.02.2007, 10:43 | gigo
děkuji za objasnění... Byl to jen takový hloupý dotaz. Tuhle baterku teď využívá máti. já mám v Audině obyč, ale zatím žije. Prozatím tedy nemusím řešit novou.

RyVes Milan: moc děkuji za nabídku. Jakmile to bude aktuální, tak si na tvou nabídku určitě vzpomenu ;-)
o 15.02.2007, 10:32 | wilibald
To prochyq: Muzem diskutovat nad schematem zapojeni a logikou regulatoru ve vozidlech Audi, ale popravde na to nemam moc cas. Mam v aute to same, u 1,9 Tdi jsou tyto dily stejne.
o 15.02.2007, 13:25 | prochyq
hawk.
o 17.02.2007, 15:29 | MAX
Jenomže ta maxxima je větší - nevleze se mu tam..
o 18.02.2007, 19:32 | erix7 (K)
stale sem nepochopil, proc by mnela dle nekterich dostavat na prdel . a co se tyce dobijeni do 14,2V no problem. co se tyce start proud, tak taky no problem.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3112 sekund.