
Navštíveno 979x

chtěl bych poradit jak odstanit poblikávání světel do rytmu,
v autě mám zesilovač na basák (250W RMS), kabel 25qmm, nová baterka 44Ah, repro na rádiu, když si občas dopřeju rachotu při poslechu tak mi lehce začnout poblikávat světla do rytmu, dělá to i při běžícím motoru jak na volnoběh tak i při vyšších otáčkách, časem bych chtěl přidat ještě zesilovač na repra, ale to by mi asi auto rovnouo zhasínalo :o))) kde je chyba?
stejnou aparaturu jsem měl v předchozím autě a bylo to naprosto bez problémů (repra na rádiu, 2k zesilovač pro basák)
mozna ukostrit baterku? poradne...
urcite to bude slabsim altíkem,ale problem je v tom ze mas repro na radiu-to radio ti taha moc stavy,chce to zesilovac na repra a kapacitor pro vyrovnani odberu proudu,pak by to melo bejt v pohode :-)
no ještě taková libovka, oni blikaj jen světla, ale rádio a podsvícení palubky svítí normálně, rádio začne blikat až když tomu fakt přidám téměr na max, ale to už jen chrčí (což je normální)
kdyby to bylo slabým altem, tak bych místo kapacitoru koupil jednoznačně silnější baterii :o)
Petura: pejdi si pečlivě napájení, hlavnej kotřeb od baterky minus na karoserii, pak ukostření u zesilovače. mělo by to pak zmizet
díky za rady, mrknu na to ... už je vás víc co mi poradilo přejít znovu napájení a ukostření zesilovače ...
Skus ukostři pořádně baterku. Měl jsem taky podobný problém. Dal jsme na baterku pořádný kabel a nový kostřící pod a je to v pohodě.
slabej altík je kravina, jedině že by byl v pr*eli, měl jsem na tom samém 600wrms a nic, můj hlavní problém byla baterie, kostra by měla odpovídat průřezu +, to platí i pro baterii, 44Ah taky neni zázrak, cap by byl fajn :o) zrovna mám tušim 44Ah gelovku doma volnou :o) ale nevim jestli na prodej
jdoizo:myslíš že místo capu na dodávku proudu je lepší pořádná baterie?
Kydž je inastalace kolem 1kw rms,tak měnil někdo někdy kvůli tomu altík?
Hlasuju za nekontaktni kontakty u baterky, nebo baterku pred smrtí... ;o)