Navštíveno 1024x

Ahoj. Rozhodl jsem se pro ozvučení svého auta AR 156 sedan komponenty od firmy Alpine. S tím, že mi zatím zůstane dosavadní (tři roky) staré rádio Kenwood KDC 7024 4x45W. Mám problém při určení, co zvolit za komponenty Alpine k sobě. Jsem laik a chci vskutku kvatní značkový "musik". Ve dveřích jsou zatím origo 16cm středobasy dole a výšky nahoře. Vzadu jen středobasy. Ale počítám s doplněním výškáčů do stropu. Moje představa je tedy dvě sady repro Alpine komponenty. A teď, který zvolit zesilovač nebo zesilovače, protože do kufru chci od Alpinu bassbox. Moje představa byla a to si nedokážu spočítat, zda to bude výkonově atd. sedět. Repro SXS 1757 nebo lepší s vyhybkami (příp. jaké?) , zesilovač MRV F450 5-kanál (příp. jiný?) a bassbox osazený 30cm basákem s výkonem dle zesilovače. Prosím rychle pomoc. Mám možnost koupit ten 5-kanál zesilovač MRV F450 za super peníze nový a nebo dva (4-kanál MRV F340 tuším a nějaký monoblok MRP 350 pro woofer, ale jeté). Díky moc.
vyhnul bych se kombinaci veci co jsou za super penize a koupil to co se mi bude opravdu hodit
osobne od alpine bych koukal od rady R nahoru
Jasně, ale řada R je trochu moc vysoko. Já bych spíše do řady R. Zkrátka bych chtěl zvolit repro a wooferu k 5-kanálu viz výše.
Taky ted resim ozvuceni do 156, kup od A jen radio a zbytek neco jineho. Alpine je super firma, ale to neznamena ze umi vse nejlepe. Na zadni repro se vykasli a radeji si penize za ne pridej na poradne komponentni repro pro predek. Umisteni vyskacu od vyrobce v prednich dverich take neni idealni, vyskace budu davat do prednich sloupku. nezapomen na vytlumeni dveri. Nevim kolik do toho chces dat.
Vse je otazka kolik chces investovat. Ale podle toho co od toho ocekavas : chci vskutku kvatní značkový "musik" - tak opravdu koukej od rady "R" nahoru.