Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Alpine - help

o Navštíveno 1024x o
o 06.02.2007, 20:39 | Jirka156
Ahoj. Rozhodl jsem se pro ozvučení svého auta AR 156 sedan komponenty od firmy Alpine. S tím, že mi zatím zůstane dosavadní (tři roky) staré rádio Kenwood KDC 7024 4x45W. Mám problém při určení, co zvolit za komponenty Alpine k sobě. Jsem laik a chci vskutku kvatní značkový "musik". Ve dveřích jsou zatím origo 16cm středobasy dole a výšky nahoře. Vzadu jen středobasy. Ale počítám s doplněním výškáčů do stropu. Moje představa je tedy dvě sady repro Alpine komponenty. A teď, který zvolit zesilovač nebo zesilovače, protože do kufru chci od Alpinu bassbox. Moje představa byla a to si nedokážu spočítat, zda to bude výkonově atd. sedět. Repro SXS 1757 nebo lepší s vyhybkami (příp. jaké?) , zesilovač MRV F450 5-kanál (příp. jiný?) a bassbox osazený 30cm basákem s výkonem dle zesilovače. Prosím rychle pomoc. Mám možnost koupit ten 5-kanál zesilovač MRV F450 za super peníze nový a nebo dva (4-kanál MRV F340 tuším a nějaký monoblok MRP 350 pro woofer, ale jeté). Díky moc.

o 06.02.2007, 20:43 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
vyhnul bych se kombinaci veci co jsou za super penize a koupil to co se mi bude opravdu hodit

osobne od alpine bych koukal od rady R nahoru
o 06.02.2007, 20:47 | Jirka156
Jasně, ale řada R je trochu moc vysoko. Já bych spíše do řady R. Zkrátka bych chtěl zvolit repro a wooferu k 5-kanálu viz výše.