
Navštíveno 970x


06.02.2007, 17:57 |
Maroš Mate nejaky napad jak tenhle konektor jeste uvest do provozuschopneho stavu ?
Napada me bud epoxid (respektive "tekuty kov" 3-ton) ktery by slouzil na udrzeni sroubu ve zdirce, nebo neco podobneho zkusit pajeckou - pripajet kousky mosazi nebo medi a do toho pak udelat novou diru a zavit ?
...ne, nebyl sem to ja kdo to ulomil :(


06.02.2007, 18:14 |
Pavel02 | Upraveno: 2007-02-06 18:15:46
Asi bych to zkusil odlit z kvatitní pryskyřice. Třeba voskem vykapat vnitřek vytvarovat nějakým vhodným nástrojem (vytvořit tak vlastně formu) a pryskyřicí zalít, taky do vhodného tvaru shodného s původním. případně přebytky materiálu obrousit. Po nahřátí by ten vosk zase vytekl.
a nebo na hulvata-na plosnak naletovat kus poradnyho kablu,tohle provrtat-vytahnout ven na nejakou svorku a cau..: ))

06.02.2007, 21:54 |
Ivouš rozebrat,. nechat vytocit novej terminal...
Zeptat se u dovozce, zda to nemohou opatřit jako náhradní díl

07.02.2007, 01:05 |
Maroš vyriesene jednoducho a rychle - priletovany kus mosadze tak, aby sa povodna diera na skrutku iba malo zmensila, a potom dorobeny zavit zavitnikom. Nie je to ako nove, ale je to funkcne.

07.02.2007, 01:10 |
Maroš Ozaj, zabudol som uviest co je to za stroj... je to 16-Ventil s ABS, prilozim aj nejake autenticke obrazky

07.02.2007, 01:11 |
Maroš Dakujem za vase nazory a podnety. Ozaj, zabudol som uviest co je to za stroj... takze je to 16-Ventil s ABS, prilozim aj nejake autenticke obrazky

07.02.2007, 01:12 |
Maroš 16 ventilov - na kazdy valec 4


07.02.2007, 01:12 |
Maroš A kedze taku velku silu treba aj ubrzdit, nechyba ABS !


07.02.2007, 01:17 |
Maroš | Upraveno: 2007-02-07 01:19:17
Zatim ležící a SEDÍCÍ, za pár dnu už ale bude namontovaný


07.02.2007, 01:17 |
Maroš | Upraveno: 2007-02-07 01:20:28
pohled zepredu na odkapotovanej motor vypada vcelku agresivne...


07.02.2007, 01:28 |
Maroš Zvukove se projevuje jako by zesilovac odletel a nastoupili muzikanti...


07.02.2007, 01:33 |
erix7 (K)
to su byvale Signumove ?

07.02.2007, 09:33 |
Maroš celu historiu nepoznam, posledny majitel mal tri kusy bol z Viedne

08.02.2007, 15:15 |
wolf me napadlo zkusit to treba vrtnout s druhe strany

08.02.2007, 22:59 |
olda2 provrtat a udělat nový závit zespodu mírně šikmo (to je provrtat tu izolaci i v dobrém místě tu dutinku a dát zapuštěný šroub aby dotek případný zkrat nebyl/vrtat hlouběji-ne přímo naproti stávající díře se závitem aby to při dotažení se neroztahovalo
Maroš: tak na tento Audison jsem fak hodně zvědavý. kdy ho zapojíš a stavíš se???