Navštíveno 883x

Protože původní dotaz se moc neujal , tak to zkusim znovu. Které radio by ste mi s tihle dvou doporučili ? Jsem v oboru hifi začátečník, tak se omlouvam za možná blbý dotaz. V autě budu mít zatím 4 repro , časem chci koupit subáč + zesík a někdy za hoooodně dlouho i zesík na zadní repro. Mužete mí poradit který z těchto dvou , nebo jestli ještě nějaký jiný tip by mi mohlo vyhovovat . Za každou připomínku a radu jsem vděčnej. Odkaz na toho PIO
[ Link ] a ten Clar
[ Link ] . Díky všem za ochotu .
no vzhledem k tomu, že jsem clarionista, tak určo clarce, bude na tom zvukově lépe a myslím že se bude i líp ovládat, toť můj názor

11.12.2006, 20:38 |
mishan | Upraveno: 2006-12-11 20:47:04
a ted jsme našel že je vítězem testu v Car/Hifi 3/2006, takže bychto vůbec neřešil ;-)
konkurenti:
Alpine CDE 9848RB
Blaunpunkt London MP35
JVC KD G521
Panasonic CQ-C3303N
Sony CDX-GT300S
No je i o něco levnější , modrý podsvícení se mi taky hodí , akorád par kamarádů mi říkalo že ten Pio je lepší ??? už jsem projel dost článků a co člověk to nazor . Tak jsem si chtěl nechat poradit od odborníků . Přecejenom je to pro mě docela investice a nechtěl bych udělat chybu .
no já odborník zrovna nejsem, na to jsou tu jiní ;-) udělej to jako já, najdi si obě rádia někde v panelu v obchodě a osahej si je a budeš hned chytřejší které ti sedne víc :-)
A co takhle Cla 468RMP? Teď jsem ho někde viděl asi za 4100,- ,já ho kupoval asi za 5t,myslim že to není špatná volba...
zrovna jsem ho objevil , má to navíc 2 RCA výstupy a vstupy, dalkový ovládání, akorád se mi zdá, že ten displej sice grafickej ale menší a co kontrast ? Jinak seš s nim spokojenej ?

11.12.2006, 22:27 |
zdany Cece, toho pioneera mam v aute 3 nedele a maximalni spokojenost, jen podsvit tlacitek crvene je nekdy trosku neprehledny. Mam k nemu vytky co se tyce nekterych veci, ale funkcne je good. Vykon taktez.
Ve zkratce, co nenajdes na webu, pokud si nestahnes nekde navod: