Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > kouše se zvuk

 o Navštíveno 890x o
o 10.12.2006, 13:10 | Squere
Zdar, dělal sem BMW 530d rok 2000 a když pořádně přidá hlasitost, tak jako by se mu začal kousat zvuk, hrozně v tom pak praská, má tam origo radio a changer (takže sem musel táhnout zvuk z výstupů na repro), kterej je připevněnej v kufru na boku auta


o 10.12.2006, 20:03 | Shr3k
A z těch výstupů na repro jsi dělal asymetrický signál pomocí konvertoru, nebo jsi to "napálil" na přímo do zesilovače?

Problém je že 99% rádií má koncových stupních klasický můstek, čili pokud si tam nedal transformátor a zapojil ty + a - výstupy do cinche na zesilovači, jedna polovina můstku v originálním rádiu ti jde pernamentně do zkratu.

Takže tam buď dej konvertor [ Link ] , nebo použij zesilovač s vysokonapěťovým symetrickým vstupem (+ , - a zem), nebo to napoj jen na polovinu můstku z rádia (vezmi jen + z rádia proti zemi a mínusu si nevšímej).
o 11.12.2006, 13:57 | Squere
Zdar, použil jsem zesík s vysokoúrovňovejma vstupama, do těch cinchu bych ho asi odpálil, ne??? a zapojovali sme to : na vf výstupu zesilovače bylo 5 kablíků dva bílí, dva šedý a jeden černej. a jelikož sme k tomu nikde nenašli návod, tak jsme zkoušeli variantu při který to bude hrát nejlíp a vyšlo nám že šedý a bílí jsou jakoby (+) a černej je společná zem (-) takže jsme černej zmůstkovali pro obě (-) z radia (propojili kablíkem)
o 11.12.2006, 19:25 | Shr3k | Upraveno: 2006-12-11 19:26:25
Prosím tě to vytáhni a vyfoť, jestli jsi to ješte nevyřešil. [ Link ]

"šedý a bílí jsou jakoby (+) a černej je společná zem (-) takže jsme černej zmůstkovali pro obě (-) z radia (propojili kablíkem)" tento úkon se mi nezdá

BTW co si představuješ pod pojmem "zmůstkovali"?
o 12.12.2006, 13:48 | Squere
s tim vytaqženim a vyfocenim bude problem, nemám k tomu auto žádnej přístup, ten kluk je podnikatel a pořád někde lítá, ale já sem teď nemluvil o radiu ale o vf vstupech do zesíku (2xšedý,2x bílý,1x černý) kablík
no, zmůstkovali, sem to asi řekl blbě, jsou prostě propojený záporný póly propojený

foto k příspěvku  od Squere

o 12.12.2006, 15:05 | Shr3k
No je to jak jsem říkal, mínus z repráků proti zemi, takže půlka koncového můstku v rádiu do zkratu. Hloupý rádio takto odpálíš, takže si to prosím tě pro příště zapamatuj a už to nedělej.

Na ty dráty, co vedou z rádia a mají označení (-) zapomeň, zabal je do izolačky. Vezmi jen ty plusy a ten černý drát od zesilovače napoj na kostru rádia (zem, mínus přívod od akumulátoru). Hotoffson. Elegantnější řešení by bylo použít transfomátor pro naprosté galvanické oddělení... viz link nahoře, protože toto zapojení je hodně náchylné k rušení.

BTW "vf vstup do zesíku" je co? :-)
o 12.12.2006, 15:20 | Squere
chi, to sem ale pikačus, na malý hlasitosti, to ale v tomhle zapojení hrálo nejlíp :OD, hned o víkendu na to vlítnem ,díky mockrát za radu ;-)
o 12.12.2006, 16:57 | Squere
a chci se ještě zeptat, takže můžu klidně ten černej kablík připojit rovnou na baterku, je to tak??
o 12.12.2006, 19:28 | Shr3k
Černej kablík napoj na kostru rádia. Předpokládám, že je spojená s mínusem od baterky. Ale jak říkám, je to nouzovka.

Pokud ti můžu poradit, použij radši ten konvertor, je to bezpečnější a i hlasitost dosáhneš větší (hlavně pak přizpůsobíš impedance). Ten od Carpoweru má přesně pět vstupů (2x + a - a jednou kostra pro stínění) a výstupy na cinche. To už splést nemůžeš.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3379 sekund.