
Navštíveno 1088x

Svedst vse do 1 bloku a ten pote ukostrit ?

Udelat jsi sve kostrici misto podle potreby ?

Nebo jak jse naskytne ?


26.11.2006, 16:10 |
martan01 | Upraveno: 2006-11-26 16:18:10
Nebo nejlepe tahat + a - soucasne od baterky ??
Samozrejme pri zachovani stejneho prurezu.


26.11.2006, 19:44 |
mourl podle mně nejlepe z finančního hlediska je nejlepší udělat pořádné ukotření kastle u baterky.Cca 2x tak větší průměr kabelu než je přívodní +k zesíku a pak zesík ukostřit někde kde se dá :-)

27.11.2006, 11:56 |
cira Nejlepší je ta poslední možnost a každej zesik ukostrit samostatně,co nejblíže kastle.

27.11.2006, 12:23 |
Ricci zalezi na stace kasne auta,ked je autoi pomerne nove,nevidim problem s kostrenim na spolocny kostriaci bod na kasni v kufri

27.11.2006, 12:23 |
Ricci zalezi na stave kasne auta,ked je autoi pomerne nove,nevidim problem s kostrenim na spolocny kostriaci bod na kasni v kufri

27.11.2006, 19:10 |
petis Jako Ricci, ale jde taky oto jakej je tam výkon. Protože třeba 2kW nemužeš kostřit přes kastli, potom je lepší to táhnout až k baterce.
Petis : jen to upresnim potom je lepsi mit 2 baterku v kufru tu od ty vest kostru a jeji + pol spojit se starovaci baterii pres odpinac treba 35 kabelem