Navštíveno 801x

Ahoj, jsem začátečník a zapojuji sestavu s jedním dvoukanálem a čtyřkanálem.
2 kanál má 2x 175 W 4Ohm
4 kanál má 4x 65W Rms 4Ohm
Měl jsem zde zapojen jen dvoukanál a přidávám ten 4 kanál, který je uplně nový. Tak mám pár otázek.
1. Stačí, když oba zes. zapojím přes pojistkový blok Na napájecí kabel o průřezu 10qmm? Popřípadě jak silný by měl být kabel?
2. Jak silná musí být pojistka na nap. kabelu těsně za baterkou?
3.Je nutný už kapacitor?
4. Ten blok na rozdělení dvou napájecích kabelů ke každému zes zvlášť může být až u zesilovačů nebo bych měl vézt od baterky ke každému zesilovači nap. kabel zvlášť?
5. Nevadí,když bude na signálu nejprve dvou kanál a na něj zapojen pře Y RCA kabely a line out ten 4 kanál nebo obráceně?
6. mínusový kabel může mít 10 qmm průřez ke každému zesilovači?
7. Poslední ot. ten 4. kanál má 4 vstupy na signálový kabely 1ch,2ch,3ch,4ch kam mám tedy připojit ty Y signálové kabely?
Na první a druhý kanál jeden Y kabel a na 4ch a 5ch druhý Y kabel?
Já předem velmi děkuji za pomoc. Ještě zdůrazním, že žádný zesilovač nebude zmůstkovám. Moc díky
Tak, snad me zkusenejsi neukamenujou:
1) 4kanal ma 260RMS pri delce cca 10 m by si mel tahat 16ku
2kanal ma 350, coz je pri 5m 25ka
Soucet je 710W, tudiz by si mel tahat cca 50ku
2) pojistka je: na 50ku max 160A na 16ku 80A a na 25ku 110 A
3) kapacitor bych pri techto vykonech a natahani solidnich kabelu neresil...
4) kam si das rozvodnej blok je tvoje vec, ale je lepsi aby byl co nejblize zesikum, kvuli tahani kabelu...
5) Jaky mas radio, ze to resis tak slozite...
6) minusovy kabel musi byt stejneho prurezu jako plusovy! a lejlepe od baterky. Baterku musis mit ukostrenou stejnym prurezem jaky tahas! Tudiz, pokud budes tahat tu 50ku tak musis i baterku ukostrit 50kou
7) Na tom 4 kanalu budes mit co? predni a zadni repro? jestli jo, tak musis zapojit vsechny 4 kanaly...
1-dej silnější kabel, tím to veď ke bloku a od bloku k zesíkům by to mohlo stačit
2-tam by měla 40A stačit