
Navštíveno 818x


18.09.2006, 19:40 |
Fridom | Upraveno: 2006-09-19 09:22:05
Když budu mít hlavní napájecí kabel od baterky 35 qmm a ten pude do pojistového distribučního bloku v kufru, délka asi tak 4,5 m a z bloku pudou 3 x 20 qmm na zesíky, tak co je lepší, dát pojis. dist. blok co nejblíže baterce, aby hlavní napájecí kabel byl co nejkračí a nebo se snažit o to, aby blok byl co nejblíže zesíkům a ty 3 x 20 qmm byly co nejkračí ?
nejdulezitejsi je dat pojistku co nejblize k baterce pac jistis kabel a ne zesilovace ktery vetsinou maji uz svoje pojistky
jak BMW_318iS : a pojistíš si tím aji auto:-)
pojistku co nejblíž k baterce pro hlavní přívod a do kufru pojistkový pouzdro a rozvýst ty 20mm z něho
A tak sem napsal špatně svůj dotaz podle vašich odpovědí.
Oprava : Na tom hlavním napájecím kabelu bude pojistkové pouzdro od baterky max 30 až 40 cm + pojist. distr. blok kterej bude v kufru to je tam 4,5 m a s něho pudou 3 x 20 qmm na napájení zesíků.
Ale šlo mi o to, jestli dát blok co nejblíže baterce, aby pouzdro bylo např. né v kufru ale na zadních sedačkách, tím ušetřím zhruba metr a čím kračí kabel tak tím lépe, ale pak zase ty 20 qmm který pudou z bloku budou o metr delší, tak mě zajímalo co je je lepší, jestli hlavní kabel mít kračí, nebo ty 20tky k těm zesíkům mít co nejkračí ?
Doufám že sem to napsal tak nějak srozumitelně.
jestli jsme dobre pochopil dotaz, tak ....
At to udelas tak nebo tak, tak prurez kabelu ti musi souhlasit s ohledem na vykon zesilovacu. Takze pokud ti na 4,5m vyhovuje hlavni napajeci kabel, tak bych to neresil a sel s nim az do kufru.