Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > woofer - Vectra C

o Navštíveno 493x o
o 07.09.2006, 18:41 | vohava
Zdravím všechny, potreboval bych ozvučit Vectru C. Nevím jak mám vyřešit woofer v kufru. Nepotřebuju žádnej mazec jako je bedna přes celej kufr. V zadních sedačkách mám průchodku na lyže a díra je v užším místě 20cm, tak jsem si myslel že bych tam prdl nějakej free air. Třeba:
[ Link ]
Jsem laik, tak si nechám poradit. Díky moc

o 07.09.2006, 18:41 | vohava
Je to sedan
o 07.09.2006, 19:07 | prohifi.cz | Upraveno: 2006-09-07 19:08:35
mas nejakou financni predstavu?

dat tam JLA 8w7 + DLS A6, tak mas pohodu a vozis malou bedynku, ale neco to stoji...

udej financni hranici a zbytek sestavy, potom se da vymyslet vice

jinak freeairum nefandim - ten by te mohl hodne rychle zklamat
o 07.09.2006, 19:22 | vohava
finanční hranici nemám. Budu muset Osadit přední, zadni dveře a te kufr.
jediný co zatím mám je radio Pioneer DEH-P75BT. Myslím tak 20tis + zesik kterej to všechno potaháá. Jak jsem už psal - nechám si poradit, páč ve všech těch ůdajích se nevyznám
o 07.09.2006, 19:24 | vohava
zajímají mě značky Infinity (uz sem měl ve feldě a poho), Focal, Vibe, atd
radši si připlatím
o 08.09.2006, 15:44 | SilverGhost
Myslím si, že freeair v průchodce bude masakr. Jen bych mrknul po jiném, než Pioneer. Vynikající freeair dělá třeba EmPhaser.
Odkud jsi?
o 09.09.2006, 16:17 | vohava
Brno, ale momentalne su dlouhodobe mimo cr