
Navštíveno 426x


25.08.2006, 07:16 |
Fipo tak je to konečně přeměřeno...baterka byla tuším na 12,2-12,4V a altík na 11,5 a když jsem zapnul světla šel ihned na 10,5 a po 2 sek se šel trošku vejš na 11,3 V. Takže je to nejspíš altíkem,ne? Asi tam půjde novej altík. Chtěl bych tam dát ale silnější, něco okolo 100 A,možná i víc. Má s tím někdo zkušenosti s feldou?

25.08.2006, 11:22 |
TUNER zřejmě dioda,můžeš tam nějak naroubovat 90 či 120 A z okti...Myslim že 90ka by ti měla stačit...
jo, je to altikem, i kdyz mi neni jasny jak muze byt jine napeti na aku a na altiku, kdyz jsou propojeny celkem slusnym kabelem, pokud je to skutecne tak, mas jeste mezi aku a altikem poradny prechodovy odpory, tak radsi prekontroluj vsechny spoje

25.08.2006, 19:14 |
Fipo to si taky myslím,že když dává 11,3 V,tak by asi nemělo být na baterce 12,3V...ale i tak se 70 A altíkem to se takovu hudbou moc nejde...takže je potřeba ho vyměnit...jinak mezi altem a aku to zkontroluju,to mě taky napadlo

26.08.2006, 15:51 |
Fipo tak jsme přišli s kámošem na další věc...když jsme teďka jeli z Mýta,koukám na kontrolky a začaly pohasínat,když šly otáčky nahoru,tkže altík dobíjí víc při nižších otáčkách...jak je to možný???
Uz jsi zkontroloval ten zemnici kabel? To co popisujes muze byt klidne priznak spatnyho ukostreni.
No a pak je tam jeste mozna ta dioda v uzemnovacim mustku, jak uz bylo zmineno.

26.08.2006, 16:52 |
Fipo moc se v tom nevyznám :-(( zemnící kabel u altu či u baterky? ;-) a tu diodu najdu kde? sorry,ale na tohle jsem lama :-(
Minus kabel z baterky nekam vede, vetsinou na karoserii. Tak me napada, radeji poradne ocisti i kontakty u baterky jak te tak posloucham. A prizvi si k tomu nekoho, kdo o tom ma aspon trochu paru.
A z altiku vede jen plus kabel na baterku. Ale to samozrejme taky zkontroluj, viz to rozdilny napeti baterie a altiku.

26.08.2006, 18:14 |
Fipo jo,tak jsem to předtím pochopil správně...neboj,mám na to správného člověka ;-) svorky se teďka budou měnit,takže na kontakty taky dojde :-)