Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Rušení-Zkušení prosím pomozte.

 o Navštíveno 542x o
o 23.08.2006, 19:30 | wattman
Nejaky ten dratek uz jsem do aut natahal,ale aktualni vozidlo uz mne nuti k destrukcni nalade!

MAZDA r.v.99

-pio 6800
-predek a zadek 16ky kompa
-dvoukanal Rodek
-ctyrkanal PYLE
-wofer 12"
-kabel 30mm2(plus i minus od bat.)
-sig.kabel 3xOEHLBACH
-vic asi netreba uvadet.

Po instalaci mam problem s "piskavym" rusenim pri nastartovanem motoru-tradicne podle otacek.
Zkusil jsem toto:

-premisteni sig kabelu(i kdyz byly kolem stredoveho tunelu a nap.kolem prahu)-nepomohlo i kdyz jsem dal jine kolem auta!:))

-dela to jaky koli signal zvlast-ale propojeno naraz-to dela vyrazne jen jeden-takze zrejme nejaka zem.smycka-takze zkouska zapojeni bez stineni-daleko horsi!Pri dotyku a uzemeni zapojenych signal.k.prstem se to take nehorazne zhorsi.

-dalsi faze byla nova kostra na radio-nic.

-plusovy kabel k radiu zapojen pres tlumivku 12mH-zlepseni,ale ne odstraneni.

-zapojeni kondiku do nap.kabelu k zesikum-nic!

-pri vymene radia za jine-sub dela totez,ale predky a zadky bez ruseni.

-zapojeni linky z ext.pristroje(discman)-na kazdy signal zvlast a uplne bez ruchu-tzn.,ze sig.kabely ruseny nejsou a nejake drahe filtry mi asi moc nepomuzou!?


Napada mne posledni moznost-a tou jsou uhliky v alternatoru-ale jinak uz opravdu nevim.Zdali Vas nekoho napadne nejaka moznost-prosim o vyjadreni smyslu plne akce-ale uz jsem zkusil snad vse a dochazi mi trpelivost.

Diky.


o 23.08.2006, 19:35 | tappaja | Upraveno: 2006-08-23 19:38:02
Heh, vidim tam PIO, mas moznost vymenit radio? To uz nemuze byt nahoda:o)
Nebo povytahni cinch tak, aby se dotykal jen ten vnitrni kolik, zmeni se neco?

jsem slepej, co je to to druhy radio? Muze byt taky problem v tech rozdilnejch zesilovacich, zkousels zapojit ten 2k zvlast? proste jen woofer?
o 23.08.2006, 19:43 | Milhauzz
Nu, vypada to radiem. Mozna bych jeste zkusil dve veci, uzemnit radio a pak se mrknul, jestli kostra zesilovace (obal) neni sroubem zkontaktovana s kastli, nekdy to muze delat binec. Ale nejspis radiem jak rika tappaja ...
o 23.08.2006, 19:49 | El-diablo
Prodává se filtr na odrušení napájení podle toho co jsi napsal to bude dělat napájení. Je tu ještě dost pracná možnost vyzkoušet při nastartovaném motoru mít připojeno rádio i zesy z externí baterie nebo odpojit klínák od altíku aby to nedobíjelo a viděl by jsi jestli o.k nebo je problém jinde. jedna věc co mně ještě napadá pokud jsou špatné káble od svíček a probíjí na kostru tak můžou tu paseku dělat ony popř nějaké potvory svíčky víc už mně nenapadá.
o 23.08.2006, 20:15 | clown
zkus nejdiv jine radio jak pise Tappik .. u Pio je to dost caste ..
o 23.08.2006, 20:22 | El-diablo
On už vyzkoušel dvě rádia kolik ještě?
o 23.08.2006, 20:23 | wattman
tappaja:PIO je gut-zkouseno v mem aute a to druhy je zase moje Pio-par mesicu po oprave.:)
jj-ten kolik bez zeme jsem zkousel.
Ale ty zesiky zvlast jeste zkusim
Dekuji Ti pane za rady.:)


Milhauz:radio urcite ne-ale jedno je vice citlive jak to druhe-coz taky moc nechapu.-vzhledem k situaci.
ten ctyrkanal ma urco spojenej obal s kastli sroubem,ale nenapada mne duvod-kdyz je v pajslu vse GND spojeno vcetne stineni na kostru.
o 23.08.2006, 21:23 | tappaja
hele ja nevim, pokazde co jsem se setkal s rusenim, bylo to radiem a naaaaaahodou to bylo PIO.
Takze vem jiny radio, NE PIO a vyzkousej to jeste jednou, ok?

o 23.08.2006, 21:25 | wattman
OK.
Dik.
o 23.08.2006, 22:40 | T.O.M.A.S.
Zkoušel si to zapojit i mimo palubovku?
Jestli není rušení hned za rádiem. Předpokládám, že toho discmana si nedával přímo do šachty místo HU?
o 23.08.2006, 22:53 | wattman
Zkousim to vse s radiem mimo palubku.-jinak v sachte to same. : )
o 23.08.2006, 23:37 | clown
ja minule vytah z radia jen remote a zapojil discman rovnou do zesiku ..

problem u mne byla antena .. dotykala se karoserie a lehce to brucelo
o 24.08.2006, 08:50 | feri
mel jsem taky ten samej problem a bylo to tim ze byla odpalena kostra na plosnaku v radiu.Skus ho rozdelat a uvidis.
o 24.08.2006, 09:04 | wattman
feri-je to funglovka a ta ma"zamatlany"sroubky u mechaniky barvou.
:)))
Ale mas pravdu,kdyz to pio zacne delat je to FU na GND na plosnaku u link.vystupu.A to mi tehda tvrdili,ze je v haji procak.

Ovsem tento pripad to neni.
o 24.08.2006, 13:48 | Conan
Zkus taky tento postup:
[ Link ]
o 24.08.2006, 15:49 | wattman | Upraveno: 2006-08-24 17:43:39
takze posledni pokusy dle vasich rad jsou za mnou.
Dik kluci.

Jine radio-to same-byla to Sonka.

Takze finale bylo odpojeni alternatoru-jen kabel a ejhle-bylo po ruseni.
Tak jdu zkoumat altik.
Moznosti?:
-dioda?
-uhliky?
-prosekli vynuti?

-Dobiji ok.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4572 sekund.