Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Nové repro k rádiu Sony CDX-F7750 asi moc silné... RYCHLÁ POMOC, pls...

o Navštíveno 465x o
o 31.07.2006, 00:45 | mitsurugi
Než začnete číst dál, chci jen upozornit, že jsem v car audiu začátečník. (jinak bych sem nepsal, že :-)

Konečně jsem se odhodlal pořídit si nové repro k mému rádiu (4x52 W). Pro otestování jsem rozbalil vždy jeden kousek a napojil na zabudované kabely výrobcem auta (zdají se být dost tenký). V porovnání s původním 1 párem poškozených papíráků, které hrály už při nejmenší hlasitosti, hrají ty nové potichu a když to dám na hlasitost, aby šlo "něco" slyšet, změní se tichá reprodukce na přebuzenou.

Repro jsou určeny na přední dveře a zadní vedle plata:
komponentní Sony XS-HT170SN (240/60W, 16,5cm, 2-pásma)
koaxiální Sony XS-F1334 (160/40W, 13cm, 3-pásma)

Asi mi většina poradí, ať si pořídím zesilovač. Do něj se mi zatím nechce investovat, prosím tak o radu, jestli tam nemám dát třeba míň výkonné repra, ale aby taky něco zahrály. Nebylo by na škodu, uvést třeba i typ, výrobce (Sony tu nefrčí, jak vidím), případně i praktické zkušenosti při výběru repro, na jaké parametry se dívat apod.

Za jakýkoliv příspěvek díky, rád se přiučím od zkušenějších hi-fistů.

o 03.08.2006, 06:58 | Dave0401
ty repro od sony jsou na hovno...
ver mi.. taky jsem zacinal jako ty...