Navštíveno 543x

Zajímá mě, jestli když to za jízdy duní v kufru, tak jestli to jako řidič budu slyšet, nebo to využiju jenom tak, že zastavim na ulici, otevřu kufr a ukážu všem co to dokáže. Já vim, blbá otázka, ale jsem teprve začátečník, ještě žádnou hifi soustavu nemám, teprve se na to připravuju.
co máš za auto? jestli sedan tak máš sklopnou loketní opěrku vzadu?

19.07.2006, 09:23 |
choze co máš za auto?
To je přeci hlavně na poslech v autě. Machrování na náměstí je druhá věc. Sedni si nejdřív do nějakého auta co SW v kufru má a uvidíš ten rozdíl =o))
To já právě nikoho osobně neznám, kdo by to v kufru měl. Takže to v kufru cenu má, že jo? Já uvažuju, že si do kufru koupim SW box se zkousenou zadní stěnou, aby to hezky pasovalo k sedačkám.
nejlepsi bude kdyz prijedes nekam na sraz a nehoho pozadas o poslech

19.07.2006, 09:37 |
choze jj jako králík, určitě si to poslechni, ten rozdíl je znát a pak se poraď s někým co by bylo pro tebe nejlepší.

19.07.2006, 16:50 |
O.G. Tury | Upraveno: 2006-07-19 16:51:28
Ve feldě to budeš slyšet sakra dobře, jen nezapomeň doplnit rozsah něčím v platě, tím myslím nějaký obstojný repro, znám pár lidí co maji na předku dvě cinkátka a vzadu subwoofer, je to mírně nevyvážený potom :o)
Už sem skoro rozhodnutej pro tuhle sestavu:
Autoradio: JVC KD-G322
Repro na zadni plato: Magnat BP 6940 - vice zde
[ Link ] SW Box
[ Link ] Zesilovač
[ Link ] =
Tak co na to říkáte? Jestli máte návrh na změnu nějakýho komponentu, tak to napiště, budu rád.

19.07.2006, 22:20 |
kamas Taky mám Feldu a v kufru mám Em-phasera S4.Ujišťuju tě,že to jako řidič slyšet budeš a nejen to,taky to budeš cítit :-).Pokud budeš chtít,aby z toho měli něco i lidé na ulici,tak se na nějaký otvírání kufru vykvákneš a prostě to jen zesílíš :-).Momentálně si nedokážu představit muziku v autě bez SW!
Zajeď si do kamennýho šopu s autohifi a požádej je o poslech nějakýho SW ve vlastním voze,anebo se stav :-).

20.07.2006, 06:16 |
RadekFM | Upraveno: 2006-07-20 06:17:20