Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Třípásmo-pozice repro

 o Navštíveno 1223x o
o 17.07.2006, 13:45 | wilibald
...řeším umístnění středů v autě...
Průměr cca 90 mm, rozsah 600-4500 Hz, potřebný objem zhruba 0,5 l, půjdou pasivně společně s výškami.
Nevím zda je směřovat na přímo, nebo dát naplocho do palubky.
Místa málo v obou pozicích. V palubce mi dělá starost hlavně malá vzdálenost od skla a horší ztvárnění prostoru. Při svislé instalaci potom děsivé domečky a hlavně kam dostat objem ozvučnice...Hledám argumenty pro palubku...Už to dilema někdo teroreticky řešil???


o 17.07.2006, 14:02 | choze
to si piš že jo s tím že mám cca 2l ozvučnice
o 18.07.2006, 00:29 | prohifi.cz
no, ja bych to nejdriv nejak provizorne zapojil a poslouchal - zvlast pokud to budes hrat na pasiv, tak to smerovani bude dost dulezity, protoze to uz nicim jinym moc nedozenes... a obecne jak to nejlepe smerovat ti nikdo moc nenapise, kazdy auta a repro to maji trosku jinak
o 18.07.2006, 00:57 | erix7 (K)
Milane- pasiv zanamena, ze bude mit pasivni vyhybku- stale mas moznost upravy - time corr., faze a EQ. ono de taky o to jake ma samotnej menic schopnost hrat on axis a off axis, podle toho uz muzes predem i urcit, kde se mu bude hrat lepe.
o 18.07.2006, 08:25 | wilibald
Podle datasheetu se měnič začíná výrazněji směrově chovat cca od těch 4 500 Hz. Ale je tam křivka jen na poslechový úhel 45 stupňů. Žádnou křivku na variantu "odraz od předního skla" tam bohužel nemají ;o) a moc netuším, co to může dělat...
o 18.07.2006, 09:40 | prohifi.cz
2 wilibald, tak do nich pust nakou music a poslouchej - kdyz neuslysis rozdil, tak to montuj podle chuti :-)

2 erix7: vim, ale slo mi treba o to, ze stredak + vysku uz neposune casove vuci stredobasu, tak se treba snazit, aby byly od posluchace vsechny menice +- stejne vzdalene
o 18.07.2006, 10:46 | Ricci
Jedine experimentovat a pocuvat,nic ine ti nezostava a pritom este prihliadat na fyzicke moznosti umiestnenia stredoveho repra vpredu, z fyzickych moznosti umiestnenia vybrat to najlepsie hrajuce,tych moznosti je nekonecno a v kazdom aute je to inak...
o 18.07.2006, 11:04 | Stofi
wilibald : to je takova alchymie - u instalaci ktere jsem videl a slysel za hranicemi povsechne prevladaly 2 varianty pozice stredu. Prva, kde byly menice polozene na palubni desce a lehce natocene do prostoru vozu. A druha, kde stredy byly na A sloupku a hraly proti sobe. Obe varianty byly videt jak u klasickych, tak i kalotovych menicu. Co jsem videl, je moznost funkcne kompenzovat pripadne potize s odrazy castecnym zakrytim reproduktoru.

V Sinsheimu jsem si poslechl A6 Avant, ktera ma palubni desku podobnou tve - stredy byly klasicke, umistene v palubce a lehce natocene smerem k vnitrnimu zrcatku. Vysky v A sloupcich smerovane na ridice. HU byla 7998 s PXA-H700, menice Microprecison serie Z (defacto Gorlich), zesilovace TRU technology copper series. Ztvarneni prostoru vynikajici. Mas relativne velke auto, sedi se nizko a vzadu, cili bych se prostoru nebal. Osobne bych zkusil "sahnout" do palubky vyse popsanym zpusobem (a samozrejme, pokud jsi tak neucinil, zkusil podle T/S parametru prepocitat tu ozvucnici).
o 18.07.2006, 17:20 | wilibald
Díky za odpovědi. O naklonění repro v palubce jsem ještě nepřemýšlel a zkusím nad tím zauvažovat. Se zkoušením polohy nevím... Musel bych ty středy mít bez ozvučnice, a tedy v akustickém zkratu a hlavně si myslím, že ladění pozice středů i výšek společně je pro mne už skutečně vyšší dívčí a nemám na to...Mohu se pouštět jen do věcí, které jsem si jistý, že zvládnu..Takže bych spíš uvítal dát středy napevno do pozice, kde to bude na 90 % fungovat, pak udělal polohu výšek a nakonec případně poladil výhybku. Jinak A4 má velký probl, "bouli" nad budíkama, která běží skoro k A sloupku a vpředu tak 10 cm od skla.
o 18.07.2006, 17:26 | aTTim
Podstatné už bylo napsáno, tak dodám jen to, že i když nebude měnič úplně "správně" směrován (to "správně" je v uvozovkách záměrně), stále se dá hodně doladit pomocí TC, fáze a EQ jak psal Erik. Jiné pozice než palubka a A sloupek jsem neviděl a to byly použity různé měniče.
o 18.07.2006, 17:39 | erix7 (K)
krome meho poloauta, kde je pouzito orginalni misto ve dverich :)
o 18.07.2006, 17:42 | aTTim
Mno jasne ty musis byt vzdycky jinej :)
o 18.07.2006, 20:25 | pesa
1 - co nejblize sebe
2 - pokud je mozne, umistit zatim jen docasne, aby jsi mohl dle poslechu zmenit umisteni dle potreby
3 - poslouchat
o 18.07.2006, 21:58 | Ricci
Pesa, bod c. 1 nemyslis vazne,ze nie?
o 18.07.2006, 22:05 | pesa
myslim, dej vedet proc ne
o 18.07.2006, 22:52 | aTTim
pesa, bod 1 je blbost, jak jsi na to prisel ? Stredy jsou nejvice slysitelne pasmo, kdyz si je das blizko sebe, neuslysis nic jineho to jednak (samozrejme muzem diskutovat urovne, ale kdyz vzdy je neco za neco, cili snizis gain a o neco prijdes), druhak prijdes jednoznacne o prostor.
o 18.07.2006, 23:01 | pesa
pockej myslel jsem stredy a vysky. samozrejme ne oba stredy :O)
o 18.07.2006, 23:03 | aTTim
Aha :) tak to jsme to blbe pochopili :)
S tim se da celkem souhlasit, i kdyz pravidlo to urcite neni. Ono, v tomto odvetvi se tezko hledaji jakakoli pravidla...
o 19.07.2006, 11:19 | Tuner#2
aTTim: Je to tak a u reproduktorů na domácí poslech se konstrukce taky hodně liší. Nědo odfrézovává kus "koše" výškového měniče aby byl středobass co nejblíž a třeba Thiel dělá mezi výškáčem a středobassem i půl metru a jak jim to hraje. Proto jsem tak vystartoval při Tvém hodnocení instalace v Golfu, kde mám na věc trochu jiný názor.
o 19.07.2006, 16:25 | erix7 (K)
Tuner Home a Car se neda srovant ani nahdou, jeste tak srovnavat muzes VAN a Home s tim ze udelas instaci dozadu- neco jako mneli Phase Linear toho VW Bus.
o 19.07.2006, 16:45 | clown
co je to za auto ... sem jen zvedavej ..
o 19.07.2006, 17:14 | Tuner#2
erix7: A to mě řekni proč? Jsou zákony akustiky, které platí jak pro home, tak car audio společně a to mě nevymluvíš. Podle mě jste někteří až moc zataženi do pravidel EMMy a slepě tvrdíte jen to co je v pravidlech. Tím se nechci nikoho z Vás dotknout, ale podle mého pohledu na věc to tak je. To je i případ Mílovo Golfu - proč by nemohl mít ve dveřích čtyři kickbassy a jeho instalace nesplňuje kvalitní poslech? Vždyť je to kravina. Už jsem to psal tam, prostě někomu vyhovuje zvuk nejlépe jednopásmového minimonitoru třeba na akustickou muziku a já mu to neberu a v určitém aspektu jednolitosti zvuku a přesné lokalzace nástrojů má pravdu, protože ten repro nemá žádnou výhybku, která může negativně ovlivnit reprodukci a vše vychází ideálně z jednoho bodu. Ale zahraje takový reproduktor třeba Rolling stones v jejich koncertní úrovni? Ani náhodou, takže co je to vlastně SQ instalace? Kolik z Vás třeba slyšelo vážnou muziku na živo a nebo alespoň přes pořádnou aparaturu v ideálně akusticky upravené místnosti? Pak je možné si udělat názor na to co a jak hraje.
o 19.07.2006, 18:08 | aTTim
Ale ale Tunere, teď už meleš nesmysly ... pravidla EMMA nikde neříkají, kde a jak máš nebo nemáš mít umístěné měniče. Navíc, pravidla hodnocení SQ odrážejí obecné věci, jako že scéna je před posluchačem, protože na koncertě nestojíš mezi muzikanty, že ? A to je třeba případ toho Golfu, kdy mi šlo hlavně o středy, které má zdvojené a umístěné vedle posluchače. Tohle už nedoladíš. Tohle je takovej základ v home i car audio a je úplně jedno, jestli posloucháš Stones nebo dechovku ... nechci se k tomu vracet, ale ten Golf je třeba z tohoto pohledu postaven špatně, tečka. Že byl záměr jiný je možné a asi i nasnadě, ale já jsem psal jen svůj názor a za tím stojím. Slyšel už jsem vážnou muziku naživo a na dobrých komponentech v poslechových studiích. A všude měli repro přede mnou, nikoli vedle mě. Další věcí je tonalita. Abys to mohl posoudit, musíš mít nějakou referenci. Jakou referenci máš ?
o 19.07.2006, 18:22 | erix7 (K)
Tuner - protoze auto neni idealni prostor je to kopromis. uz jenom jeho samotne rozmery a jeho objem, bez pohledu na formu. co se tyce EMMA- jak psal attim vyse. pokud si myslis, ze podle manualu postavis total car, jedno na za jakym ucelem, ses borec. Co se tyce samotneho poslechu music- tak music je pro mne osobne hobby. Do Bayrouth to mam 80km. U nas ve meste mame peknej Jazz club. takze mam nejakou referenci. Nejsem elektortechnik, kdyz se neco posere, mam na to kamose, co to spravi. ale myslim, ze music in car´s umim stavet. kecu ma kazdy dosti, za klavesnici je dost lidi hustych, ale mnohokrat skutek utek. neznam te, ani nevim kdo si- cim muzes propagovat tvoji tvrzeni. EMMA funguje u nas 2-hym rokem, music do aut sme staveli uz pred par lety.
o 19.07.2006, 20:05 | VlastaCB
Ja teda nevim oco Vam jde kazdy mate trochu pravdy ale jelikoz jsem videl slysel a hlavne postavil nekolik predvadecich aut a ani jedine souteze jsem se nezucastnil,taky mam svoje vyhrady o kterych se zminovat nebudu protoze muziku stavim ne proto aby vyhravala nejaky souteze ale proto abych s komponentu a prostoru v aute dostal co nejlepsi zvuk
Taky jsem byl v poslechovych mistnostech a dokonce tam meli nejenom predni repro ale take orchestr sedel uprostred a v kazdym koute byly bedny kvuli prostoru tenkrat nazyvane pseudo qvadro.
Proto kdyz slysim v aute jenom predni reproduktory bez zadneho prozitku sceny treba ziveho koncertu neni to proste ono ,protoze auto je maly prostor proto je treba zvlast dbat duraz na spravne umisteni reproduktoru aby mel ridic pocit ze opravdu slysi zepredu a zezadu zvuky ktery slyset ma
Je to otazka dlouhodobeho laborovani jak a co se komu libi

jsem se nejak rozepsal asi proto ze akustike zakony porad existuji a bohuze nekdy je praxe treba i v rozporu s veskerymi zakony¨

Hifikum zdar
o 19.07.2006, 20:16 | erix7 (K)
Vlasta- a ze se quadro nechytlo je ti take znamo- doufam. pokud resinme v aute predek a zadek tak je to jenom dual stereo.
o 19.07.2006, 21:16 | aTTim
Vlasto, nesouhlasim a hned vysvetlim proc. Naprosta vetsina systemu, ktere hraji CD, hraji stereo. Ani mono, ani pseudo quadro ani nic jineho. Jen stereo. Cili, pokud das repro i dozadu, slysis zezadu, nebo v lepsim pripade z prostredka auta to, co ma byt pred tebou a to si dovolim tvrdit ze je spatne, takhle to v realnem zivote neni a o posun smerem k realite nam jde, ne ? Jedina vyjimka jsou nahravky v nejakem prostorovem formatu, kdy zvuky zezadu jsou opravdu zvuky zezadu. At uz je to nejznamejsi DD nebo neco jineho, ale to uz jsme trosku nekde jinde...
o 20.07.2006, 07:33 | VlastaCB
Nehadam se napsal jsem jenom svuj vlastni nazor
o 20.07.2006, 07:39 | VlastaCB
Takhle se taky daji umistit stredy

foto k příspěvku  od VlastaCB

o 20.07.2006, 09:16 | aTTim
Vsak ja se taky nehadam, ale pisu nazor. Takhle se daji umistit stredy, ano, nekdy to muze byt i zadouci, ale neni to v zadnem pripade pravidlo. Kdyby ano, delali by to tak asi vsichni ...
o 20.07.2006, 09:34 | VlastaCB
Audi,Wv atd to delaji uz hodne dlouho
o 20.07.2006, 09:45 | aTTim
Vlasto, tady se bavime o SQ a ne o OEM repro v autech, kdy je pozice dana designem interieru a co nejnizsimi naklady ... BMW to dela taky, Petar mel Harmana s Kardonem a hralo to uplne na kokot, takze tak.
o 20.07.2006, 10:20 | Tuner#2
aTTim: Však jsem to u toho Golfu taky napsal, že jediné co bych asi udělal jinak, je, že ty dva středové měniče bych dal blíž k sobě a s tou pozicí že by měli být víc v předu, třeba na palubce nebo někde nahoře ve dveřích co nejblíže sloupku, to souhlasím. Konečně jsem se dozvěděl Tvůj konkrétní návrh jak to zlepšit a v tom se s Tebou na 100% schodnu, ale proč by nemohli být dobré třeba Ty woofery a nebo větší počet kickbassů ve dveřích? Jinak co se týče reference, jestli myslíš sestavu, tak asi nejlepší zvuk co jsem kdy slyšel, tak to byly repro Bowers Wilkins 801D na zesilovači Accuphase A50 naší poslechovce. Doma hraju na Bowersech podstatně nižší kategorie a to DM 603 S3 a zesilovači Denon. pokud jsi měl na mysli muziku, tak navštěvuju jazzový bar, byl jsem na pár koncertech vážné muziky a pokud chci testovat muziku, tak používám CD od Chesky rekords, Telarcu a nebo Denon one point recording.
o 20.07.2006, 10:39 | Tuner#2
erix7: Vím, že auto je a vždy bude o kompromisu, ale pravidla platí jak doma, tak v autě. To že na střeďák je ideální uzavřená komora přesného objemu, to že výšky jsou směrové a se zvyšujícím se úhlem jich ubývá, podle konstrukce měniče, to že basový repro by měl mít co nejpevnější ozvučnici zase daného objemu spočítané dle parametrů použitého reproduktoru atd. atd. nechci se v žádném případě s Vámi přít, vím že jsou mezi vámi většinou fandové do muziky a že to rozumíte lépe jak 99% národa, ale občas mě přijde, že ty pravidla jsou postavené na hlavu. Např. já mám napájení tažené 35mm2 kabelem a na něm nesmí být použita 150A pojistka ač to mám od baterky 20 cm a kabel je dlouhý celkově asi 40 cm. Když si to spočítáš, tak to na ten proud co tam teče je dimenzovaný až až, ale pravidlům to nevyhovuje. Jak píšu, rozhodně nechci vyvolat hádku, ale spíš diskuzi. Akorát by jsme mohli založit téma v EMMĚ a nepsat to sem :o)
o 20.07.2006, 10:42 | Tuner#2
aTTim: Jinak ohledně scény, že by měla vytvořit prostor před posluchačem s přesnou lokalizací, to s Tebou souhlasím, ale proti 99% instalací je ten Golf dělaný v podstatě tak jak by to mělo být. Výšky, štředy a vyšší basy ze předu a za sebou jen woofery na nejnižší spodek.
o 20.07.2006, 12:39 | Stofi
Tuner#2 : meles tu pate pres devate. Za prve - pravidla hodnoceni EMMA jsou dana, ridime se jimi, ale nevymyslime je. Tabulka pro spravny prurez napajecich vodicu je zobecnena, neni mozne na eventu prepocitavat kazdou jednotlivou polozku, na to proste neni cas. Pochopeno?

Za druhe - omilas tu porad dokola tu G4 s AD MM a Sinfoni - uz jsme se k tomu myslim vyjadrili dostatecne - ta instalace je vzhledem ke kvalite komponent postavena spatne. Tecka. Aby sis vychutnal koncert Floydu, nepotrebujes mit dvoje stredy, ani dvoje kicky (u techto AD teda fakt ne). Kvantita povsechne nehraje.
o 20.07.2006, 12:52 | Tuner#2
Stofi: Já taky neříkám, že potřebuješ a nebo neprotřebuješ. stejně jako někomu vyhovujou doma malé regálovky a jinému velké sloupovky, tak někomu bude vyhovovat instalace s jedním kickbassem a někomu ne - to samé platí o těch woofrech. Kde berete to dogma, že SQ instalace musí být jedině s dvou nebo třípásmovým setem v předu a nějakým malinkatým wooferem? Ohledně kabeláže, tak ta je s každým prodiskutována a řeči, že na to není čas nejsou vůbec pravda - s klukama jsem to v Týnci probíral a uznali, že mám pravdu...
o 20.07.2006, 13:11 | VlastaCB
aTim : Nechci se tady prit o teoriich ,mam 20 let praxe co se tyce muziky zvucil jsem i kapelu a praxe se nekdy od teorie podstatne lisi
Chtel bych postavit predvadecku podle sebe a zkusenostech za tu dobu co to delam ale ted na to nejsou finance bohuzel az ji postavim budes prvni co to uslysi..zdarec
o 20.07.2006, 13:18 | VlastaCB
aTim :Jinak kdyz se stavi auto s vice reproduktorama je dobry si dat do auta citlivej mikrofon a nastavit na spektralnim analyzeru cely spektrum pasma podle toho co jak se v aute odrazi.
Dalo by se spocitat na prstech ktery firmy takhle stavi predvadeci auta obzvlast teda v zahranici u nas neznam takovou firmu
Kua to jsem se zase rozkecal bylo by to dloooouhy povidani.
Kdyz ja tak nejak nerad pisu
o 20.07.2006, 14:54 | erix7 (K)
Tuner- ale to je zase jenonom od konkretniho cloveka, mas chut sutezit a ces byt usesny, hodl delas podle pravidel. to neni jenom u nas, v kazde sutezi sou nejake pravidla a bud se jimi clovek podridi anebo ne. nove pravidla terba F1 sou aky trosku sporne, ale jezdi se dal.
o 20.07.2006, 17:41 | aTTim
Tuner: zase jsme u toho Golfa, chjo ... k tomu uz bylo receno vse podstatne a Stofi doplnil, ze kvantita neni zarukou kvality a tady to proste plati. Muze mit zdvojene stredy, nebo treba dvacet stredobasu a kicku, ale rekni mi, jak tohle sladit. Pokud to umis, OK, jsi borec... a z pohledu sceny je ten golf udelany spatne, i kdyz samozrejme z pohledu vetsiny aut u nas (vse v kufru hrajici smerem ven) je to jeste dost v pohode. To ale porad neznamena, ze je to dobre a proto jsem psal to co jsem psal, nemam k tomu vic co dodat.
Kazdy at si stavi muziku jak chce, rozhodne neni dogma maly woofer a 2way/3way set vpredu, nicmene je to cesta, jak dosahnout kyzeneho vysledku. Nerikam, ze mam nejaky obrovsky zkusenosti, ale uz jsem videl a slysel dost, prikladne treba rusove jsou v tomhle opravdu daleko a u jejich SQ aut jsem nevidel 15" SW ani dvere, posazene kickbasy. A ty auta poravdu hrajou na urovni, o ktere se nam ani nesnilo, doporucuju vyrazit nekam, kde bude moznost to poslechnout.
Jinak koukam, ze od pravidel na SQ si rychle hupsnul k instalaci aby bylo do ceho rejpat, takze ano, jsou tam veci, ktere nedavaji az tak smysl, nicmene z hlediska bezpecnosti tomu celkem neni co vytknout a nema smysl se tady dohadovat, jestli tvoje pojistka je nebo neni spravne hodnoty. Pokud chces soutezit, tak se holt podridis pravidlum jako vsichni ostatni. Je to soutez, ta ma svoje pravidla a ty jsou pro vsechny stejna.

Ted k te referenci - slo mi o to, jakym zpusobem hodnotis sound. Mas tu svou referenci tak naposlouchanou, ze jsi schopen s ni cokoli porovnat a zhodnotit to ? Ja si dovolim rovnou odpovedet, ze o tom pochybuji, protoze takovou pamet nema temer nikdo. Pokud se v tvem pripade mylim, pak se omlouvam a vzdavam ti hold, protoze bys byl vyjimecny. Chtel jsem se dostat k tomu, ze nehodnotime podle nejake reference z koncertu, nebo poslechu na necem nekde, ale srovnavacim zpusobem a to proto, ze jinak to delat proste nejde. Tohle bohuzel zatim nekteri lide nepochopili (ted nemyslim tebe) a dokola se ohaneji referencnimi nahravkami a podobne. Jasne, neni mozne neco hodnotit s nulou predchozich zkusenosti, ale dovolim si tvrdit, ze pokud nema clovek neco s usima, tak se to muze naucit. A je jedno, jestli posloucha doma BW nebo rozhlas po drate (neber to doslova). Pochopeno ?

Vlasta: vsak ja nikomu neberu jeho praxi a nazory, jsme na foru tak diskutujme. Se spektralni analyzou souhlasim a myslim, ze zahranicni firmy, aspon ty zname, tohle samozrejme vedi a delaji to. Jak je to u nas asi vsichni vime, jenze je to asi spis otazka poptavky a ceny. Vetsina lidi chce bum bum za malo penez a o tom to je.
o 20.07.2006, 17:53 | Tuner#2
Ohledně té reference - mám pár skladeb na CD, které mám skutečně v "uchu" a mám představu jak by to mělo hrát, protože jsem jí slyšel a mám možno slyšet na velmi slušných sestavách. Samozřejmě, pokud je možné bezprostřední porovnání, tak je to nejideálnější a žádný člověk nemá sluchovou pamět delší než pár vteřin. Ohledně těch pravidel máte asi oba dva pravdu, ale i při SQ se hodnotí instalace - alespoň teď v Týnci před poslechem mě to prohlížel Johanik ještě s jedním klukem. Už do toho nebudu rýpat, přesvědčili jste mě, že o tom víte svý - jen mě zarazila tak razantní kritika toho Golfa.
o 20.07.2006, 18:10 | aTTim
Mno tak jsme se asi dohodli :) Ano i u SQ se hodnoti instalace, takova jsou pravidla a soucasti je i bezpecnost atd. Pravdou je, ze leccos by stalo za to zmenit, uvidime letos na podzim jak budou nova pravidla vypadat.
Golf je takovej jakej je, majitel je s nim spokojeny a o tom to je. Ja mam na to jiny nazor, ktery mi nikdo nevezme a snad jsem to dostatecne vysvetlil. Kdo chce, pochopi, kdo ne, muze porad dokola omilat tu svou, treba o tom, kde je co psano nebo kdo rikal. Tak.

Pro priste budu asi ke kazdemu svemu postu davat dovetek: tento text vyjadruje osobni nazor jeho autora a nemusi se shodovat s nazorem kohokoli jineho.

:))
o 21.07.2006, 09:55 | VlastaCB
aTim dejte mi auto komponenty vyberu a postavim SQ :-)))
o 21.07.2006, 10:10 | Tuner#2
aTTim: To rozhodně nemusíš, já jsem člověk, který si rád vyslechne názory druhých, ale až tady v diskuzi jsem se dozvěděl co vlastně by jsi na té instalaci v Golfu konkrétně změnil. Pravda je ta, že si to stavíme pro sebe a pro svůj poslech :o)
o 21.07.2006, 10:13 | aTTim
Mno, s tou posledni vetou bych si dovolil nesouhlasit :) Nechci to nejak rozvadet, ale vetsina muziky se nestavi pro potechu majitele, ale tech ostatnich. To se tyka i toho Golfu.
o 21.07.2006, 10:17 | Tuner#2
aTTim: Ty musíš mít furt něco :o) No dobře svojí muziku jsem si stavěl pro svojí potěchu a ač je z laciných koponentů, tak jsem se zvukem spokojenej. Ono na SQ mám dosti nevhodné auto, ale i tak se to nechá poslouchat.
o 21.07.2006, 10:20 | aTTim
Nerozvadejme to dal, zase by se to zvrhlo v nesmyslnou debatu. Uz takhle jsme z pozice 3way repro udelali neco uplne jineho.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4371 sekund.