Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Zapojení Kondíku

 o Navštíveno 733x o
o 25.06.2006, 17:52 | Arbes Jan
Ahoj, mám baterii, pojistku, kapac, ampérmetr, 2 bloky a 2 zesíky. Jak to zapojit ? Mam to dobre ci to je jinak ? Ampermetr jen proto abych vedel kolik to bere za provozu.

foto k příspěvku  od Arbes Jan



o 25.06.2006, 17:56 | Celica2.0GTI
Dráty ze zesu bych dal na kapacitor ne na rozvodný blok. A mám pocit že ten ampérmetr pokud je to 30A tak bude málo tedy pokud ty hodnoty zesů jsou RMS pokud max tak je ot z odřenejma ušima
o 25.06.2006, 19:58 | tappaja
no a ja bych ten ampermetr vyhodil uplne, vkladas do cesty dalsi odpor a mas na nem nepatrnou ztratu...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3602 sekund.