Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Rada ohledne SW

 o Navštíveno 796x o
o 24.06.2006, 14:22 | martan01
Zesik o vykonu 600 W rms na 4 ohm
SW 600W rms , impedance 2+2 ohm
NEBO
SW 600W rms, impedance 4+4 ohm
Jaky SW vybrat a jak jse propojuje dvojcivka?


o 24.06.2006, 14:45 | Addict
Je ten zesilovac stabilni i na 2 ohmy?
Pokud ne,tak vyber woofer 2+2ohmy.Civky zapojis do serie a vysledna impedance bude 4 ohmy.
o 24.06.2006, 14:58 | martan01
Ano stabilni je do 2 ohm,Ale na 2 ohm uz dava vice W.
o 24.06.2006, 18:25 | BMW_318iS
co je to za zesik?
o 24.06.2006, 22:38 | martan01
Carpower D-rex
o 24.06.2006, 22:55 | BMW_318iS
no v tom pripade byhc koupil urcite 4+4 a hodil to na 2 ohmy at s toho SW neco vymacknes a nemas ho jen na okrasu ;)
o 24.06.2006, 23:00 | martan01
Ja to porad ale nejak nechapu,Jak propojit tu dvojcivku?? Nebude to na 2 ohm moc w?
o 25.06.2006, 09:42 | martan01
Rozhodnuto .jdu do 2+2 zapojeno na 4 ohmy.Dekuji za e-mail od Ryves.
o 25.06.2006, 09:57 | tappaja
Jako baworak. To uz rovnou kup 4 ohmovej. Pokud se v tom dela.
o 25.06.2006, 10:11 | martan01
Bohuzel nedela. 2+2 naba 4+4 a ted babo rad?? Kazdopadne mam cas na premajsleni.
o 25.06.2006, 10:19 | BMW_318iS
No vzdyt rikam, poikud chces s toho SW dostat jeho maximalni potencial tak jdi urco do verze s 4+4 abys to mohl zapojit na 2 ohmy.

U SW s impedanci 4+4 je zapojeni na 2 ohmy nasledujici:

proste jednu civku pripojis na zesik beznym zpuseobem a tu druhou civku pouze pripojis k te prvni tak ze plus privedes na plus a minus na minus (tzv. paralelni spojeni)
o 25.06.2006, 10:23 | tappaja
Pokud by muj zesik umel 2ohmy, sel bych do 4+4.
o 25.06.2006, 10:25 | martan01
Jenza rms do 2 ohm je 1050w neni to moc?
o 25.06.2006, 10:29 | BMW_318iS
ne neni, je to akorat, na poslech to prece nemusis hnat porad na plno
o 25.06.2006, 10:31 | martan01
A neni to tak ze cim mensi impedance tak tim nepresne jsou basy? A zapojeni na 2 ohm je spise kompromys?
o 25.06.2006, 10:34 | BMW_318iS
ne, to je hloupost
zapojeni na 2 ohmy je spise kvuli tomu abys vyuzil naplno potencial zesilovace
o 25.06.2006, 10:41 | martan01
SW ma rms 600 .max 1000
zesik carpower ma rms 620w - 4 ohm
rms 1020w - 2 ohm
o 25.06.2006, 10:50 | BMW_318iS
o jaky SW se jedna? kolik ma peak power?
o 25.06.2006, 10:56 | martan01
Rockford Fosgate T112D2 nebo D4
o 25.06.2006, 11:04 | BMW_318iS
nic neresit a koupit urcite 4+4, 1kW rms bude akorat
o 25.06.2006, 11:07 | martan01
JJJeste se poradim u prodejce a uvidim.Dik za ochotu.
Co jse stane kdyz civky nebudou paraelne ale + na - ??
o 25.06.2006, 11:11 | tappaja
O tom ani nepremejslej co se muze stat, asi by to neustala civka, protoze by to pomalu ani nehralo a porad by se zesilovalo az by se zakourilo. Proste + na +, - na -
o 25.06.2006, 11:15 | martan01
AAAA tak to neudelam.Ja jen tak ze zvedavosti.
o 25.06.2006, 11:17 | BMW_318iS
to bys zapojil seriove a tim bys dosahl impedance 8 ohmu coz by jednak zesik urcite neustal a druhak by mel tak 300 rms.
o 25.06.2006, 11:24 | martan01
a ten 4+4 nejde zapojit na 4 ohmy? Ten jde jen na 2 nebo na 8 ??
o 25.06.2006, 11:27 | BMW_318iS
ano presne

pokud ches 4 ohmy i kdyz dost dobre nechapu proc tak si kup 2+2 ohmovou verzi a az zacnes narikat jak to netlaci, tak si na me a tapika vzpomenes
o 25.06.2006, 11:28 | BMW_318iS
2+2 jde zapojit bud na 1 nebo 4 ohmy
o 25.06.2006, 11:33 | martan01
aha uz to tak najak chapu. A tech 600w rms je misleno na 1 civku??
o 25.06.2006, 11:42 | BMW_318iS
ne, na civku ma 300 rms
o 25.06.2006, 12:23 | Cenda
jde ti o tlak, nebo o zvuk?
o 25.06.2006, 12:32 | martan01
Tak nejak o oboji ale pjeknej zvuk mi tlak asi nenahradi.V nicem je rozdil??
o 25.06.2006, 12:39 | Cenda
neznam konkretne tenhle SW a zes, jak se chovaji. Pocitej s tim, ze pri zapojeni na 2 Ohmy budes mit polovicni DF a tim se ti zhorsi kontrola nad SW, zesik se bude vic hrat ( u digi zadna velka tragedie ), vzroste zkreskleni. Pokud ten SW vylozene nepotrebuje vetsi vykon, nez ma psanou zatizitelnost, pak je pomer 600/620 OK.
o 25.06.2006, 12:48 | martan01
To podle meho taky.tlak umerny 12".30 cm. takze volit 2+2 ohmy se zapojenim na 4 ohmy??
o 25.06.2006, 12:52 | Cenda | Upraveno: 2006-06-25 12:56:22
Pokud bych se rozhodoval sam za sebe, ano, 2+2 => 4Ohmy. Tot muj nazor za predchozich predpokladu.
o 25.06.2006, 12:56 | martan01
Nazor znam take nazor BMW i tapika hulit ho na 1000w ale co stoho vybrat ??
o 25.06.2006, 20:38 | Celica2.0GTI
Martin pokud chceš jít na db drag poslechni bmw pokud ti jde o mormální poslech s tím že chceš slušnej přednes tak poslechni cendu. My jsme s bmw už zatížení na to že to musí tlačit a už nám nejde o čistotu přednesu takže pokud chceš normální užití tak bych volil verzi 2+2ohmy pro normální poslech to bude stačit 600rms už ti v autě udělá peklo
o 25.06.2006, 23:29 | Cenda
aspon nejakej tlakar ma rozum :-)
o 26.06.2006, 14:06 | martan01
To Celica a Cenda na db Drag jse opravdu nechistam jde mi o prednas a ne o zkousku kolik toho SW snese. Takza vase rade ja rozumna , vzit slabsi dvojcivku a ject na 4 ohmy a davat do toho presne tolik kolik ja rozumno.
o 26.06.2006, 14:32 | BMW_318iS
jj celika mam pravdu, akorat ja mam v aute SW ktery dokazou i pekne zahrat a nejen tlacit ;-))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.1998 sekund.