
Navštíveno 1162x

Může mi prosím někdo poradit, čim to může být, že při nízké hlasitosti slyšim silné pískání i při vypnutém motoru? Kamarád si nainstaloval do auta komplet všechno od Rockforda a provedený to má docela pěkně, ale tohle je prostě k nas.ání! Nemůže to bejt třeba tim, že rádio má na výstupech předzesilovače 8V a zesiky jsou jen na 5V? Dá se to nějak kompenzovat?
Díky, M.

16.06.2006, 09:37 |
shabi Muze to byt tim ze zesiky maji spatny odstup signal / sum a 8V z radia uz je hodne predzesilenej signal - v kobinaci techto dvou faktoru muze vznikat prave tohle piskani, ale jestli je to tim tak to ti na 100% nereknu, ale vypada to tak
piskani, tj. kdyz zapnes motor a pridavas plyn, tak slysis altik?

16.06.2006, 10:15 |
shabi tak kdyz rika ze to dela i pri vypnutym motoru tak to altlik byt nemuze. To je z repraku
shabi: ja to myslel jinak, kdyby to piskalo a byl slyset pri zapnutym motoru altik, tak to muze byt "jen" spatna kostra, nebo ruseni nekde po ceste...
Pritom kdyby to bylo co pises Ty, tak by to bylo to samy i pri zapnutym motoru... ;o)

16.06.2006, 10:35 |
shabi Lukasino: no to jo, jenze protoze to piska i pri vyplym motoru, tak to je jasny ze neni chyba v kostre nebo nekde po ceste ( ikdyz to muze byt taky ale jeste je to v necem jinym) A to neco jinyho je prave odstup singal / sum...
Nebo v cem si myslis ty ze to muze byt?
nevim, jen co pises Ty je dost pravdepodobny, jen me napadlo ze to nemusi byt jen to, i kostra nebo spis bordel v kabelech dokaze udelat bordel i bez zapnuteho motoru...

16.06.2006, 10:48 |
shabi to je fakt, 323Marty az si to prectes tak pak strucne popis jak to audio mas zapojeny... btw: nezapomen ze signalovej kabel by mel byt pokud mozno co nejvic z dosahu ostatnich kabelu s cimkoliv, to muze delat prave bordel
To auto je jednoho kámoše a já nemám páru, kudy mu co vede. Kabeláž prověřim. Každopádně to pískání je při vypnutym i zapnutym motoru konstantní a altík ani nic jinýho v tom slyšet neni.

16.06.2006, 12:30 |
shabi nejlepsi metoda je pokus/omyl... Takze si vem jiny radio a zkus to, potom si puc zesik a zkus to zapojit, nebo vzit jinech singalovej kabel a natahni ho jen tak vzduchem a zapni to. Tak poznas, jakej clanek ze sestavy je problemovej. Potom se snaz zjistit proc je problemovej - jestli je spatnej nebo blbe umistenej a potom poznate sami co s tim...

16.06.2006, 12:31 |
shabi btw: budu v plasich na tuning srazu zitra, tam muzu poradit

16.06.2006, 12:33 |
clown jiny radio .. nebo odpoj signaly z radia a pripoj tam pokusne discmana ..
pust radio aby se zaply zesiky a pak pust discmana .. uvidis ..
btw .. nebezi ti treba vetrak ?

16.06.2006, 13:00 |
shabi jinak pokud je to autoradio pioneer a vlitla vam stava zpatky do kostry tak je dost mozny ze se v nem odpalil ten predzesik... Pia jsou na tohle slaby a znam uz peknou radku lidi kterejm se to stalo vcetne me. Vysledkem je prave pak enormni praskani a piskani
Děkuju, určitě nezbyde, než metoda pokus omyl. Jinak radio je taky Rockford, jako zbytek sestavy. Proto taky nechápu, proč si Rockford dělá rádia s 8V předzesikem a zesiky s 5V vstupama???

16.06.2006, 14:26 |
shabi tak mas radio treba o tridu lepsi nez zesik no... tak delaji toho vic proste
odstup signal/sum nebo vystup linky?
Shabi?!:)))))
Tech 8 voltu je tam pro takovy,kteri si porad stezujou,ze ten typ a ta znacka ma slaby
vystupy!:)))A nejde preci jen o volty-ne chlapy!?
A mazdak pise,ze to dela i pri nizky hlasitosti.
Jinak zda ma kamos repro pres radio-zkus vyrvat pojistku a uvidis.Jinak nechci tlumocit-laborujte.
Ale kdo vi,jestli v tom zase nebudou nejaky picicandicky-jako treba uvecka a podobny nesmysly v aute!