Navštíveno 380x

10.05.2006, 07:46 |
Paya Zdarec všem. Koupil jsem starší zesik Blaupunkt BQX300 (4kanál) s tubou BTt300. Nakoupil jsem kabely a zkusil zapojit. Tuba vydává zvuk, který vypadá jako z dálky přicházející bouřka a nebo hraje jako normální repro, takže bída. Asi nemám něco dobře zapojený. Nemáte prosím někdo zapojený tenhle zesilovač? Nebo nevíte, kde by se dal sehnat popis tohohle kousku? Na netu jsem zkoušel hledat a zatím jsem úspěšný nebyl. Každýmu, kdo poradí předem děkuju. Paya
bourka?to by bylo gut-ta dokaze poradne buracet-a dost nizko! :))))
Ono maloktera tuba dokaze vyloudit kloudnej bass-ten valec je mizerna ozvucnice!
Na tom zapojeni snad neni co zkazit-zda je ten repro jednocivkovy-tak zmustkuj dva kanaly a zapoj na ne a zda dvoucivkovy-tak co jeden kanal to civka!
Akorad si zkus pohrat s lpf-jestli mas propust i v radie-tak pouzivej tu a zesik nech bez vyhybky.

10.05.2006, 10:42 |
Paya S muzikou do auta jsem prakticky začátečník, takže jsem se díval dost na peníze. Ale to se možná do budoucna spraví. :-))) Měl jsem taky pocit, že na zapojení není co pokazit, přesto se něco nepovedlo. Reprák je jednocívkový. Koupil jsem cinch kabel, zapojil na výstup předzesilovače rádia a na zesáku je přepínač výstupů. Zapnul sem tam polohu 2x75W+150W woofer a nic. Jen hučení. Napájení přímo z baterky kabelama 10mm2, výstup na woofer zapojenej správně. Ale když jsem zkusil přepojit cinch na jinej vsutp a nebo přepínat výstupy, tak to na některou polohu hrálo jako normální repráky. No, nevím. Co myslíš pohrát si s LPF? A co myslíš propustí v rádiu? O zdroji na popis zesilovače bys nevěděl?

10.05.2006, 11:29 |
Ladza Skusím to laicky vysvětlit snad se mi to podaří Takže