Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Kolisani napeti-pri plnem zatizeni :(

 o Navštíveno 529x o
o 01.05.2006, 23:37 | SPEEDY t.c.t.
Pri plne zatezi mi blikaj kontrolky, dokonce pulsujou svetla a rozsveci se ABS...cim to muze byt? kapacitor mam, kabely dostatecne tluste taky, driv to nedelalo tak to musi byt neco ted. Uz pri nastartovanem motoru to ma nejakych 12,5V a s vypnutim radiem 14,4. Takze bude je spatna baterka nebo altik bo co ja vim :(

moje sestava je tato:
Hudba: Autoradio Alpine IVA D310-R,Predni komp. repro: Ground Zero GZHC NEO 16 ,Zadni repro: Ground Zero Hydrogen GZHF 693 ,Zesik: 2 kanál Dragster DAB 2110, 4 kanál Crunch VU4100, Woofer: Dragster DWE 156 (1000W),Kapacitor: BOA 1F,Napajeci kabelaz a pojistka ALFATEC



o 01.05.2006, 23:41 | BMW_318iS
malo proudu :-)))))))

tohle delalo i me ,padalo napeti az na 6 V
vyresila to az nova baterka Stinger
ale altik to uz taky pekne schytal a uz nedobiji tolik co predtim takze se taky bude menit
o 02.05.2006, 11:29 | SPEEDY t.c.t.
a jak dlouho mas tu novou baterku? nekdo mi rikal ze je jedno jestli stoji tisic nebo pet...ze stejne vydrzi jen rok jestli tomu davame zahul
o 02.05.2006, 11:41 | Newman
nepodcenovat (-) pol a dobre kostrit
o 02.05.2006, 13:25 | wattman
ja bych to na baterku nevidel-spis bych videl,ze ti akorad ta baterka nebo altik odejdou!!Jestli-ze to pred tim nikdy nedelalo-tak zrejme bude problem v kablech-nejakej velkej prechodovej odpor vlivem vlhka atp.!
A kord kdyz to dela pri nastartovanym motoru!!
o 02.05.2006, 13:28 | wattman
a to teda nevim,proc by mela kvuli tomu za rok odejit baterka-teda kvuli odberu-napis co mas za auto-resp.jak silnej alternator-pak spocitej + - vsechny prikony vcetne svetel a hudby-videl to voltama a priblizne zjistis,zda pri nastartovanym motoru dokaze ten alt.dobijet a dodavat!!
o 02.05.2006, 14:11 | Smrada (M)
Hlavne zkontrolavat spravny prurez kostriciho kabelu a to jak u baterky tak u zesiku, pripadne posilit. Minimalne na stejny prurez co mas kabel vedeny k zesikum
o 02.05.2006, 15:26 | Newman
jj jako smrada - rikam nepodcenovat (-) pol
o 02.05.2006, 18:54 | VlastaCB
Kam mas ukostreny zesiky?
o 02.05.2006, 20:12 | Route88
jj kostrici kabel musi mit stejnej prumer/prurez jako privedeny +
o 02.05.2006, 21:54 | Gzero
nicto ja mam 12farad od gz a gznw12 to aj tak stahuje. treba riadnu baterku ,mal som na skusku pozicianu 12 3500A od GZ a v pohode ,neslo to pod 12V. vidim to v baterke
o 02.05.2006, 22:56 | Kapka (M)
no ja taky oddelal baterku za rok...je pravda že to byla nejaka obyč origo Skodovacka,ale byla uplne nova....a to mam kabely v pohode...spiše i predimenzovane...myslim že od určiteho prikonu aparatury je potreba special.baterie než obyž za 1200,-...takže už šetřím na Exidu nebo Stingera... :-)))
o 03.05.2006, 11:39 | VlastaCB
Dej jinou silnejsi baterku a nech si predelat alternator aby daval vetsi proud
o 03.05.2006, 22:56 | BMW_318iS
VlastaCB: predelat alternator aby daval vetsi proud ??? to jde ???
o 04.05.2006, 07:23 | VlastaCB
BMW no jiste
o 04.05.2006, 08:15 | Smrada (M)
VlastaCB: To budou mit palubni pristroje radost si myslim a zarovky taky odchazet nebudou co?
o 04.05.2006, 09:14 | VlastaCB | Upraveno: 2006-05-04 09:31:04
Smrada: Jde o to ze kdyz mas treba v aute origo baterku 55Ah tak alternator je spocitanej a nastavennej aby dobijel priblizne 10tinou kapacity proudu(alternator55A) to znamena ze v tomto pripade priblizne 5-6Amper .Kdyz das silnejsi baterku treba 74Ah tak dosahnes toho ze baterka se sice dobiji ale ne vzdy na plnou kapacitu a alternator je mnohem vic namahanej a baterie nevydrzi tak dlouho jako by mela,bylo by treba dosahnout vetsiho dobijeciho proudu 7-9A dat alernator 70A
Da se to dosahnout tim ze se premota vinuti alternatoru a vymeni se diodovy mustky (zalezi na tom jaky ma proudovy rozpeti stavajici vinuti)
Potom dosahnes toho ze ti bude alternator spravne dobijet a funkce silnejsi baterie bude v poradku

P.S. ty hodnoty jsou priblizny a orientacni jde o princip dobijeni a zateze alternatoru
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3098 sekund.