Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > 14.4 V

 o Navštíveno 477x o
o 27.04.2006, 21:39 | YARI
Prosím o vysvětlení proč se udává výkon zesilovače při 14.4 V .Děkuji


o 27.04.2006, 21:42 | CarAudio
Aby byly větší psaný výkony v RMS :-))))) Jinak tohle je voltáž při dobíjení altíkem.
o 27.04.2006, 22:02 | BMW_318iS
CarAudio: ale jen pokud je altik v dobrym stavu, ten muj uz je v duchodu - 13,3 V :-))))
o 27.04.2006, 22:13 | YARI
Tak jestli tomu rozumím tak nenastartovaný auto,volty dolů nižší výkon?No já jen,když si zesílím radio tak pokles až na 10.4 - 10.0 V.ukazuje cap.Při nastartov. max 11.7 V na cap.14.4 sem tam nikdy neměl a to je altík novas.
o 27.04.2006, 22:13 | Scream
no nevim, ale 14,4 sem nikdy na nicem nenaperil, ani na novym altíku
o 27.04.2006, 22:19 | AUTOHIFICENTRUM Liberec | Upraveno: 2006-04-27 22:21:14
já bez problémů 14,7V a při volume trochu víc doprava :-)) 13,5 až 14,3
o 27.04.2006, 22:27 | CarAudio
No a vo tom je DBDrag(Teda z části :-))) ). Dobrej altík to dá.
o 27.04.2006, 22:29 | Pagoš
Při běžícím motoru mam 13,6 - 13,9, ale altík už má asi svoje léta za sebou :)
o 27.04.2006, 22:44 | Cenda
za behu 13,8-14,4
o 27.04.2006, 23:04 | YARI
Můžu ještě dotaz.např.při prodeji zesu se píše 137 RMS naměřených.Toto se měří jak?díki
o 27.04.2006, 23:24 | Pagoš
Měří se to při "jmenovitém" napětí :-) (které by mělo být uvedeno např 13,8 nebo 14,4V) na sinusovém signálu o frekvenci 1kHz. Jaká je úroveň vstupního signálu, to netušim, ale asi se nastavuje podle toho, jakou zesík umožňuje. Toť jen moje nepodložená teorie :-)
o 28.04.2006, 11:22 | Kmoda
Ja pri normal poslechove hlasitosti s nastartovanym motorem tak 14,3-14,4V.
o 28.04.2006, 11:35 | rossi.x
máte někdo tip, kde sehnat silnější altík. pro forda, 2.0i DOHC
o 28.04.2006, 14:47 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
mercedes mi dobiji 14.6-14.7V v pohode

peugeot posledne dokonce 15.5V nez odesel do kremikoveho nebe :-)
o 28.04.2006, 19:47 | escaper
14,4V je jmenovity napěti baterie kde většinou vypinaji nabiječky. Po tom odpojeni to trochu klesne.

2YARI: dela se to při jmenovitym napěti udavynym vyrobcem (kolem 14V), tak že se da na vstup zmiňovanej 1kHz a sleduje se vystup zatiženej odporem (ten ma hodnotu jmenovité udávané impedance repro na které je ten vykon měřenej). Sleduje se zkresleni signálu a až dosáhne nějaké normové hodnoty (buďto 1% nebo 10% se většinou uvádi) a měři se ten vykon při tomto zkresleni
o 28.04.2006, 22:06 | YARI
DĚKUJI ZA ODPOVĚDI
o 29.04.2006, 08:59 | Squere
ty voe, my sme koupili 3kodu 120 od nějakýho dědy asi za 1500Kč a to mělo hustě udělanou elektriku, když se nastartovalo, tak to dobíjelo 17,5V fakt dost hustý...navíc tam byla nová baterka, a palubka byla taky špatně zapojená, takže dokud sem jí nepřepojil tak sme dobíjeli 17,5V.... ale baterka to vydržela :o)))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3263 sekund.