Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Výhybky

o Navštíveno 583x o
o 25.04.2006, 13:54 | Whitek
Nutnost?

o 25.04.2006, 13:55 | Smrada (M)
Co to je za dotaz sakra?
o 25.04.2006, 13:59 | Whitek
Zdrávím. Vidím tady odborné debaty, ale já jsem amatér a tak mám možná trapnou otázku. Na trhu jsou komponentní repráky s a bez výhybek s velkým cenovým rozdílem. Vyplatí se investice do výhybek? Je poslech hodně ochuzen u repráků, kde je výškáč napojen přímo k středobasu? Lépe řečeno: Do čeho jít?
o 25.04.2006, 14:04 | wattman
I kdyz je toto velice solidni forum-tak tohle jsi radeji nemel psat!!!!!
o 25.04.2006, 14:07 | Smrada (M)
wattman nechapu
Vyhybka slouzi k oddeleni kmitoctu urcenych pro napr. stredobas a vysku. V pripade, ze se jedna o komponentni repro, muze byt vyhybka pouze v podobe jakehosi utlumeni nekterych frekvenci, nekdy to cele vyhybka rozdeluje. V pripade koaxialnich repro, at uz to vypada, ze tam vyhybka neni, tak tam je. V jednoduzsi variante nez u komp ale je tam
o 25.04.2006, 14:18 | wattman
ale abych nebyl zlej,nepouzivej slovo amater,ale uplny zacatecnik!Je tady hodne amateru,kteri vi hoooodne!!Predem dekuji vsem za dik!! : )))
Na tohle by ti mohl snad odpovedet i ten prodavac z hypernovy,ktery tam vedle rohliku a salatu ma na starosti prodavat""hifi""!