Navštíveno 4951x

12.05.2014, 13:01 |
fidos Dobrý den,
darem jsem dostal aktivní subwoofer s veškerým příslušenstvím pro zapojení, ale jsem laik, takže se radši nechci hnád sám do instalace.
Jestli by mi někdo z okolí Břeclavi pomohl zapojit tento subwoofer, tak prosím napište, revanžoval bych se částkou od 300-500kč za zapojení.
Auto mám: BMW 530d, rok výroby: 2014 a originál radio.
Za všechny odpovědi budu vděčný, děkuji.
no pravděpodobně budeš potřebovat Hi-Lo adapter abys to měl jak připojit na to origo rádio. třeba toto
[ Link ]

12.05.2014, 13:27 |
fidos Děkuju, jen uvádím že mám Subwoofer: Sencor SCS WA1202 a tuto kabeláž
[ Link ] prosím o info. jestli mám ještě neco dokoupit a jestli již zmiňovaný hi-lo adaptér můžu přikoupit a bude sedět na tuto sadu.
Jestli chceš, udělej si výlet ke mě do Dubňan a něco vymyslíme. Jen si říkám, jestli je ten subwoofer adekvátní do takovýho hezkýho a novýho auta :)

12.05.2014, 13:37 |
skoki sedieť by to malo, uvadzane výkony na tom basaku budu asi podstatne nižšie. Treba to napojiť na zadné repráky, ideál ak sú v kufri, len neviem či s tým budeš spokojný. Počul som pár takýchto aktívnych tub a nikdy to normálne nehralo, vie to iba dunieť

12.05.2014, 15:32 |
fidos To: Milhauzz- Výlet bych si udělat určitě mohl. Kdy by se ti to hodilo? :) Předpokládám že už máš nějákých pár subwoferů zdárně zapojeno, nemýlím se?
skoki: Máš pravdu, není to ideál, ale nechci mé přítelkyni zkazit radost z dárku. Již mám našetřeno 12.000,- a po nějáké době bych dal soustavu aspoň za 20.000,-, aby to byl lepší poslech.
A omlouvám se všem, ale překlepl jsem se, r. výroby je 2004.
Z toho neustáléhho psaní mailů dělám všude chyby. :/

12.05.2014, 15:34 |
Fonfy ak chces riesit teda v tom aute kvalitnu muziku tak si uz teraz natahaj 50qmm OFC kabelaz a nedavaj tam lacnu 10qmm CCA sadu

12.05.2014, 15:44 |
fidos To: Fonfy - Můžu teda poprosit o nějáký link na tuto kabeláž za rozumnou cenu?
Jak jsem již řekl, jsem v tomto absolutní laik.