
Navštíveno 4174x

Posunuly sme baterii kvůli zmene v montazi v kufru z ridicovo strany jen asi o 50cm(v te same ose) na stranu spolujezdce a uz druhy den po sobe když na to mrknu je skelet baterie celkem dost oroseny od vody...všechno kolem(koberec,bedna,zesilovac apod.)je suche,fakt mi to vrta hlavou,jeste sem se stim nesetkal,do auta netece nebo tak něco...
Někdo nejaky Tip? Diky
změna teplot, přes noc v autě tuhle dobu + - kolem 0 až mínus a při zapnutí topení v autě dojde k rychlé změně teploty ...protože elektrolyt se tak rychle neořeje jako obal baterky...prstě voda kondenzuje
ještě se radši podívej kolik napětí dává alternátor
no nenapsal jsem ze na tom puvodnim miste,kousek vedle to nedělalo...,ale mozna ze mas pravdu,zkusime to vypozorovat.
Já když v autě zatopím tak se mi orosí zesilovače,oba, ale to je asi nomální protože hliník absorbuje chlad a poté teplo. Pokud jen baterka tak je to zvláštní :)
tak dnes to poprvé od montaze neudelalo,uvidime zítra,snad to byla jen nejaka souhra nahod a počasí :)
určo počasí a teplota venku. Je to samé jako sem měl nevytápěnou garáž kde bylo i -10 a já si pustil horkovzdušnou turbínu. Během pár minut bylo v garáži o 30 stupňů víc.
Bylo to příjemné, že se člověk ani nerozkoukal a měl hned teplo, ale tímhle způsobem sem měl orosené nářadí a oddělanej zesilovač Kenwood z kterého kapala voda.
Sem rád, že letos není taková zima a můžu fungovat v garáží + prohnat zesiky v racku bez toho, že bych se bál vyhoření
...v tvém případě o nic nejde a je to co sem psal o několik řádků vejš

08.02.2014, 11:33 |
Tomik723 | Upraveno: 2014-02-08 11:35:41
abych to řekl laicky, teplejší vzduch do sebe dokáže pohltit víc vlhkosti a teď plácnu... už si nepamatuju ty hodnoty... např. při 25° C je maximum 30g vody na 1m krychlovýho vzduchu, tak když teplota klesne na 5° C, kde je maximum 10g na 1m krychlovýho vzduchu... ten rozdíl 20g vzduchu se prostě vykondenzuje, protože ten vzduch ho při tý nižší teplotě neni schopnej dál udržet :)
a čim větší skokovej teplotní rozdíl nastane, tim větší ta kondenzace vody je (kor pokud ten původní teplej vzduch byl nasycenej skoro na maximum)

11.02.2014, 06:44 |
Kesam Ja sem udělal kastlik na baterku a po sezóně koukám a půlka vody v něm :-) nevěděl jsem proč ale auto nejezdili v nízkých teplotách a nikudy tam neteklo jak se dá vysvětlit toto?