Navštíveno 2511x

26.07.2009, 14:23 |
gorky Zdravim,
mám jedničkový Punto a chtěl bych tam nějakou muziku. Samozřejmě že né za fakt hodně. Nevydělávam jsem student. Chtěl bych subwoofer určitě kuli basům a potřeboval bych poradit. Radio mam Kenwood 4x50W. Do hudby bych chtel dat kolem 3000. Klidně použitou. Prostě do kufru nějakej woofer aby mi to aspon trochu dunělo ;)
díky za rady
Kup si raději slušný komponentní repro a vytlum a uzavři dveře. Budeš se divit jak to zahraje. Pokud začneš subwooferem, budeš zklamaný. Základ je přední repro a toho se drž.
No hele v inzerci mam Magnat Solid 900.2 i s kabeláží. Mohl bych ti slevit. Ono 3000 neni moc.

26.07.2009, 14:33 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2009-07-26 14:33:50
Třeba tyto, nic tím nezkazíš:
[ Link ] Dokup 4ks Vibraflexu 25 na úpravu dveří a pokud časem dokoupíš zesilovač, tak ti ty repro zahrají ještě líp.

26.07.2009, 14:34 |
gorky hifim@ni@k: proc myslis ze bych byl zklamaný?
klidne bych bral nejaky repro i na plato ja proste nevim moc se v tomhle nevyznam a jak řikam chtěl bych něco na basy.

26.07.2009, 14:36 |
gorky s tím vibraflexem jsem nikdy nedelal nevim jak se to pouziva
gorky a uvedomujes si ze to co budes poslouchat neni slozeny jen z basu ?

26.07.2009, 14:40 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2009-07-26 14:42:15
Protože prostě většinu pásma hrají přední reproduktory a proto na nich logicky záleží nejvíce. Spoustu lidí co znám už má v autě třeba pátý subwoofer a nejsou spokojeni. Ale vyměnit přední OEM repro se jim zdá zbytečné. Často také mění subwoofer, který dost nebasuje a to jen kvůli tomu, že to neumí nastavit. A nejhorší je že čekají basy i tam kde žádné nejsou ( v té konkrétní hudbě nebo skladbě ).
Downland byl rychlejší. Píšu jako doktor - jedním prstem :-)
ty chces asi proste neco jen aby te bylo slyset,(muj nazor)takze rady od hifimaniaka jsou zbytecne,i kdyz ma pravdu.projdi bazar zesik a basak do 3000 by se tam mohl nechat sehnat.