
Navštíveno 3809x

nice work :-)
mas odhad jak dlouho jsi to delal?
Král - vím to přesně :-) typni
Elektrárna


13.07.2009, 19:27 |
Pagoš Excelent!!

13.07.2009, 19:54 |
Kamil masakr, klobouk dolů
tak to je fakt masakr :) kolik to vyslo priblizne cenove ? :)
ten zesik je co zac neni to ten dual mono emphaser ?
jesi jo kde je nejaka baterka k nemu
treba sa nechat liecit!! :) fakt super nadhera

13.07.2009, 20:59 |
petis pecka práce. Jen jak dlouho to vydrží takhle pěkný:-(
luxusni pracicka a velmi dobre provedena - nechal bych si libit :))
krásné , to by se mi hodně zamlouvalo :) jen ta váha

13.07.2009, 21:32 |
rebel Pěkná vestavba ,dobrá práce,-)))
vinzek fa:baterka tam je to je to stím hliníkovím plocháčem
Baterka nebude stačit, ale na to musí přijít také sám. Místo je ještě v obou bočnicích.
Ten "hliníkový" plocháč je pocínovaná měď z nějaké rozvodné skříně.
Váha je dík šroubovacímu podvozku celkem v pohodě.

13.07.2009, 22:08 |
rebel Jo jo štelovací podvozek se hodí já to minulí rok neměl a zadek u pašíka sem coural po silnici
Fakt hrůza pohled na klečící auto a každý mi říkal co tam máš za podvozek a já jen no žádnej jen 200kg audio
rebel jo aha ja sem si tam toho monoclanku nevsiml jinak super prace a asi dost casu fuc u McDoula budou met urcite radost -))
opravdu nádherná práce, přesně můj vkus. Obdivuju lidi, co jsou takto pečlivý a dokážou tomu věnovat mnoho desítek hodin a dovést to do takovéto podoby.

13.07.2009, 22:18 |
Kesam MASAKR ještě nikdy jsem tu takhle na nic nečuměl s otevřenou hubou :))))

13.07.2009, 23:44 |
Koschesko | Upraveno: 2009-07-13 23:45:22
a nezdá se vám to moc přeplácaný těma lcdéčkama ?jinak asi to byla spousta práce a peněz ovšem ten šnek jak tu byl mě zaujal víc ..na druhou stranu já bych nikdy nic takovýho nedokázal takže gratulace :)

14.07.2009, 00:11 |
Kesam 230?

14.07.2009, 00:14 |
Kesam A peněz jako hodin ale v litrech ne?:D
tentokrát jsem to přesně dokumentoval - 319

14.07.2009, 00:19 |
Kesam Tak to je kurwa dost :-)
Jedna Exide je na ten zesik malo ... Akorát tak dobrý aby vyhořel.
Já ho měl na 4x Pc 4000 a jen si chrochtal :)
Je to málo, ale nevyhoří. Na nastavení se nedostane a je to víc jak dobře odjištěno. Je plánovaná ještě nejméně jedna baterie a nový altík. Pro 4x PC4000 tam ale prostě není místo.

za tolik peněz dokázal kesam postavit celé auto:-)
harry :výborná práce

14.07.2009, 00:53 |
Kesam Až na to že tu o prachách nikdo nemluví ale o hodinách.
Nádherná práce
Pokud dobře koukam tak subwofer v kufru směřuje směrem do zadních sedadel?
Krásná čistá práce, moc se mi to líbí. Bylo by víc foto k těm doorboardům? Ty jsou fakt suprr
hodin dost :-)
snad to na mekaci oceni :-)
harry pokud bys mel pc4000 primo u zesu tak ti jedna postaci ale neni to na nejake extra vyhravani bal bych se o to preci jen tam mas dost veci ktery sezerou kapku energie + odjisteni ti nepomuze az tak jednou tomu proste klesne stava a je po zesu -))
Pěkné,jen nechápu v tom kufru ty dvě LCDčka? Nebylo lepší tam dát jedno větší nebo to má nejaký smysl ty dva kousky?
Cena je samozřejmě smluvní :-) Ty hodiny jsem si psal pro sebe, protože jsme se s králem jednou bavili o takovýchto zástavbách a došli k tomu, že to skoro nikdo nezaplatí. Ještě nemám spočítaný kompletní materiál, ale odhaduji, že v tom autě vozí jednoho Suzuki Swifta :-).
Ty doorboardy jsou předělané z původní instalace a ty byly od PM Modifische.
Baterka je cca 50 cm od toho zesilovače a je to odjištěno relém, které ten zesilovač při poklesu pod určitou hranici odpojí (fotku nemám). Na tom obrázku je bidirekcionální relé, které je mezi baterkama.
Ty monitory už tam měl, takže nebyl důvod je měnit. Všechny monitory jsou hnané přez 4 x 4 rozdělovač signálu. Ty 2 v kufru jsou spojené na jeden výstup, ty v zadních sedačkách a HU mají každý svůj výstup. Je tedy možné např. na HU sledovat DVD, na pravé zadní sedačce DVB-T, na levé zadní sedačce hrát X-Box a v kufru pustit např. obraz z couvací kamery.
guster - doorboardy (původní)

Sikaflex přilepí vše :-) Na kůži ale nedržel.

A přestavba - koženka dolů

Vyrobit prodloužení a zaslepit nepotřebný otvor

Skolíkovat, slepit, vytmelit a napustit pryskyřicí.

Tmelem dopasovat dosedací plochu

Dobrousit do konečného tvaru

to čumím a ten xbox tam nemá chybu

14.07.2009, 22:57 |
wir Super velmo pekne ,len skoda ze tam niesu X--ION 12-800 ale to len podla mna
naaaadhera moc bych si pral to videt a slyset na vlastni oci a usi
wir - repro se vybíralo podle toho, kolik bylo místa pro ozvučnici. A chtěl bezpodmínečně 15".
hifimaniak - co je to rezerva :-) - řešení - Pilot spray a kompresůrek
super práce, parádní zpracování. chudáci pasažéři na zadních sedačkách když vohulí ty dvě GrounZera :-)
vzadu skoro nikdy nikdo nejezdí.
Je tam jen jeden GZPW 15XQ, to druhé je pasivní membrána GZP 15.