Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > problém s audiem:(

 o Navštíveno 2322x o
o 19.06.2009, 21:41 | hanzy10
Zdravím chlapy,chci se zeptat jestli nekdo nemá tucha co to je...prostě asi tak tyden na z5 mi při vyšším volume mi začal vypínat zesík..když jsem to ztlumil tka naskočil..a tedka to prostě nemuzu dát vubec nahlas:(a jestě je jeden..prostě když přepínám TUNER-USB-AUX atd,tak vten samí okamžik přepnutí se ozve rana..to mi nedělalo...envíte nekdo???psal jsem sekinovi..ale čekám na zprávu jestě...díky


o 19.06.2009, 21:44 | Bladzej
zkontroluj si kostru, je možný že se časem někde něco povyklepalo, povolilo.
o 19.06.2009, 21:54 | hanzy10
to ne to jsi nemyslím...juknu teda jestě nato..ale ta se mi zdá good!!!
o 20.06.2009, 16:05 | Collin
Co je to za zesík? Nepřehřívá se jen?
o 20.06.2009, 22:06 | hanzy10
Collin: to snad ani ne...jeto SLA-1500..prosím poradtě..stve mě to..!!!:D
o 20.06.2009, 22:16 | D-door
Levne no name delaj nekdy neplechu.
o 20.06.2009, 22:21 | hanzy10
D-door: nechápu:D jinak jsem to proměřoval při nastartování a měl sjem u baterky cca 14.45 V a u zesillovače kolem 11 V a hrál jsem tka na třištvrtě hlasitosti..pak to kleslo pod 10.5 V a zesík se vypnul..tak nevim...
o 20.06.2009, 22:28 | Collin
D-Door: Také nechápu.. Sakra že ti to začlo dělat až ted!?
o 21.06.2009, 09:43 | hanzy10
collin:mno taky tomu nerozumím...právě tohle mi dělalo když jsem smahnul jedno z tech SW tak to vynechávalo...ale tedka jsou oba zdravé...ale hrajeto kdyz je to potichu...ale jak zesiluju tak se to vypne...a pokud to neztlumím zesík se nesepne..
o 21.06.2009, 10:01 | MaxxT
tak jestli si odpalil basaky, je mozny ze to mohlo mit vliv i na zesik, zkus ho rozebrat jestli neuvidis neco nacatyho..
o 21.06.2009, 10:58 | hanzy10
maxxT: jen jeden jsem smahnul..ale koupil jsem nový a vše bylo tak do tydne vph. tak nevim..ale dobře juknu nato...
o 21.06.2009, 12:25 | Collin
Néní to ještě v záruce?
o 21.06.2009, 12:36 | hanzy10
mno zesík myslím že je..ten je z ahifi.cz jen je trochu politý od kafé...to snad neva ne...
o 21.06.2009, 12:38 | Collin
No že jsi psal že se mrkneš dovnitř.. Tím pak končí záruka..
o 21.06.2009, 13:20 | hanzy10
ajo..:D ani mi to nedošlo:D
o 21.06.2009, 14:04 | Collin
Tak zkus vyreklamovat. Třeba to dopadne..
o 21.06.2009, 15:00 | hanzy10
collin:ale já jsi nemyslím že jeto zesilovačem ne??,enbude to napetí v autě???co myslíte
o 21.06.2009, 15:07 | Collin
Ajo, ty jsi tu něco psal o těch hodnotách.. Sem zapoměl.. Každopádně nevím.. A ostatní zřejmě také ne.. :-((
o 21.06.2009, 16:51 | Bladzej
ty proudy ,to má hrozný ztráty 3,5V, bacha ať nespálíš zes podpětím! máš čistý kontakty a dostatečně silnej kabel, ne zbytečně dlouhej?
když jsem si měřil ztrátu, tak jsem ji měl cca 0,3V . napětí baterie 13V a u zesu jsem naměřil 12,7V. (je to asi 4 měsíce zpět)
o 21.06.2009, 20:27 | hanzy10
Bladzej: mno já to měřil při nastartování..a jak říkám u baterky 14.45 V a u zesíku kolem 11 V kabely jsou 35qmm...tak snad dostačující...
o 21.06.2009, 20:43 | petis
To jsi měl ale zaplej zesík a hrálo to ne? protože jen tak v klidovým stavu to nemuže tolik padnout. jestli jo, tak máš problem v napájení, tedy kabel .
o 21.06.2009, 20:48 | petis
To jsi měl ale zaplej zesík a hrálo to ne? protože jen tak v klidovým stavu to nemuže tolik padnout. jestli jo, tak máš problem v napájení, tedy kabel .
o 21.06.2009, 21:35 | hanzy10
petis:jo vše bylo zaplé hrálo to tak na třitvrtě...a pak jsem se dostla pod 10.5¨V a zesík se vypnul..a pokud jsem to neztlumil tka se nesepnul znovu..
o 21.06.2009, 21:39 | petis
Pak to má baterka zasebou
o 21.06.2009, 23:25 | Phasor | Upraveno: 2009-06-21 23:28:51
Jestli je na baterce 14,4V a na zesilovači 11V, tak je problém i v kontaktech. 3,5V se prostě nemůže nikde jen tak vypařit, kor na 35-ce. Schválně zkus změřit napětí na baterce, když se to vypne. Zkontroluj všechny kontakty včetně nalisovanejch koncovek, pod oka dej vějířovky a uvidíš.. Pak bych až měnil tu baterku..

..co máš za baterku a jak silnej kabel máš na ukostření od ní na kastli?
o 22.06.2009, 14:48 | petis
Phasor: ale dyt píše že muzika hrála n 3/4 tedy odběr a pokles napězí by moch bejt vpořádku. Ale jak říkám jestli to šlo až k 10.5V tak je baterka v p**i
o 22.06.2009, 16:43 | Phasor
Jasný, ale pokud je kabeláž vpohodě, musel by ten pokles naměřit i přímo na baterce, nebo ne? Nemůže na jedný straně kabelu mít 14,5V a na druhý jen 11V, to je blbost.
o 22.06.2009, 16:48 | petis
to doufám musel měřit s vypnutou muzikou. jinak to není možný. Kdyby měl takovej pokles na kabelu tak už by dávno vyhořel. to je 200-300Amper nikam.
o 22.06.2009, 17:23 | Phasor | Upraveno: 2009-06-22 17:30:38
Já jsem to právě pochopil tak, že to měřil se zaplou muzikou oboje..

"při nastartování a měl sjem u baterky cca 14.45 V a u zesillovače kolem 11 V"

S těma amperama nevim jak to myslíš... Ztrácej se volty na odporech. Když si zesilovač vezme 100A, tak na ztrátu 4V stačí 0,04ohmu. R=U/I

Jinak pokud takhle padá skutečně napětí na baterce, pak souhlasim, že je na odpis.
o 22.06.2009, 21:52 | hanzy10
Phasor: ale to fakt tak bylo..chvilku to hrálo..a jak se měnily čísla na voltmetru..tka tam skočilo 10,35 V a ruzně..a zesík se okamžitě vypnul...batekrka je nejaky puvodní..auto je Nafta 2L baterka je 60Ah 600A..já jsi taky myslím že je baterka v háji..pač mi to bylo už dávno řečeno že jí takhle oddělám s takovým výkonem...doufám že zesík bude zdraví...já zatím neměl čas zkusit jinou baterku pak by se to ukázalo ..jinak taky mi bylo řečný že pojistka může být volná..taky zkontrolovat...vše co uvádíte..juknu na to..jinak vám děkuji...
o 22.06.2009, 22:15 | Phasor
Já jsem možná blbě pochopil, který napětí jsi kde změřil. Jestli přímo na svorkách baterky při nastartovaným motoru kleslo na těch 10,5V, tak je v řiti.. Každopádně kontolou kontaktů nic nezkazíš:) A možná bych s novou baterkou kouknul i po silnějšm altíku, ale nevim co tam máš..
o 23.06.2009, 17:19 | hanzy10
mno měřil jsem kdyz bežel motor..na svorkách na baterce 14.45V a na zesíku 11 V kolem mno...altík taky nevim...zjistím..a kontorlu provedu:D diky
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3626 sekund.