Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Helix nebo JBL

 o Navštíveno 2116x o
o 17.06.2009, 13:26 | KoziRS
Rozhoduji se mezi těmito variantami [ Link ] +ovály 6x9 stejný typ, [ Link ] + [ Link ] Popřípadě mi doporučit nějaky jiný komplet. Přední půjdou na zesilovač Crunch GTR 350.4 a ovalý na radio. děkuji...


o 17.06.2009, 13:41 | audioland.cz
Oboje ty repra jsou vhodné spíše na rádio, takže bych je na zesilovač nedával. Proto bych zvolil jinou variantu, například:

Crunch GTR 6.2Ci [ Link ]
Crunch GTR 693 [ Link ]

měl bys vše od jedný značky. Kdyby sis připlatil, tak na zesilovači hrají krásně Hifonics ZXi [ Link ] pokud to chceš probrat tak se mi ozvi na ICQ 261-490-430 nebo email info@audioland.cz

o 17.06.2009, 17:04 | CarMedia.cz
A proč nedáš rovnou sadu od Espritu? Osobně bych v tomto případě moc neváhal.. Předky a zadky dohromady v této ceně nemají moc konkurenci. Sice by sis trochu přidal, ale určitě by se vyplatilo..
[ Link ]

Případně by se dalo poskládat celé z crunch GTR, nebo BMX atd..
o 17.06.2009, 22:20 | KoziRS
Cruncht gtr 693i jsem mel a uz nechci, zvuk dobry ale mechanický zpracování na bode nula. Jako 1700 je docela rozdil, resp. takhle do toho uz nechci investovat.
o 17.06.2009, 22:49 | CarMedia.cz
Tak v tom případě Helix.. Jinak Helix Dark Blue máme také v akční sadě přední kompa a zadní ovály za 3190,-Kč .. ;-)
o 18.06.2009, 10:46 | Collin
Evi: Jaká muže být konkurence pro ty Esprity?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.314 sekund.