
Navštíveno 3036x

Dobry den chtel bych se zeptat poprve instaluju zesilovac a chtel bych se zeptat jestli na dva zesilovace potrebuju dva plus kabely kdyz mam 50mm2 tlustej kabel dekuji za radu...
50qmm vedeš od baterky.... tak pěkně do distribučního bloku a od něj do zesíku..
Děkuju moc takže pro dva zesilovače nepotrebuju dva kabely od baterky.. jen stači z distribučního bloku to roztahnout do tech zesilovačů. Ano mam 50qmm omlouvam se ze chybu. Děkuju moc za odpověd..
Ještě bych chtel se zepatt kdyby nekdo odpověděl ulehčilo by mi to práci.. Kdyz jsem zkoušel ten kabel zapojit do zesiku ( + )´tak zesik nic.. sel jsem pro měřič napěti a naměřil jsem jen 6 V, to jsem se divil a testnul jsem u rádia tam jsem mel okolo 12 V... nevíte čím to může být? Přemýšlel jsem mam jen 40hA baterii jeslti neni moc slaba? Nebo nemate nekdo nejakej tip? Děkuji s pozdravem
Tak hlavně spíše napiš co je to za zesilovače, příp. RMS výkony.
zesík nic neudělal jelikož musíš mít ukostřeno a ještě od rádia vyveden REMOTE káblík. až tehdy ti sepne... jinak napiš co to je za zesík

07.06.2009, 22:38 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2009-06-07 22:39:36
Máš natažené + od baterie ( přez pojistku ) a - z kostry ( příp. posílenou kostru z baterie ) a spínaných +12 z rádia ?
Děkuju moc za Vaše odpovědi.
Takže je to poprvé co to instaluju takže se omlouvam za amaterský popis/otázky..
Takže mam zesilovač "magnat clacsic 1000" tento zesilovač má 2x svorku pro +12V a 2x svorku pro uzemění.. 1x svorku pro remote control.. a dalsi audio vystupy + vstupy
Připojení: Koupil jsem sadu "Dietz 50 qmm"
Instalece:
- Z baterky jsem natahl 5 metrovy kabel do zadni časti auta.. ( v navodech na internetu bylo napsano ze pojistka by měla být co nejblíž k baterii proto jsem pojistku instaloval po několika 10cm - 20cm od připojení baterky a tam jsem ji rozrizl a pripojil pojistku.
- Kabel uzemnění 1 m jsem pridelal vzadu k zadním dverim, je tam hodně šroubů tak jsem jeden rošrouboval a přidělal kabel s ockem ktery byl uz v baleni.
- cich z autoradia jsem vedl dozadu k zesilovaci po druhe straně auta kvuli rušeni "viz doporuceni nekde na internetu" + remote control jsem napojil dozadu do zesilovače a remote control jsem napojil do autoradia do ISO conectru viz 05 v manualu ( když jsem to testoval zkoušečkou tak po zapntí autoradia jsem dostal z remote control u zesilovace napěti +/- 12 voltu takže remote control by měl asi bezproblemu fungovat )
Kdyz jsem nevedel jestli je chyba v zesilovaci nebo nekde jinde byl jsem nucenej koupit zkousecku.. Pote jsem zjistil ze remocontrol fugnuje ( posila 12 V ) ale u kabelu + ktery mam natazen jenom jeden +kabel a udelal jsem z neho kabel pro dve svorky, toto jsem take udelal z kabelu uzemneni, tak jsem zjistil ze + na zkousecce mi ukazuje jen 6 Volt na jednu svorku z tech 12 voltu. Jinak testoval jsem i ty pojistky v zesilovaci vsechny jsou v poradku.

08.06.2009, 11:37 |
DaveX Jak máš ten + kábel rozvedený? Máš distribuční blok? Dej sem foto kdyžtak. Jak máš ukostřené zesilovače? Nahoď sem fota, neboť z popiso jde někdy těžko určit, kde máš problém ;)
Jinak stačí ti jen jeden + a jeden -.
Ty druhé jsou pro připojení kapacitoru. Takže pokud ho nemáš nech svorky nezapojené.

08.06.2009, 17:10 |
DaveX Jen takový detail. když máš ukostřený ten zesilovač, tak si pořádně osmirkuj, či nějak jinak odstraň tu barvu pod očkem. Musí ti to dosedat čistě na plech. Mi to dělalo pěknou neplechu kdysi. Jinak pokud se dívám, tak baterku taky nemáš pořádně ukostřenou. Já mám třeba 35 + 16qm kabely natáhnuté od baterky a baterku mám taky ukostřenou 70qm kabelem.
Jinak o tom zesíku nic nevím tak zkus to co psal Zephyr.

08.06.2009, 17:25 |
pavel.82 | Upraveno: 2009-06-08 17:29:43
Chlapy ja Vám děkuji fakt, už to jde problem byl fakt v tom minusu... odsourobval jsem ho a projel jsem vsechny srouby ktery byly vylezly z plechu a najednou se rozsvitil a rozjely se bassakay.. Fakt jsem štastnej řeším to už týden a včera jsem koupil i tester z nouze abych si overil jestli plus fakt dojede az nakonec kabelu a kdyz ani v tom nebyl problem tak jsem psal už sem :-) Fakt moc díky chlapy, velkej problem je fatk ten mínus dávejte na to fakt bacha... moje radio mi hraje i bez ukostreni a to mě hodně zmátlo a nedával jsem tomu tu prioritu a taky jsem nevedel ja změřit ten minus tou testovačkou. Fakt Vám díky ještě jednou dik za vaši ochotu..

08.06.2009, 17:27 |
DaveX Já se držím po zkušenostech pravidla, že jak mi něco nejde tak na prvním místě zkontroluju kostru :)
Děkuju moc :) už jsem si vzal ponaučení