Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Kopání z repra...

 o Navštíveno 2593x o
o 31.05.2009, 06:47 | poky199
Zdravím a prosím o radu.Mám takové menší obavy,když nastartuji a pustím rádio vše je v pořádku ,ale když mám zaplí radio a nastartuji tak to v repro jakoby kopne.nevíte čím je to zapříčiněno nebo co je špatně děkuji za rady a odpovědi
rádio-panasonic 4x50W
aktivní subwoofer-pioneer 200W
zesilovač-Blaupunkt GT2 400W,2x kanál,1x400W max/2x120W max
1x180W RMS/2x60W RMS
zadní repro-magnat 6x9" oválné koax. autoreprod. výkon max: 160 W
přední kompo. repro-Hifonics ZXi 5.2C - 130 mm,výkon max: 450 W


o 31.05.2009, 09:56 | clown
to dela zesik ...
o 31.05.2009, 10:14 | poky199
a jak to mám změnit nebo odstranit nebo co tedy s tím???
o 31.05.2009, 13:17 | stewe21
myslim ze to robi pokles napetia v sieti. Ked startujes,klesne napetie pod cca 10V a zosik sa vypne,to je to kopnutie. Ked uz netocis starter zasa sa zapne lebo napetie je cca 12,5V a zosik frci dalej.
o 31.05.2009, 15:58 | poky199
hmm takže to budu muset dosadit nejspíš nákej kapacitor...?
o 31.05.2009, 16:05 | clown
to ti nevyresi problem ..,
zkus zes s mekkym - opozdenym startem
o 31.05.2009, 16:10 | poky199
hmm a jinak to jako vyřešit nejde???to je trochu blbost ne...
o 31.05.2009, 16:51 | stewe21
co tak startovat z vypnutym radiom?
o 31.05.2009, 17:17 | clown
blbost to neni .., nektery zesy to neumi, nebo je nekdo odpalil

proc myslis, ze kdyz zapnes domaci zesik, tak ma prodlevu v nabehu ?
o 31.05.2009, 21:00 | DaveX
startuj s vyplým rádiem. Nemá se startovat se zaplým rádiem a je tam pokles napětí. Ikdyž já občas taky startnu se zaplým rádiem. někdy hraje v poho a někdy se vypne a zapne.
o 31.05.2009, 21:14 | poky199
ok,moc příjemný to sice není ale co se dá dělat.Já to tedy poslední dobou řešim tak že zapnu mute a po nastartování vše ok a nic nelupne.tak dík za rady(stejně budu kupovat časem 4.k zes.)
o 31.05.2009, 22:51 | Woko_O
nebo si dej zesik na vypinac..
o 01.06.2009, 08:21 | bobeš
Přesně to se mi stalo na benzince rádio jsem měl zaplí dal sem pauzu a nastartoval subík kopnul a kouř z kufru :D den starej hifonics titan 1500D byl odkouřenej, oprava 2500 Kč. teď mám remote přez vypínač abych nemusel vypínat rádio.
o 01.06.2009, 13:04 | clown
hifo dobry :o))) , to bych tu znacku miloval :o))
o 01.06.2009, 17:38 | poky199
No a když dám tedy remote přes vypínač tak by to mělo být dobrý ne?Rozbočený to mám vzádu na zesík a sub. tak by to němělo potom dělat ne?
o 01.06.2009, 18:54 | MACH
Ještě je chlapi jeden způsob. Sice možná pro někoho trochu komplikovanější,ale mám to tak v autě. Mně třeba rozčiluje když mi jede rádio,teď startuju a rádio ´´chcípne´´,laser znovu načítá,v autě ticho.
je to relativně jednoduché-napájení autorádia ženu přes klidové (seplé) kontakty relátka. Civku relátka mám napojenou na impuls ze startéru,a zbývající spínací kontakt relé na menší gelovou 12V baterku. Při startování relé mžikově překlopí a přepne na tu baterku,takže rádio neztratí napětí a nemá ani podpětí,vše jako chová jako by se nestartovalo. Odběr není vůbec velký-jen je nevýhoda že se baterka musí občas nabít,ale občas je tak jednou za 2-3 měsíce. Možná i za dýl,záleží na velikosti baterky. Přemýšlel jsem i nad jejím dobíjením ze sítě auta,ale nechtělo se mi to vymýšlet,to je pro mně jednodušší tu baterku občas vytáhnout z podsedadla a nabít.
o 02.06.2009, 09:13 | pista tdi
Cau ja jsem mel podobny problem.Piskal mi alternator do repro a ted uz mam klid.Ukostril jsem poradne baterku a v kufru jsem ukostril zesik a mam klid.Nam passata b6 a radio sony cdx-f5700,sw magnat ad 300,kompa rainbow deluxe a zesik dragster 4110.Cele jsem to ukostril.Zkus tohle taky.Zkouseli jsme i s kamosem natahnout sinche s jeho radia do meho.i jiny zdroj napajeni.moje radio a jeho napajeni s auta.Vyzkousej to.A kdyz ne to tak by ti pak mohlo pomoct tohle.Ale poradny zaklad je dobra kostra vsude a na vsim.Pochybuju ze to bude radiem nebo necim jinym.Jedine kostra a nebo maximalne kabely od radia k zesiku. [ Link ]
o 02.06.2009, 18:08 | stewe21
pista tdi,ty ako o com teraz? mi o voze ty o koze.
Mach,napad dobry,ale podla mna zbytocne. Vypnem radio a nastartujem,hotovo. :-))
o 02.06.2009, 22:00 | MACH
možná to pro někoho zbytečné bude,ale je to svým způsobem ´´komfort´´. Když třeba jezdíš po městě,rádio ti hraje pořád-nevypínáš ho,ale popojíždíš,často startuješ-tak to by mně šlo urvat když to chcípne a po každém startu ta mechanika čte. A to se nebavím o tom když hraješ něco z DVD média,to načítá ještě o trochu dýl než CD.
A nebo eventuelní praxe-stojíš někde u obchodu s vyplým motorem,kilowata zvuku ti leze z oken,kolemjdoucí slečny ti hází na auto podprsenky...teď chceš odjet s burácející károu-začneš startovat a nejednou ticho,rádio na tu chvíli scípne...lidé přestávají tancovat..
Jasně,trochu jsem to přibarvil,ale i taková situace může nastat.
Záleží na každém..
o 02.06.2009, 22:10 | poky199
Kurna tady se to ale rozjelo :DDD .Já to zatím nechám být a budu startovat na mute pak je to v poho takže dík za sposty užitečných rad a tipů.Jinak Machu to tvoje řešení je opravdu zvláštní a chtěl bych docela vidět jak to v autě máš poslepený a zapojený ale každýho věc ,ale i tak díky za radu ...
o 03.06.2009, 18:37 | MACH
Proč poslepený?? Je to relativně jednoduché a spolehlivé zapojení. Relátko,baterka,pár konektorů a trochu drátu. Jsou v životě mnohem komplikovanější a složitější zapojení,to mi věř. Dělám v elektrooboru
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4655 sekund.