
Navštíveno 2869x

zdravim všechny prosim o radu nainstaloval sem do auta subwofr přes monoblok a zapojil to přes kapacitor a při velké hlasitosti mi vypadává proud respektive kapacita spadne pod 11voltů kapacitor mam zapojenej plus od baterky a plus z kapacitoru na zesik a z kapacitoru mínus na karoseriji vše dukladně.Tak nevim

13.05.2009, 19:24 |
macek Malo proudu slaba baterka spatna kabelaz spatna impedance spatna kostra atd atd. Napis jak zapojeno a jake komponenty a kabelaz
tak baterie varta 680a od ní 16mm kabel bez spoje do kapacitoru dietz 1 farad dílka asi 2.5 metru od kapu 1metr 16mm na plus na zesiku mac audio feareles 1000d 400w rms a na kap běží ještě zes. vehicle 2x60rms.

13.05.2009, 19:53 |
macek Jak mas kostru?
z kapacitoru rovnou na kostru auta asi 10cm a ze zasilovačů to samí

13.05.2009, 20:19 |
Zaky Možná už je ta baterka v pr..,taky zaleží za jak dlouho ti to spadlo a jestli jsi měl nastartováno.A ten plus od kapu máš moc daleko od zesu.

13.05.2009, 20:26 |
macek Jak je stara ta baterka? Mozna uz to ma za sebou:-) napajeni je taky nic moc:-(
makaloto asi 5 minut při nastartovanim autě potom co sem ubral gain výpadky ustaly a baterka je ze zimy nová jastli neni ten jedno faradovej kap slabej a nevipíná to.ten kabel ani metr dlouhej neni tak 60cm ktomu zesiku.
chtělo by to spíš kabely aspon 25qmm ke kapacitoru a od kapu k zesu by mohla stacit ta 16qmm

13.05.2009, 21:40 |
petis zkus vyhodit kap. na 520wrms 16qmm bohate musí stačit. ještě očisti kostry a podotahuj spoje, je možný že jsi to měl přebuzený.
michal11:Tak pro začátek je u tebe kapacitor zbytečná věc.Viděl bych to na nějakej přechodovej odpor.Jak to máš připojený na kostře auta (doufám že si alespoň oškrábal lak prostříkl kontaktolem).A jestli vše v pořádku tak bych to viděl na špatnou baterii.Prostě nestačí dodat tak velkej proud a klesne napětí a tím ti to vypne zesilovač.Skus si od někoho pujčit jinou baterku a uvidíš.A kapacitor ti to vypínat nemůže protože je zapojenej paralelně a vlastně máš přímou cestu k zesilovači.
Ještě bych zkontroloval ukostření baterky, často se na něj zapomíná! Pak projít všechny kontakty, zkusit vyhodit kapacitor a měřit multimetrem!
Ty kabely, si myslím, že jsou na hraně a silnější by vubec neškodily!
stim ukostřenim nato kouknu ale jinak všude mědění nebo pozlacení očka a dal sem si fakt záležet kouknu ještě jak je ukostřená baterka jak stim kámoš dojede a jen mě napadlo mam doma startovací vozejk s 220ah baterkou skusim ho připíchnout k stávající baterce jestly to bude furt vypínat. Ještě pak dodám foto a předem dík za rady.