Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Rébus pro profíky

 o Navštíveno 3721x o
o 22.04.2009, 08:43 | Zombik
Tak mám pro vás všechny jeden pořádnej ořech - dle přiloženého schématu mám v autě udělanou muziku, z ničeho nic se objevil šum kt.však není stálý ale kopíruje hudbu/tóny. Je v normál.skladbách téměř nepostřehnutelný, ale stačí vložit nějaké instrumentál cd, nebo origo emma cd a je tam. Rovnou podotýkám, že cdčkem to není, na usb to dělá to samé. Basák (jsou to 3pásma) má při určitých tónech zvuk jako by byl položenej košem dolu a byl na membráně kamínek, kt.poskakuje.. Zkoušeli jsme už všechno možný i nemožný, jiný napájecí kabely, zemnící, repro kabely, signálový (od všeho víc kousků), 3rádia (mj. i pioneer 88rs-2), 4zesíky různých značek, vč.jednoho nového, aktivní výhybkou to také není - dělá to i když je vyřazena, reprákama to také není - v jiném autě hrají ok, jiné repro v mém autě dělá problémy. Zkoušeli jsme i externí zdroj. Zítra jde na řadu ještě externí napájení, ale moc tomu nedávám.. :/ Už jsem z toho fakt na prášky.. Jediné na co jsme přišli je, že při zapojení bez aktivní výhybky a zesíku - čistě z rádia 3pásma vedený přes pasivní výhybku k nim dodávanou a bylo to ok. Ale jakmile se přidá zesík, je zle..(napájení zesíku jak píšu jsme už dělali jiné, i bez pojistkového pouzdra..) Nenapadá vás někoho něco?? Za každou radu budu rád..

foto k příspěvku  od Zombik



o 22.04.2009, 09:14 | tappaja
Zas tam vidim PIO, zkus si od nekoho pujcit jiny radio. To vyzkousej jako prvni. Pokud to zmizi, mas odpalenou ochranu vystupu, kterou soudruzi v japonsku stale serou do vsech modelu...
o 22.04.2009, 10:28 | Midnite
jako tapík
o 22.04.2009, 10:33 | hifim@ni@k
Máš tažené + i - z baterie?
o 22.04.2009, 10:42 | Resuscit | Upraveno: 2009-04-22 10:44:17
Máš blbě zapojenej ten kapacitor-nebo to je jen nějak blbě zakreslený-mě přijde,že ho máš do série-ale měl by bejt paralelně s +a-
o 22.04.2009, 11:13 | Zombik
Ta ochrana výstupu nás taky napadla, zkusili jsme 2 pincky to je pravda a pak jeden panasonic, ale dělalo to pořád.. ty 2 pincky jsme zkoušeli na stejný cinche, tak jsme si říkali, že mohl být někde šlehnutý,proto jsme panasonica zkusili na 3 páry jiných cinchů a to samé.. Ještě teda zkusím Dragstera.. ale dělalo to i na externí zdroj kt. má aux, tak nevím nevím

jinak + i - je tažené k zesíkům z baterky, kapacitor ho má z auta

myslíš že ten kapík na to může mít vliv? když je před monoblokem, kt.má na starosti subwoofer a blbiny dělá "větev" se 4kanálem a 3pásmama?
o 22.04.2009, 11:53 | tappaja
Ten kapik je asi jen divne nakreslenej, je tam kreslena zem. Ja bych ho pro jistotu vyradil na chvili.
A tim, ze je aktivni vyhybka vyrazena myslis co? Ze propojis IN-OUT cinche? Nebo jen prepnes nakej prepinac BYPASS? To by nemuselo nic znamenat totiz...
o 22.04.2009, 12:29 | Zombik
Kapík vyřazenej byl, celá "větev" se subem byla odpoj od baterky, jen kostra ne, ale to by nemělo mít vliv..
Vyřazená aktivka - tím jsem měl na mysli propojení cinchů, pak jsem pro jistotu šel cinchema z rádia rovnou do zesíku a nepomohlo to.. (více druhů cinchů jsem zkoušel, těmi to taky není)
o 22.04.2009, 13:09 | cendler
zajímavé, hned jak jsem viděl obrázek, říká rádio, ale to jsi zkoušel, zkus vyhodit tu aktivní výhybku, ale projdi hlavně ukostření
o 22.04.2009, 13:10 | tappaja
Co ty zeme, mas to na kastli? Co propojka z minusu baterky na kastli? Das za ty zeme ruku do ohne?
o 22.04.2009, 13:23 | Phasor
No zkoušel jsi už snad všechno, kromě výměny zesilovače, mohl by být problém v něm..
o 22.04.2009, 13:31 | tappaja
Phasor: ...4 zesíky různých značek, vč.jednoho nového...
o 22.04.2009, 13:58 | tykeev
tak v tuhle chvíli už mě napadá jen komplet výměna vozu i s muzikou... nebo změna majitele :-/
o 22.04.2009, 14:02 | Zombik
to cendler: výhybku jsem vyhazoval, nepomohlo :/

to tappaja: propojku z baterky na kastli jsme kontroloval před sezonou, ale mám tu jednu náhradní, tak ji odpo zkusím. Zem jsem dával při pokusech taky jinou, extra z baterky.. I jsem překostřoval motor kvůli pískání.. Ale taky mi něco říká, že by to mohlo být zemí.. ostatně nic jiného už ani nezbývá..
o 22.04.2009, 14:03 | Zombik
to tykeev: část tý muziky jsme přenesli do jinýho auta - zesík, repro - tam to fungovalo
o 22.04.2009, 14:15 | Oli
dela to pri nastartovanym nebo i pry vypnutym motoru?
o 22.04.2009, 14:23 | Zombik
vše zkoušíme při vypnutým, jednou i při nastartovaným a dělá to stejně při obojím
o 22.04.2009, 14:38 | tappaja
No ty voe, tak i pri vypnutym, tak to musi bejt neco se zemenim. Nekteri vyrobci oddeluji signalovou a napajeci zem, neni to tenhle pripad? Nemas zemenej zesik treba na obal? Nedotyka se cinch nekde kostry? Zkus povystrcit cinch tak, aby byl spojenej jen prostredni kolik. (na vlastni nebezpeci, jako ze mas PIO)
o 22.04.2009, 20:16 | Zombik
Tak jsem si byl zase hrát a nic :/ Zesík zeměnej na obal není, cinche se nedotýkají (vedu je ted provizorně vnitřkem auta po sedačkách..) zkoušel jsem ho i povystrkovat ale hrát to začlo až když se dotknul kromě kolíku i obal cinche (-).. Pak jsem zkoušel vyměnit spojení baterky s kastlí,nic.. Potom jsem odpojil + a z baterky jsem zapojil jen rádio natvrdo a zesík, opět to dělalo, kostru rádia jsem taky zkoušel měnit (celkem 3 místa.. ) jediný co jsem neměnil byla baterka, ale to mi přijde jako blbina..
o 22.04.2009, 21:57 | tappaja
No to je rebus, jeste bych teda vyzkousel natahnout zem primo od baterky, do nejakyho distribucaku a uzemnit zesiky. A pak samoze odizolovat zesiky od kastle.
Takhle podle toho obrazku mas hodne zemnicich bodu, muze tam byt ruzny potencial, zemnici smycky. A pak uz vazne nevim, vykopl bych to z auta a sestavil na zemi v garazi :o) A vymenil baterku (pujcil si nekde)
o 22.04.2009, 23:02 | Zombik
jj rébus jako řemen :-) to schéma je trochu zavádějící, já mám zesíky zeměný přímo baterkou, (baterku mám totiž vzadu v kufru - 6vál. bmw)jen kapík je ke kastli a když ho odpojim tak to dělá taky... začlo to zničeho nic... už se s tím vrtáme 5dní a dochází nápady, už se pomalu smiřuju s tím že pujdu 3pásma z rádia do pasivu a šmitec, resp.koupím lepší rádio (Pio 88-RS2 nebo Alpine 9887 popř.Clarion) a půjdu s tím do aktivu.. spíš mě ale štve že na to nemůžu přijít..
Ještě teda zkusím tu baterku, to by byl gól..
o 22.04.2009, 23:08 | Zombik
A vsadím se, že na zemi v garáži to hrát bude :o)
o 23.04.2009, 13:00 | cendler
ještě mě napadlo, zkus zapojit před rádio kapacitor, na tvrdo kapík a ten bude napájet rádio a zbytek normálně jak to máš
o 23.04.2009, 14:05 | Vasekkch
To bude tim bmw...myslim, že existuje nějaký odrušovací modul, ale není levný.
o 23.04.2009, 18:04 | Zombik
tak jsem se napojil na jinou baterku, v jiném autě, potvrdilo se to co jsem čekal - žádná změna

cendler - zkusit to můžu, jinak rádio jsem měl natvrdo, i zesík, vše bez origo kabeláže, kterou jsem odpojil (jednoduše jsem bat.použil jen na rádio a zesík) - změna žádná, ale bez toho kapíku teda

Vasekkch - v tom autě to normálně fungovalo bez chyb a najednou jak když utne.. kdyby to dělalo při nastartovaným, tak bych to ještě chápal, ale při vypnutým mi to hlava nebere :/
o 23.04.2009, 18:24 | cendler
zkus ten kapacitor

potom bych ještě vyzkoušel postupně odpojovat každý reproduktor vzlášť, jestli není nějaký prošvihlý, protože to taky už nechápu, co tam můžeš mít

a nebo si znás děláš prdel a nic tam není :-)))))))))
o 23.04.2009, 18:37 | Zombik
Ani nevíš jak rád bych si tu prdel dělal, ale fakt ne :o)

ještě jdu zítra pro jiný repro, pač to co jsem u sebe zkoušel sice nebylo hrozný, ale nejlepší taky ne (jen pozn.že by byly švihlý všechny repro? no já už bych se ani nedivil.. )
o 23.04.2009, 19:55 | cendler
nene třeba jeden, proto jsem to psal, jako odpojit jeden a pustit, pak zapojit odpojit jiný atd.
o 23.04.2009, 20:52 | mega1
myslim, ze mam reseni ;-) dej tam ten magic z garaze :-))) pujcim ti to traficko do zapalovace - takhle hodna na tebe budu!! ;-D
o 23.04.2009, 21:02 | Zombik
cendler: já ti rozumím, jsem měl na mysli to, že když mám zapojenej jen 1 reprák, dělá to jen 1, když 4, dělají to 4 atd.. zítra každopádně budu zase laborovat, mj.i s reprákama

mega1: :-p potvoro :-D Leda že bys mi k tomu pujčila nějaký šmoulísuperdiscošou :-)
o 23.04.2009, 21:47 | mega1 | Upraveno: 2009-04-23 21:49:08
..mam jen Vcelku Maju :-(
o 29.04.2009, 09:00 | cendler
tak jak si dopadl???
o 30.04.2009, 13:31 | Zombik
No zatím tak, že mám v autě Pio 88-RS2 a ty přední třípásma jedu aktivem přímo z něj + zůstala druhá větev (sub, monoblok..)
Normálně to dělalo i venku na zemi, když to nemělo co společnýho s autem..Ten kapík tomu taky nepomohl
Ale už se rýsuje podstata toho problému - zřejmě byl jeden pár cinchů někde "šlehlej" a jestli má zesík nějakou ochranu uvnitř, tak to odnesla (divný je ale pak proč jim to v laboratoři při měření nic nedělalo).. Dal jsem tam jinej zesík (pátej v pořadí) a jiný cinche když to bylo venku a dělal to jen jeden reprák (ten je asi nějakej načnutej) - tzn.souhra zesíku a jednoho repráku to vypadá..
Jen si nejsem jistej jak jsem připojoval ten novej zesík (ty co jsem zkoušel hned zprvu tak ty šly asi přes původní kabeláž, tzn. jestli mají tu samou ochranu tak to odnesly taky), ale u toho novýho už fakt nevím jestli jsem používal jiný cinche nebo ne..
Takže až budu mít nějak chvilku (což tenhle měsíc moc nebude) tak budu stopovat cinche, resp.je odizoluju u konců jestli nejsou nějaký vadný..
Mimochodem, tahle "provizorní" varianta nehraje vůbec špatně :-) Tak kdoví... ;-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3377 sekund.