Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Ukostření těla zesilovače - ano nebo ne?

 o Navštíveno 4460x o
o 06.04.2009, 00:55 | Resuscit | Upraveno: 2009-04-06 00:57:08
Zdravim všechny hifimaniaky:-D

Jsem tu s dalším začátečnickým dotazem-ale nejde jinak,montáž mojí první muziky se kvapem blíží na ostro,tak na poslední chvíli čerpám poslední infa-nerad bych něco podělal a chci aby to hrálo opravdu dobře a nebyl jsem zklamanej kvůli fatální chybě zelenáče.

Takže tentokrát jde o to jestli mám tělo zesilovače spojit s karosérií auta - to znamená s mínusem.Kdesi jsem četl,že tělo zesilovače by mělo bejt od karoserie absolutně odizolovaný,včetně stínění RCA.Údajně kvůli možnosti rušení.

Konkrétně jsem to čet tady [ Link ]

Jak to s tím tedy je?Kostřit,nebo izolovat?Já byl rozhodnutej pro kostření,ale tohle info mě opravdu zmátlo!tak jak to tedy je?

Díky za infa..


o 06.04.2009, 08:51 | DaveX
+ od baterky do zesilovače + pojistkové pouzdro s pojistkou co nejblíž k baterce. (tak 20-30 cm). - můžeš taky natáhnout přímo od baterky, ale většina lidí to má natáhnuté od zesilovače na karoserii. Já to mám na šroubu, co je v kufru a všechno je v pohodě. Dej si pozor, aby plocha, na kterou dosedá oko kostřícího kabelu byla očištěná (oškrábaná) od základní barvy a zbavena nečistot. Jinak RCA kabely + reproduktorové kabely veď na opačné straně než napájecí. Nebo taky prostředkem, ale neměly by být spolu. Nicméně já mám napájecí + 1 reproduktorový ve stejném prahu a k rušení mi tam nedochází :) asi kvalitní kabely :)
o 06.04.2009, 09:51 | hifim@ni@k
To proto, že napájecí mohou být tažené spolu s reproduktorovými :o) Signál v repro kabelech je vysokoúrovňový, takže odolný proti rušení.
o 06.04.2009, 15:00 | kafka | Upraveno: 2009-04-06 15:01:52
Já jsem se tady [ Link ] ptal na to samý a bylo mě řečeno, že můžu přímo spojit s károu.
o 06.04.2009, 15:19 | koren
conan kdysi razil teorii ze pokud + a - od baterky pak zesy izolovat od jakyhokoliv dotyku s kastli. pokud - na kostru pak i zesik se muze dotykat kostry. melo to i nejaky zduvodneni ale to uz nepamatuju...
o 06.04.2009, 15:34 | ruffrider
obal zesiku nezemnit, vytvoří se tak zemní smyčky a může ti to dělat ve zvuku neplechu
o 06.04.2009, 16:24 | Lucass
Já bych taky nekostřil, myslim že jsem to i četl u jednoho zesilovače v návodu.
o 06.04.2009, 20:35 | luda551
nn nekostřit nikdy nevíš jaka součástka se muže dotýkat obalu zesilovače
o 06.04.2009, 21:07 | Mr.pitr
Taky jsem to četl u nějakyho zesilovače v manualu,nekostřit.
o 07.04.2009, 08:24 | Siggi_z_BA
Cely problem je v tom ze Krabica zosilovaca je vodivo spojena s zdierkou - (GND) ale na druhej strane konektory cinch su sice tiez zem ale az za zdrojom a tak nie je spojena s - (GND). Medzi tymito zemami mozu vznikat zemne smyckove prudy. Raz som dal zosik priamo na plech a pri dotahovano uchycovacieho srobu som brnkol o zem na cinch. vysledok... Odpalene vstupne obvody v zosiku, prepalene folie zeme v radii + odpaleny audioprocesor v radii, odpaleny D/A prevodnik v CD changer-i. Clovek sa uci na vlastnych chybach. odvtedy nedoporucujem davat zosik priamo na plech, radsej spravit z MDF neake distancne spaliky do ktorych sa chyti zosik.
o 10.04.2009, 23:31 | Crashpc
Naprostý souhlas. Nikdy nevíte jaké prase ten zesilovač navrhovalo, a pak se děje to co Siggimu :-(
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3089 sekund.