
Navštíveno 3289x

ahoj... mam problem a uz me to zacina sr....neustale me piska v repro kdyz zapnu motor a to mam tahane napajeci kabely jednou stranou a signaove druhou a stejne piska :( muze to byt tim ze jsou v kufru napajeci a signalove u sebe ? jenze to jinak snad ani prece nejde .nebo co s tim ? dik

05.04.2009, 13:23 |
petrb tam je moc veci, co mas z auto? a muzes mit spatnou kostru, nebo neklepl si nahodou cinchema o sebe kdyz si to zapojoval? teda pokud si je mel v radiu a tahl pak dozadu, je toho moc, alternator....

05.04.2009, 13:44 |
Mááša Tom: jako první vyřeš signály a napájecí, jestli je máš v kufru u sebe, tak je to nejpravděpodobnější příčina.... když nepomůže ani tohle, tak projdi kostry, mrkni na signály apod...
Asi jako první zkus signály vedené mimo auto.
Prosim te, co mas za radio? Nemas nahodou Pio?
tapp> mam pocit ze ne, na to sem se ptal uz v nejakym jinym topicu...
Měl 9881 a má, nebo bude mít 9815.
323f mi taky furt pískala a neudělal jsem s tím nic
Petura, co to bylo za Fko? U mě v 323F BG a BA žádný pískaní nemam.
auto mam alfu romeo 156 a radio 9835.zkusim ty napajeci predelat a natahnout primo od baterky k radiu a uvidim pak co dal .

05.04.2009, 21:40 |
Mario vzdycky pomohli natahnout velmi kvalitni signaly a bylo vetsinou po problemu. kdyz ne, tak se musi hledat, vedeni kabelu, kostry, ...

06.04.2009, 02:12 |
kyncllik | Upraveno: 2009-04-06 02:19:56
Já mam třebas Mercedes C-Klasse W202 rádio je teda pio, ale má filtr napájení (taková ta krabička s tlumivkou a kondíkem ,) signály tažený zvlášť od origo kabeláže, baterku v kufru a cca 0,5m dlouhý napájecí, signály jsou od napájecích dost daleko a jsou na nich ještě nějaké ty odrušovací filtry a stejně to pískalo..až sem se pak bavil s chlapíkem co opravuje autorádia a ten mi poradil ať zkusim uzemnit živej kolík na RCA, jestli to pak ztichne, tak by to mělo bejt v rádiu..nějaké špatné odpory či co to povídal a pak se to kostří i přez ty signály a proto to píská..já to uzemnil a je po pískání..:o)
já mám PIO 88 RS II a nepíská......
Máš ukostřenou baterku stejným průřezem jako je napájení zesiku?
Máš kvalitně ukostřený zesik (pořádně očištěný plech)?
Nie vždy je problém so signálovými káblami a kostrou. Niekedy je to trochu ako Akty-X. Môj prípad bol ten, že zosík v kufry bol namontovaný síce ukážkovo, akurát, že pod ním v nádrži bolo čerpadlo a pískalo to ako fras. Pomohlo presunutie zosíku o 25 cm mimo....
Také jsem měl podobný problém. Pískalo to proto, že signály vedly nad palivovou pumpou.
baterku nemam ukostrenou stejnym prumerem jako napajeci k zesu :(mam 35qmm a baterka je na origo kabelu a jeste zkusim napojit radio primo na bateku jinak pak snad uz signaly , jo a ukostreno je na obrousenem plechu v kufru v tom by to snad byt nemelo
Nezapomněl bych na to zkontrolovat alternátor.. Onehdá to taky někdo někde řešil a nakonec to bylo volným diodovým můstkem či něčím takovým..
řekl bych že základ je tahat z baterky na kostru stejný průřez, jako je z baterky na zes. Píše že to tak nemá. Ten kousek kabelu by snad někde najít mohl a ukostřit to tak jak to má být...
Když to nepomůže tak hledat dál....
jo to ukostreni dam do poradku nevedel jsem ze je to tak podstatne ....ale mam jeste tento problem -kdyz si pustim pres dvd pisnicky tak me zacne v reprakach tak jako by praskat a lupat teda kdyz je volume na dvd na plno jenze kdyz ho stahnu tak zas musim pridat na radiu vic nez obvikle a uz to neni ono a navic nemuzu v nastaveni dvd menit eqvalizer zvuku protoze to je jeste horsi nevite cim by to mohlo byt ? mohlo by mit na to vliv ukostreni napajeni mam tahle od radia z te koncovky . vim ze to neni dobre budu to menit ale mohl by to byt duvod ? ale nevim nevim kdyz totiz pustim origo dvd film tak to nedela . a ty pisnicky jsem zkousel vypalit ve vice formatech a porad je to stejne a dela to i pri vyplem motoru.