
Navštíveno 3940x

už nevim co s tim porad mi piskaj repro ktery mam hozeny na zesik vim ze je to pricinou toho ze plusovy kabely sou moc blizko u signalovejch ale mam plusovy tazeny jednou stranou a signaly druhou stranou auta, tak jak to mam vyresit aby mi v nich prestalo piskat dle otáček motoru?už me to docela se*e
Zrovna toto rádio ( 2 DIN ) jsem dal do jedné Octávky 2 a po vypnutí pěkně lupne v subu :-( Kvalitativně myslím nic extra, ale odpovídá tomu cena. Značkové rádio za 4k je určitě kvalitnější a lépe hraje.
Jinak asi zkoušet. Druhé signály mimo auto apod. Jiné signály. Pokud máš - z kostry tak zkusit od baterie, nebo jiný kostřící bod.

08.03.2009, 15:15 |
koupi Zkus úkostřit rádio přímo na baterku zvlášť kabelem a ze zadu rádia je uprostřed taky kostřící šroub tak ten taky ukostřit a obal zesilovače má být taky ukostřen mě to pomohlo.Ještě bys mohl proměřit cinch odpojíš od zesiku a proměříš jestly probíhá přez ně kostra.Dlouho jsem to řešil a úspěšně vyřešil
nazdar stalo se mi tohle u meho radia kde to probihalo tak jak popisujes piskani pri pridavani plynu a dost hlasite....nakonec chyba byla v radie byl v nem vypaleny odrusovac to radio bylo uplne nove ale pri zapojovani nekdo neco spojil co nemel myslim druhe cinche na druhy zesik a odpalilo se to v tom radie.....radio slo na reklamaci a platil jsem 350kc nebot pry to byla moje chyba asi spojeni +a- na rca....takze tak neak uplne presne uz ani nevim :-)
zkus rychlovkou napojit jine radio a uvidis ale hodne bych sazel na to co jsem ti psal nebot sem to taky dlouho resil mel sem nejruznejsi odrusovace a nic
delalo mi to i na jinem radiu asi presneji na jinych třech co sem mel pred timhle takze chybu v radiu bych nevidel, signaly uz sem zkousel jine, tak jedine prekostrit radio
aha jasne no zkousej jinac mel jsem nervy nato neskutecne hudba postavena vsechno good a ted to piskalo.....

08.03.2009, 17:59 |
koupi hod tu novou kostru od baterky na radio a na ten konec v zadu na radiu a popřípadě ukostři ty zesilovače a bude klid.orginál zapojení co je na klíče má ruzné ruchy je tam toho víc zapojený na jeden okruh "zapalovač,světlo interiéru a radio a bůch ví co ještě a to kostra nemá ráda.
Jo jeětě ty signály je lepší tahat středem podél tunelu já to tak mám a v pohodě taky Esko
koupi: jj taky sem ted nove tahal vsechny kabely a tahal sem je středem podel tunelu, ok prekostrim radio na samotnou kostru a snad bude klid stejne sem to mel v planu davat zvlast kostru a plus primo na baterku
Potom napiš jak to dopadlo.

08.03.2009, 18:43 |
koupi no já bych ten plus nechal přez klíček jak to je ted z orginálu.
Měl jsem to na přímo novým kabelem až na baterku jako nic špatnýho to neni až na to že to žere baterku asi 5x víc než je klidový režim a to mám jen cd a ty pravděpodobně dvd.
Po změření jsem se trochu zděsil a měl jsem někdy pocit že to hůře startuje,tak jsem to dal přez klíček + a v pohodě ale to mínus jsem ještě propojil na přímo na baterku jak jsem ti psal
natiahnut radiu + aj - z distribucaku...

08.03.2009, 19:28 |
koupi | Upraveno: 2009-03-08 19:29:49
zbytečný lepší i kratší je teda z baterky když by to nechtěl přez klíček a když to tak vemu je zbytečný tahat nový kabely když se daj použít orginál rádio namá zas takový odběr aby musel mís cca. 10mm2 napájecí kabel
A distribuční blok bude v zadu v kufru jestly tam nějaký má mám pocit že psal jen jeden zesík
no neivm, ale stejný problém jsem měl v mazdě ...
sestavu rádia, zesiku, basáku a reproduktorů jsem měl ve dvou hondách a tam to bylo naprosto bez problémů, když jsem to přestěhoval do mazdy tak tam to pískalo a neudělal jsem s tím nic ...
ja bych to neresil aspon mas pocit piskani z turba ktery nemas -))))