Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > Co s tím

 o Navštíveno 5335x o
o 02.03.2009, 13:51 | Tajda
Zdravím, nedávno jsem si koupil sub+ zesak. Včera jsem to zapojoval, ale nedaří se mi pořád rozjet zesilovac. Proud mám pripojeny od autoradia a do zesilovače proudi, ale ten nejede. Pojistky jsou ok a uzemněný taky je, tak kde je problem?


o 02.03.2009, 14:13 | hifim@ni@k
Plus máš od baterie přes pojistku do zesu.
Minus z baterie na kostru a z kostry do zesu, příp. z baterie rovnou do zesu.
Remote ( spínaných +12 ) z rádia do zesu.
???
o 02.03.2009, 14:14 | Frenkie
mas zapojene remote? a RCA kabel?
sviti ti POWER , PROTECT nebo nic?
o 02.03.2009, 15:17 | Siggi_z_BA
skus nakratko nakopnut zosik, spoj +12V a REM na zosiku kusom kabla a zosik by sa mal rozsvietit
o 02.03.2009, 15:27 | Pagoš
Podle toho, co píšeš, to chápu tak, že máš + zesíku napíchnutý na rádio? A tipnul bych si, že tkaničkou od bot. To by ale alespoň na rozsvícení zesíku mělo stačit. Každopádně nafoť zapojení, poradíme Ti :)
o 02.03.2009, 18:37 | Zephyr
pochopil jsem to stejně jako Pagoš. Máš zapojené REMote???
o 02.03.2009, 19:23 | cendler
nebo spíše napiš odkud jsi a u někoho se ukaž, protože se zdá, že tomu apsolutně nerozumíš a mohl by jsi udělat víc škody než užitku
o 02.03.2009, 19:28 | Tajda
Věc se má takto ....Supply je napojeno na radio, ground je uzemění ...REMOTE zapojeno nemám( nevím co tam napojit)
Zesilovač se vůbec nerosvítí.Kabely mám New Sound TX-KIT, 6mm napájecí set.
o 02.03.2009, 19:40 | jenicek007
remote musis dat ze zesiku do radia nekam na spinanej plus
o 02.03.2009, 19:53 | Tajda
hmm "špinavej plus" ....promin ale jsem opravdu v tomhle nezkušený...co si pod tím mám představit.
o 02.03.2009, 20:01 | johanik
žádnej špinavej, ale spínanej :-) Prostě plus, kde se po zapnutí rádia objeví 12V+ . A jestli mas napajeni primo na radio, tak to predelej primo na baterku
o 02.03.2009, 20:11 | Pagoš
Tak tohle případ na osobní konzultaci, nemůžu si pomoct, cendler má pravdu.
o 02.03.2009, 20:22 | Tajda
mno přimo na batekru....to je trošku problém. Nevím jak mám ten kabel přetáhnout k motoru (jestli má někdo nějákou zkušenost rád se poučím). Jinak se chci zeptat...pokud to bude zapojeno přímo na batekru, tak se to bude muset pořád ručně vypínat aby to nesosalo proud nebo jak. Zůstal mi už jenom jeden kabel (viz obrázek), ale ten je dost tenký

foto k příspěvku  od Tajda

o 02.03.2009, 20:23 | johanik
Nic ti žrát proud nebude, dej pořádný kabel až na beterku, nezapomen na pojistku, do motoru se vzdycky dostanes, pruchodky jsou, nebo udelas. Tenhle kabel pouzij tak na remote, kterej ti bude spinat zesik
o 02.03.2009, 20:24 | Tajda
jinak jsem z ostravy...pokuď by byl někdo ochoten tak bych byl jenom rád.
o 02.03.2009, 20:47 | hifim@ni@k
Raději někam zajeď než ti to vyhoří. Vážně !
o 02.03.2009, 21:18 | Tajda
Zitra ted přehodim (napájecí) kabel co mám na autorádiu přímo na baterku a natáhnu ten co mi zbyl na remote...teda jesli jsem to dobře pochopil.
Vyhořet by to snad nemělo ...ted jde do zesáku proud jenom když otočím klíčem.
Každopádně dík všem za radu ....napíšu jak to dopadlo
o 02.03.2009, 22:05 | hifim@ni@k
Pokud máš zes v kufru tak natáhni + od baterie dozadu. Do 30cm od baterie, nebo před průchodem prvním plechem na něj dej pojistkové pouzdro. Minus vem vzadu z origo kostřícího bodu a ten stejný kabel dej i z baterie na kostru kvůli jejímu posílení. Nevím co máš za zes, ale kup tak 16mm2, máš klid a nestojí tolik. Remote vem z rádia, stačí kabel tak 2-3mm.
o 02.03.2009, 22:55 | Tajda
Zesilovač mám Blaupunkt GTA 280. Chci se ještě zeptat, ten kabel z baterky na kostru je nutnosti? (namám už volný kabel).
o 02.03.2009, 22:59 | Radeggast
Abys to nemusel pořád ručně vypínat, tak vezmeš ten kábl, co jsi semka dával ten obrázek... Vlezeš pod rádio a najdeš na ISO kontektoru 5 pin (asi do toho poleze modrej drátek - jinak je to zapínání autoantény)... Na tento drátek napíchneš ten kábl, provedeš ho autem k zesilovači a napojíš na to remote...

Schéma ISO: [ Link ]
o 02.03.2009, 23:22 | Tajda | Upraveno: 2009-03-02 23:25:07
OK .... myslel jsem, že kabel co jde z REMOTE má být na žlutém (myslím 6 pin označen battery).
Tak teda zkusím teda píchnout "modrý na modrý"
o 03.03.2009, 08:30 | Siggi_z_BA
zjednodusena schema ako to ma byt, ten modry kablik napojis na modry kabel co ide z ISO konektora s oznacenim REM AMP, alebo ANT. REM

foto k příspěvku  od Siggi_z_BA

o 03.03.2009, 10:57 | Tajda
Ještě mě tak napadlo...nemůže zůstat SUPPLY napojeno na žlutém kabliky od autorádia (battery)?
o 03.03.2009, 11:56 | Zdenek (A)
Mozna se zeptam blbe, ale kdyz ctu tohle:

1) ...mno přimo na batekru....to je trošku problém. Nevím jak mám ten kabel přetáhnout k motoru...

2) Supply je napojeno na radio, ground je uzemění ...REMOTE zapojeno nemám...

A ted tedy ma otazka:
Ty mas napajeni zesilovace napojeno na zlutej kabel ISO konektory radia??? Rekni, ze to neni pravda! Prosim!

Na napajeni zasilovace musis pouzit poradny kabely a dotahnout je k baterce. Plus kabel musis jistit poradnou pojistkou u baterky. Na radio napojis JENOM ten "REMOTE" ze zesilovace. A napojis ho na ten pin pro ovladani elektricke anteny. Na tomhle pinu bude napeti jen kdyz zapnes radio a to ti sepne zesilovac. Bud rad, ze ti zatim zesik nesepnul. Jestli ho mas fakt napojenej na to radio, shorela by ti pojistka....

Mozna se s tim zapojenim na radio pletu. Pokud ano, budu jenom rad ;-)
o 03.03.2009, 12:04 | Zephyr
Zdenek> měl jsem z toho stejný pocit..... :-))) další eskamotér ;-)
o 03.03.2009, 16:23 | brenky
pokud to do vikendu neporesis, dej vedet...v patek uz budu doma (Havirov) tak by jsme se mohli sejit a podivat se na to.
o 03.03.2009, 16:44 | hifim@ni@k
Zdenek: A je to pravda :-D Není první a bohužel ani poslední. Já nevím kam na to ty lidi chodí. Chybí jim asi respekt z elektriky.
o 03.03.2009, 19:41 | frantobmw
hifim@niak :D ja odftedy respektujem elektrinu odkedy ma drbol 380V :D
o 03.03.2009, 20:59 | Tajda
Tak bych rád poděkoval všem za rady a pomoc...Už to mám zapojené a hraje to ...největší problém byl dostat kabel od baterky do interiéru....hold japonci jsou svine poctivé.
Jinak se chci zeptat, proč napojit baterku na kostru, když na kostru je napojený už zesák.....
o 03.03.2009, 21:11 | hifim@ni@k
Jde o to, že kabel z baterie na karoserii je spočítaný na spotřebu auta a pokud vzadu bereš víc, tak by jsi i vpředu měl tu kostru posílit. Teoreticky kabelem o stejném průřezu, jaký jsi natáhl dozadu.
o 03.03.2009, 21:20 | petis
Tajda: kabel od baterky měnit nemusíš. To je ''potřeba'' až u hodně výkonných instalací.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3733 sekund.