
Navštíveno 5335x


02.03.2009, 13:51 |
Tajda Zdravím, nedávno jsem si koupil sub+ zesak. Včera jsem to zapojoval, ale nedaří se mi pořád rozjet zesilovac. Proud mám pripojeny od autoradia a do zesilovače proudi, ale ten nejede. Pojistky jsou ok a uzemněný taky je, tak kde je problem?
Plus máš od baterie přes pojistku do zesu.
Minus z baterie na kostru a z kostry do zesu, příp. z baterie rovnou do zesu.
Remote ( spínaných +12 ) z rádia do zesu.
???
mas zapojene remote? a RCA kabel?
sviti ti POWER , PROTECT nebo nic?
skus nakratko nakopnut zosik, spoj +12V a REM na zosiku kusom kabla a zosik by sa mal rozsvietit

02.03.2009, 15:27 |
Pagoš Podle toho, co píšeš, to chápu tak, že máš + zesíku napíchnutý na rádio? A tipnul bych si, že tkaničkou od bot. To by ale alespoň na rozsvícení zesíku mělo stačit. Každopádně nafoť zapojení, poradíme Ti :)
pochopil jsem to stejně jako Pagoš. Máš zapojené REMote???
nebo spíše napiš odkud jsi a u někoho se ukaž, protože se zdá, že tomu apsolutně nerozumíš a mohl by jsi udělat víc škody než užitku

02.03.2009, 19:28 |
Tajda Věc se má takto ....Supply je napojeno na radio, ground je uzemění ...REMOTE zapojeno nemám( nevím co tam napojit)
Zesilovač se vůbec nerosvítí.Kabely mám New Sound TX-KIT, 6mm napájecí set.
remote musis dat ze zesiku do radia nekam na spinanej plus

02.03.2009, 19:53 |
Tajda hmm "špinavej plus" ....promin ale jsem opravdu v tomhle nezkušený...co si pod tím mám představit.
žádnej špinavej, ale spínanej :-) Prostě plus, kde se po zapnutí rádia objeví 12V+ . A jestli mas napajeni primo na radio, tak to predelej primo na baterku

02.03.2009, 20:11 |
Pagoš Tak tohle případ na osobní konzultaci, nemůžu si pomoct, cendler má pravdu.

02.03.2009, 20:22 |
Tajda mno přimo na batekru....to je trošku problém. Nevím jak mám ten kabel přetáhnout k motoru (jestli má někdo nějákou zkušenost rád se poučím). Jinak se chci zeptat...pokud to bude zapojeno přímo na batekru, tak se to bude muset pořád ručně vypínat aby to nesosalo proud nebo jak. Zůstal mi už jenom jeden kabel (viz obrázek), ale ten je dost tenký

Nic ti žrát proud nebude, dej pořádný kabel až na beterku, nezapomen na pojistku, do motoru se vzdycky dostanes, pruchodky jsou, nebo udelas. Tenhle kabel pouzij tak na remote, kterej ti bude spinat zesik

02.03.2009, 20:24 |
Tajda jinak jsem z ostravy...pokuď by byl někdo ochoten tak bych byl jenom rád.
Raději někam zajeď než ti to vyhoří. Vážně !

02.03.2009, 21:18 |
Tajda Zitra ted přehodim (napájecí) kabel co mám na autorádiu přímo na baterku a natáhnu ten co mi zbyl na remote...teda jesli jsem to dobře pochopil.
Vyhořet by to snad nemělo ...ted jde do zesáku proud jenom když otočím klíčem.
Každopádně dík všem za radu ....napíšu jak to dopadlo
Pokud máš zes v kufru tak natáhni + od baterie dozadu. Do 30cm od baterie, nebo před průchodem prvním plechem na něj dej pojistkové pouzdro. Minus vem vzadu z origo kostřícího bodu a ten stejný kabel dej i z baterie na kostru kvůli jejímu posílení. Nevím co máš za zes, ale kup tak 16mm2, máš klid a nestojí tolik. Remote vem z rádia, stačí kabel tak 2-3mm.

02.03.2009, 22:55 |
Tajda Zesilovač mám Blaupunkt GTA 280. Chci se ještě zeptat, ten kabel z baterky na kostru je nutnosti? (namám už volný kabel).
Abys to nemusel pořád ručně vypínat, tak vezmeš ten kábl, co jsi semka dával ten obrázek... Vlezeš pod rádio a najdeš na ISO kontektoru 5 pin (asi do toho poleze modrej drátek - jinak je to zapínání autoantény)... Na tento drátek napíchneš ten kábl, provedeš ho autem k zesilovači a napojíš na to remote...
Schéma ISO:
[ Link ]

02.03.2009, 23:22 |
Tajda | Upraveno: 2009-03-02 23:25:07
OK .... myslel jsem, že kabel co jde z REMOTE má být na žlutém (myslím 6 pin označen battery).
Tak teda zkusím teda píchnout "modrý na modrý"
zjednodusena schema ako to ma byt, ten modry kablik napojis na modry kabel co ide z ISO konektora s oznacenim REM AMP, alebo ANT. REM


03.03.2009, 10:57 |
Tajda Ještě mě tak napadlo...nemůže zůstat SUPPLY napojeno na žlutém kabliky od autorádia (battery)?

03.03.2009, 11:56 |
Zdenek (A)
Mozna se zeptam blbe, ale kdyz ctu tohle:
1) ...mno přimo na batekru....to je trošku problém. Nevím jak mám ten kabel přetáhnout k motoru...
2) Supply je napojeno na radio, ground je uzemění ...REMOTE zapojeno nemám...
A ted tedy ma otazka:
Ty mas napajeni zesilovace napojeno na zlutej kabel ISO konektory radia??? Rekni, ze to neni pravda! Prosim!
Na napajeni zasilovace musis pouzit poradny kabely a dotahnout je k baterce. Plus kabel musis jistit poradnou pojistkou u baterky. Na radio napojis JENOM ten "REMOTE" ze zesilovace. A napojis ho na ten pin pro ovladani elektricke anteny. Na tomhle pinu bude napeti jen kdyz zapnes radio a to ti sepne zesilovac. Bud rad, ze ti zatim zesik nesepnul. Jestli ho mas fakt napojenej na to radio, shorela by ti pojistka....
Mozna se s tim zapojenim na radio pletu. Pokud ano, budu jenom rad ;-)
Zdenek> měl jsem z toho stejný pocit..... :-))) další eskamotér ;-)
pokud to do vikendu neporesis, dej vedet...v patek uz budu doma (Havirov) tak by jsme se mohli sejit a podivat se na to.
Zdenek: A je to pravda :-D Není první a bohužel ani poslední. Já nevím kam na to ty lidi chodí. Chybí jim asi respekt z elektriky.
hifim@niak :D ja odftedy respektujem elektrinu odkedy ma drbol 380V :D

03.03.2009, 20:59 |
Tajda Tak bych rád poděkoval všem za rady a pomoc...Už to mám zapojené a hraje to ...největší problém byl dostat kabel od baterky do interiéru....hold japonci jsou svine poctivé.
Jinak se chci zeptat, proč napojit baterku na kostru, když na kostru je napojený už zesák.....
Jde o to, že kabel z baterie na karoserii je spočítaný na spotřebu auta a pokud vzadu bereš víc, tak by jsi i vpředu měl tu kostru posílit. Teoreticky kabelem o stejném průřezu, jaký jsi natáhl dozadu.

03.03.2009, 21:20 |
petis Tajda: kabel od baterky měnit nemusíš. To je ''potřeba'' až u hodně výkonných instalací.