
Navštíveno 4406x

cetl jsem tady na foru jak se ma spravne zapojit kap, a dneska me jeden profik trochu vyvedl z omylu ze na jeden kap a jeden basak, kdyz vedu plusko od baterky tak to mam vezt na distribucni blok a z toho bloku na kap a na zesak a ne jak je tady uvadeno, primo od baterky na kap a dale na zesak, pry kdyz je to na kapu naprimo spojene ty kable tak proud jde nejkratsi cestou a kap vyuziva sotva na polovinu, co vy na to??? ja mam za to ze distribucni blok jen propojuje nebo ma jeste nejaky jiny vyznam, pry tam ten distribucni blok proste ma byt, jinak ten kap nejede naplno. diky moc za odpovedi

22.07.2008, 20:44 |
noclue | Upraveno: 2008-07-22 20:45:09
prepac, ale musim: kurnik, sopa mal si vobec nejaku fyziku na zakladnej?
vsetkym uz z toho "voodoo" okolo kapacitorov uplne sibe
1. distribucak len prepaja a ma nejake nedefinovane prechodove odpory
2. kapacitor moze byt skoro hocikde, len cim je dalej/ cim vacsi odpor je medzi zosikom a kapom., tym menej je ten kap. efektivny
3. ak som pochopil spravne, to co si napisal, ze ten profik povedal, tak sa od neho drz dalej a neber od neho dalsie rady ani zadarmo
no jako nvm no, nerozumim tomu tak se do toho neseru, ale ten frajer vypadal ze tomu dost rozumi a jeho lxsne postavene auto s 8,5 kw mluvi za vse, no uvidim no

23.07.2008, 08:52 |
Lefi Fox_cali : co tam měl za sestavu,že má 8,5kw...to spočítal všechny max výkony co v autě našel ne :)))
co ten člověk měl za kapacitor(velikost)?
kap myslim 20f, a repro snad vsude kde to muze i nemuze byt, a byl to rms vykon, ale to je jedno, co rikas na ten muj dotaz??
Dit uz ti na to noclue odpovedel, tak co resis, je to blbost...
LEFI:hod sem prosím tě foto toho auta, bych chtěl vidět 8,5kw
Fox_cali sežen nám prosím nějaká foto a informace o tom autě s 8,5 kw ,díky mnohokrát
jj jak tam pojedu tak mu reknu at mi to hodi na flashku, ale lidi jako ikdyz nejsem kovany v elektrice tak ono to ma neco do sebe, rikal ze kdyz to tam je spojeno naprimo tak ze ten proud vyuzije nejkratsi cestu, no nvm no, jedina cesta jak to vyzkouset je, to zapojit tak a tak a poslouchat no, jo a to auto je nejaky peugeot

23.07.2008, 16:24 |
Lefi basstard : ty voe kde vidíš že bych měl 8,5kW :)))
Ako moze neist kapik naplno? Bud ma tu kapacitu kondenzatora alebo nie... to ze niekto da na 1kW zosik 10qmm kabel je uz jeho blbost a nie to ze na kolko percent ide kapik. A na 8,5kW RMS vykonu treba poriadnu baterku a nie neviem ake kapiky...
jj to uz asi musi byt baterka no, me borec v dexonu rekl ze z jedne autobaterie, jedno jake kapacity jde maximalne vytahnout 432w a vic proste ne, takze ja s tema vykonama uz fakt nvm, hlavni kdyz to bude hrat nahlas a kvalitne
fox_cali: Takze aj na dBdragu maju chalani na zosikoch 432W ??? LOOOOL... radsej sa tymto ludom co ti takto radia zdaleka vyhybaj ...
V dexonu jsou nějak moc chytří klucí :-)
Fox_cali: LOL v Dexonu tak max. nátrubek a tlumení a rychle pryč...

23.07.2008, 22:39 |
Cenda by me zajimalo, co s tim proudem chce delat, jestli s nim jit na prochazku okolo auta nebo co ... Jako Noclue a drz se od toho "profika" radsi dal
z te baterky pry fakt nejde vytahnout vic, borci co maji tak vysoky vykon to pry maji na vice baterek nebo nejake generatory atd. aspon tak mi to bylo receno, nehadam se jen prodavam co jsem koupil

24.07.2008, 08:56 |
Lefi Fox_cali : od těchto lidí se drž opravdu dál...ty jsou schpný ti nakecat úplné sr.čky...
ti co mají větší výkon tak maj jen jiné baterky který nemaj ani,tak velkou kapacitu,jako spíš velmi velký skratový proud(tisíce ampér)
samozřejmě že se používá i více baterek,ale zase to nejsou obyčejné..
FoxCali: tak naco sem pises a my tu stracame cas, ked si tvrdohlavy jak poleno?
PS: > 2 kW RMS pri pouzitych impedanciach, orginal baterku 82Ah baterku a v kufri este extra druha... uz 2 roky a zatial ziadny problem...
nejsem tvrdohlavy, jen jsem byl zvedavy co na moje poznatky napisete, tak diky za reakce no
sezen please co nejdrive fotky toho auta s 8,5kW! .o)
no jak mi bude jezdit kara a budu davat do kupy audio tak do toho shopu pojedu a poprosim o fotky no
lidem dnes v hlavě opravdu šplouchaj sra.... a když ne, tak už jí maj plnou...
Jak si může nějakej blbeček o sobě dovolit tvrdit že je profík, to je to co nechápu.
Baterka umí dát hodně Wattů, a jediný, co jí brání nedát víc je impedance zařízení na ní připojenejch, a fakt, že do zkratu by nevydržela pracovat. nějaký číslo jako 432W je absolutní blud. To samé kapacitor. Ještě jsem tu s pár "hifíkama" nedořešil vzdálenost kapacitoru od zesilovače. Můj osobní názor je, že je to uplně šuma fuk, protože buď dorazí menší napětí (odpor kabelů) z kapacitoru umístěného třeba u baterky do zesilovače, nebo dorazí menší napětí už na kapacitor - od baterky ke kapacitoru umístěného někde vzádu u zesilovače. Je to šumák, nehledě na výkonový špičky, který je potřeba vykrejvat, a napěťový špičky, který musí vykrejvat filtrace přímo v zesilovači, kde je to několikanásobně důležitější.

27.07.2008, 00:14 |
Lefi Fox_cali : vyřeš to tak že koupíš pořádnou baterku a hlavně pořádnou kabeláž a na nějakej kapacitor můžeš s klidem zapomenout...