
Navštíveno 1070x

Mam dvě baterky, jednu u motoru a druhou v kufru.
Má nějaký význam spojovat mínusy obou baterek, nebo stačí druhou
baterku ukostřit někde v kufru ?

16.02.2007, 09:41 |
choze ano má to význam.
a jak pak resis dobijeni?? to altec stiha obe bat. a jakou mas tu druhou??
choze : a to jaký ? :o)
ELmartyn : tu druhou baterku mam tuto
[ Link ] Dobíjení se řeší přes relátko, teprve to budu instalovat, tak že se na to
taky musim ještě pořádně poptat, ale do to v poho, prej : o )

16.02.2007, 11:35 |
choze minimalizují se ztráty při uzavření kruhu, tudíž se urychlí oběh elektřiny mez baterkami a tím idobíjení druhé.
Mam na prodej nepouzite relatko.

Ja temhle vecem moc nerozumin ale zajima me to! a to je potreba tak draha?? A je to pak lepsi o dost? a kcemu je to presne dobry??
A kolik to relé stoji cca??
Určitě neni potřeba tak drahá, ale já ji měl za zajímavou cenu, tak
jsem si jí vzal. Jinak čím věcí startovací proud na té baterce bude
(Amps) tak tim lépe.
De o to že čím rychleji ti baterka dodá proud tak tím lépe.
Např. u hratelného výkonu u zesíku ti výrobce udává, že ho dosáhneš při
14,4 V, no a pokud má baterka velký startovací proud tak ho tam
dodá rychle a nejsou pak takové stráty.
Tak že pokud ti to bude hrát např. na 13 V tak výkon zesilovače nedá tu
udanou hodnotu jako při 14,4 V a ten rozdíl tam je znatelný.
Ale dost záleží na tom co máš za komponenty, jestli to má smysl řešit.
Doufam že sem to napsal dobře : o) když tak to někdo opravte.
Když tak se ozvy na ICQ : 321157315, dnes se na to budu
podrobně informovat tak ti pak můžu říc víc.

16.02.2007, 19:05 |
Shr3k choze: "Urychlení oběhu elektřiny", to zní docela učeně... :o)

17.02.2007, 07:47 |
choze Shr3k- hele účel to splnilo, tak co.... :o)