Navštíveno 4141x

Mohl by někdo poradit kolik rádii umí 4way activ,popřípadě které je nej? Jinak procesor bych k němu nechtěl.Diky

24.11.2013, 22:30 |
JRM66 ..a cenová predstava?

24.11.2013, 22:34 |
radaman | Upraveno: 2013-11-24 22:36:58
DEX P99RS
Clarion HX D2...tady bych měl dotaz HX-D2 umí strmosti jen 6/12/18db/oct, 5 PEQ, neumí MP3 a co jsem četl odchází mechaniky a celé rádio se hřeje je to tak?
edit: Clarion drz9255 je HX-D2 jen pro jiný trh
JRM66: tady už o cenovou představu těžko jde, pač je vše hodně podobný +-litr...spíše stav a jestli je vše komplet
Cenová představa je do 40ti tis
flicek: tak mi zbylejch 20 pošli na účet :-)
to si radsi koupim 2 a jedno si necham jako rezervni kdyz se to jedno posere jako vsechno v dnesni dobe.
dex-p99rs je 10 rokov mladsi ako HX-D2
Kdyby si měl zájem, tak jednu DEX-P99RS mám.. :-)
Kolik by jsi si za ni predstavoval? :)
pr takom rozpocte by som isiel do externeho DSP aby si netahal od predu cinche.. trosku doskrabes a mas F1 od pepeho :)
Mosconi se neodvedcil to same 800 ty Vito to bx se clovek po....
Kde ste boli tak pred 3-4mesiacmi, za super ceny sa tu predavali Dex P9ky a 90ky, podla mna za tie prachy asi najlepsie riesenie ...
K P99-ke, osobne ju nemusim, pocul som 4-5 instalacii, v DE, SR, HU a nejak ma za tu cenu to radio nepresvedcilo (dizajn sice pekny, ale zvuk nejaky zastrety, bez zivota, ako keby tam bolo radio za 300EUR)
Jestli byl zvuk bez života, tak je to jen tím, jak je to naladěné. Je fakt, že DEXina je taková hodně sterilní, ale když si s tím dá člověk práci, tak bych rozhodně neřekl, že je to špatné. Je to ale o člověku, komu co sedne. Kdysi jsem měl možnost srovnání s H800 a nechal jsem v autě H800. K ADéčkům Alpina sedla lépe. Zas na druhou stranu neměl jsem to v autě tak dlouho, abych vychytal vše, dal jsem na první pocit. Mám ale i zákazníky, kteří zas dali přednost DEXině a nemohou si ji vynachválit, čili co člověk, to originál.
Revilo: tie montaze ladili rozni ludia :)