
Navštíveno 3233x

Mam v autě Repro Impulse 165 s udávanym výkonem 300W RMS - tomu radši nevěřim. I přesto si myslim že nebyl buzen naplno co by se do něj věšlo ale když dostane určitý frekvence na vyšší hlasitost tak si trochu zaškrundá nebo jakob lehce ťukne. je to odpálený reprák nebo vyhybka? mohlo by to být třeba jen tím když byl chvíli namontován na prohnutém tapecu - průhyb asi 1 mm.

09.04.2009, 00:39 |
DaveX Zkus zatlačit membránu, jestli ti bude dřít, tak je asi KO. nic jiného mě nenapadá.
moze byt ze vychylka je na max a naraza cievka, ked pri nizsej hlasitosti hraje v pohode
může to bejt cokoli. je potřeba měnit komponenty postupně s jinými a zjišťovat. Může jít třeba i o špatné upevnění reproduktoru (zkroucení koše reproduktoru) ale i zesilovač, i vyhybka, i kabely.
pokud by to bylo tou výchylkou a párkrát to už cvaklo, bude fungovat na nižší hlasitost dál nebo už jsem ho tím zničil? zkusim ještě mrknout na to uchycení jestli neni hnutej koš
kolik jsi do toho pouštěl?
to jen těžko odhadovat, psáno mají 300rms ale pustil jsem do nich tak cca 100rms víc bych to neviděl

12.04.2009, 19:12 |
clown spalis to i z radia ..., :o)
vem si multimetr a zkus ho propisknout, zda je civka v kuse .., pripadne se koukni na terminaly

18.04.2009, 11:07 |
kadett | Upraveno: 2009-04-18 11:11:08
a když ti zahoří,tak už nebude vubec hrat?chcu se taky zeptat.Když pustím do repráku víc štávy než je jeho maximum,tak zahoří,ne?pak už nebude vůbec hrát?