Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - autohifi > K: 5ti kanal (silnejsi - idealne XETEC 5G900)

 o Navštíveno 301x o
o 29.04.2006, 18:19 | tiktak | Upraveno: 2006-04-29 18:21:03
Koupim 5ti nebo 6ti kanal ve slusnem stavu, podminkou phase shift (plynula regulace faze 0-180st) pro kanal subwooferu, vykon SIN RMS 4ohm pro kanal sw alespon 250W a pro ostatni alespon 4x60W.
Idealne treba XETEC 5G900 apod.
Nechci Rodek (ten ted mam a je bohuzel v oprave a chci zkusit neco jineho)
Rozumna cena, dohoda.
Nabidky na mail, icq, telefon 721140023


o 29.04.2006, 22:14 | Freerider
Co třeba Hertz H75? 4x75 + 1x225 RMS?
o 30.04.2006, 00:39 | tiktak | Upraveno: 2006-04-30 00:45:59
No priznam se, ze bych radeji neco s lehce vetsim RMS pro subwoofer (tech cca. 200W je dost minimum, aby se mi hifo zacal jakz takz hrat.
Jaka by byla cena, stav, zaruka? A jeste - mel by to byt typ H 535, ale ten nema podle specifikace (ani na fotce jsem nevidel) regulaci faze, je tak?
o 30.04.2006, 12:28 | Freerider
jj, to je ono. Regulaci fáze nemá, to je pravda :o(
Záruku můžu poskytnout já - koupil jsem ho tady na fóru. Stav A1, cena - 5500 :o)
o 30.04.2006, 14:24 | tiktak
diky za nabidku, ale bez regulace faze je zvuk pro mne neposlouchatelnej, bohuzel...
o 30.04.2006, 23:13 | doronel
Audio System TWISTER F6-380 III
4 x 65 + 1 x 220W / 4 Ohm
Phase Shift pro sub.
cena 13500,-

foto k příspěvku  od doronel

o 01.05.2006, 00:38 | tiktak
Pekny, nicmene lehce nad muj predpokladany rozpocet (ikdyz predpokladam novy?) a hlavne tech 220W pro sub je pro mne nedostacujici a za tuto cenu bych si pomohl proti Rodeku sice kvalitou (koukal jsem na nej a je zvukove nekde na urovni LRxka), ale sub by se zase "nerozhejbal"
i tak diky za nabidku...
o 01.05.2006, 10:09 | doronel
To bude těžký, za menší peníz budeš muset najít něco ojetého. V této cenové hladině asi nic jiného nenajdeš (s odpovídající kvalitou a výbavou).

Uvažoval jsi o 4 kanálu a monobloku (nebo 2 kanálu) pro sub?
o 01.05.2006, 12:25 | jarkn
k tej H535

foto k příspěvku  od jarkn

o 01.05.2006, 12:27 | jarkn
POWER SUPPLY
Power supply: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11 ÷ 15 VDC
Max consumption @ 2 Ohms, 13.8 VDC: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 100 A
Idling current when off: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.2 mA
AMPLIFIER STAGE
Distortion – THD (1 kHz): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . < 0.02%
Bandwidth (-3dB): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . &#8805; 10 Hz ÷ 70 kHz
S/N ratio (A weighed @ 1V): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98 dB
Front-Rear/Sub damping factor (100 Hz, 4 Ohms): . . . . . . . . . . . . . . . 200/270
Input sensitivity: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 200 mV ÷ 5 V
Input impedance: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10 k Ohms
Load impedance
- 4 Ch. stereo + 1Ch. mono (sub): . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 – 2 Ohms
- 2 Ch. mono in bridge: . . . . . 4 Ohms + 1 Ch. mono (sub): . . . . . . 4 – 2 Ohms
NOMINAL OUTPUT POWER (RMS)
NP @ 12 VDC; THD 0.3%:: . . . . . . . . 50 W x 4ch (4 Ohms) + 150W x 1ch (4 Ohms)
OUTPUT POWER (RMS) @ 13.8 VDC; THD 1%
- 4 Ch. stereo + 1 Ch. mono: . . . . . . 75 W x 4ch (4 Ohms) + 210 W x 1ch (4 Ohms)
- 4 Ch. stereo + 1 Ch. mono: . . . . . . 100 W x 4ch (2 Ohms) + 320 W x 1ch (2 Ohms)
- 2 Ch. bridged + 1 Ch. mono:. . . . . . 200 W x 2ch (4 Ohms) + 210 W x 1ch (4 Ohms)
- 2 Ch. bridged + 1 Ch. mono:. . . . . . 200 W x 2ch (4 Ohms) + 320 W x 1ch (2 Ohms)
FILTERS/INPUTS
Front: . . Full Range; 12 dB/Oct. Hi-Pass (40÷150 Hz); 12 dB/Oct. Band-Pass (40 ÷ 4k Hz)
Rear: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Full Range; 12 dB/Oct. Hi-Pass (40 ÷ 4k Hz)
Sub: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24dB/Oct. mono Lo-Pass (40 ÷ 150 Hz)
INPUTS: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . FRONT - REAR - SUB PRE IN/BOOSTER (HI-IN)
OTHER FUNCTIONS
Remote IN: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 ÷ 15 V
Fuse: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30 A (F+R); 30 A (SUB)
Size in mm: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 225 x 55 x 420
Weight in kg: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4.96

foto k příspěvku  od jarkn

o 01.05.2006, 12:29 | jarkn

foto k příspěvku  od jarkn

o 01.05.2006, 19:51 | tiktak
jarkn: dik za info k Herzu, nicmene jak opakuju, phaze shift podminkou (moje HU umi jen fazi/protifazi = Pioneer), tedy bez presny regulace je pro mne zvuk subwooferu neposlouchatelnej.

harry: jj chapu, taky jsem myslel "bazarovej" kus, nechci novej.
5ti kanal chci pro kompaktnost - vozim obcas psa atd, kufr musim mit pouzitelnej, 2 velky zesiky uz tam nechci, proto silnejsi 5ti kanal...
o 01.05.2006, 20:16 | tiktak
jarkn: dik za info k Herzu, nicmene jak opakuju, phaze shift podminkou (moje HU umi jen fazi/protifazi = Pioneer), tedy bez presny regulace je pro mne zvuk subwooferu neposlouchatelnej.

harry: jj chapu, taky jsem myslel "bazarovej" kus, nechci novej.
5ti kanal chci pro kompaktnost - vozim obcas psa atd, kufr musim mit pouzitelnej, 2 velky zesiky uz tam nechci, proto silnejsi 5ti kanal...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.9353 sekund.