Navštíveno 722x

Dobrý den, pokud máte subwooferovou sadu subwoferu+zesilovač nebo aktivní subwofer a jste ochoten to prodat levně ozvěte se, jsem student a bohužel nemůžu jsi dovolit víc než 1000,- u nečeho značkoveho bych se pokusil sehnat i trochu víc, vím že asi s tak nízkou častkou nepochodím ale za pokus nic nedám
no to bude opravdu velky problem,za tyto penize sezenes nejaky maly zesik 2k ,ktery by se dal dat do mustu,bude mit kolem 100W a k tomu nejaky maly sw....
zesiky tady
[ Link ]
to je fakt snad nemožný něco pořídit. už jen proto že potřebuješ navíc kabely, který taky nejsou zadarmo.
no jo, tak bum bum asi nebude :-D :-( co nadělám, jen jsem slyšel že se tady dají občas pořídit hodně dobré koupě což jsem sám i viděl, ovály powercar za 300,- drsná cena... a na hyperinzerci byl prodaván subw. powercar CRB25HQ i s boxem bez zesaku taky jen za 300,- jsem až koukal, jen někdo byl rychlejší... tak mě napadlo zda se nenajde i tady blázen který jsi koupil sadu v akci za 3000,-(sady dexon, mac atd.) a potom zatoužil po něčem lepším a te slabší se nemůže zbavit... kbyby aspon ty zesáky nebyly tak drahé :-( krasný proskleny subw jde koupit za 1000,- vpoho jen radio mi to těžko utáhne ikdyž je to JVC a stejně bych musel někde nabrat ještě vývybku nebo filtr vyšších frekvencí :-( prostě jsem jen chtěl zkusit najít blázna jako toho z té inzerce

03.06.2010, 07:28 |
hawai jedině zkus aukro, třeba tam narazíš na nějakou tubu za pětikilo, to samý nějakej starej noname zesík a na to aby ti drnčely zrcátka to stačí. taky jsem tak začínal. stejně časem uvidíš že budeš chtít pořídit něco lepšího
jestli neni lepší hned našetřit aspon nějaký 2000,- to už by se snad dalo pořídit něco trochu normálního, za litra to bude zoufalost. párkrát nejít na pivo a je to :)