Navštíveno 1066x

rozhodl jsem se že hodim zase nějakej ten reprák do novýho auta když už tam mam kabely :) chtěl bych poradit co a jak + samo rovnou nabídky :)moje požadavky: nepotřebuju high-end technologii, nemusím níčit okna o dva bloky dál když pojedu, nechystám se na soutěže..jde mi o vlastní potěšení:) rád bych kdyby jste mi pomohli poskládat soustavu co k sobě pujde, nejsem moc odborník:)rád bych sestavu co dobře hraje a prd stojí :)) díky za pomoc a nabídky..
kolik je prd? :-)
Napiš aspoň co máš za auto, co převážně posloucháš...
Mam primeru a kufr nepotřebuju :) prd je tak nějak rozumně..těžko říct:) se mnou je to těžký:) budu rád když se tu objeví nějaký nabídky a pak to nějak zkusit zkombinovat dohromady..dejme tomu že basák bych chtěl +- okolo 300-400 rms, výšky a rádio mám..potřebuju sw,zesíky a repro co možná nejlevněji :)
když tak se mě ozvi, probereme to a můžu něco navrhnout a nabídnout.
kdyby jsi si něco vybral, tak u mě
[ Link ] třeba ty silnější dvoukanály se daji pro basák použít taky
Prodávám tende basák
[ Link ] ,jeho výhoda je že nepotřebuje až tak silnej zesilovač a zahraje moc dobře je to kvalitka, nechám ho za 2000 když se neprodá na aukru, klído napiš mejla nebo zavolej =)
Díky Escudo ale ty ceny jsou pro mě moc..zas tolik do toho cpát nechci..
RE5PECT:ten basák se mi líbí, ještě to promyslím a zítra se kdyžtak ozvu..
Revilohifi:pokud bych vzal ten sw od R.. když tak by jsme spolu dopekli ten zbytek..ty máš asi jenom nový věci že jo?
Mám jen nové, sem tam něco z předváděček, když tak se ozvi a domluvíme co a jak.
Měl bych na prodej SWR 1222D V bedně i se zesilovačem.
Cena asi tak 6000 za všechno.

šikula máš mail :) ještě chvíli počkam jak se s kým domluvím a pak dám vědět o co mam zájem..zatím všem díky
Mám na prodej středobas 165mm Grunch Gtr uplně v pořádku za 650 nebo s výhybkama 750kč,hrané na radio.Výšky si nechávám.
Toyoťák: můžeš mi prosim tě poslat foto a nějaký info do mailu? díkes