Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Bazar - autohifi > P: 5ti kanál Infinity REF5350a

 o Navštíveno 536x o
o 30.06.2009, 12:24 | C...arlos
Zesilovač je kupován na podzim. V autě je měsíc, hrán pár hodin. Takže se dá mluvit o tom, že je to nový kus. Mám k němu komplet balení, tak jak přišel.

Info a parametry:


Pětikanálový zesilovač třídy AB, modelová řada 2007/2008

- Nový Design nabízí žebrovitý rám s leštěným hliníkem kombinovaný s ocelově šedivým tělem zesilovače
- Dvojité modré podsvícení je umístěno ve střední části konstrukce chladiče
- Velmi kvalitní reproduktorové i napájecí terminály
- Elektronické výhybky, všechny kanály, plně variabilní ve frekvencích od 20 do 320 Hz
- Přídavné vysokoúrovňové výstupy pro jednoduché připojení dalších zesilovačů.
- Nový vstupní reproduktorový terminál RJ45 pro spojení s externím Infinity řídícím systémem (IMS).
• 50W RMS x 4 channels plus 150W RMS x 1 channel at 4 ohms and <=1% THD + N
• Signal-to-noise ratio: 85dB (reference 1W into 4 ohms)
• 60W RMS x 4 channels plus 300W RMS x 1 channel at 2 ohms, 14.4V supply and <=1% THD + N
• Dynamic power: 89W x 4 and 332W x 1 at 2 ohms
• Effective damping factor: 6.3 at 4 ohms
• Frequency response: 10Hz – 100kHz (–3dB)
• Maximum input signal: 6V
• Maximum sensitivity: 100mV
• Output regulation: 0.12dB at 4 ohms

Cena: dohodou


o 04.07.2009, 16:32 | GEGI
zdravím vás, jaká je představa o ceně, případně pošlete na mail gegi@centrum.cz
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3287 sekund.