
Navštíveno 5096x


09.09.2015, 11:54 |
Augi Prodám svýho mazlíka:
[ Link ] Kdo mě zná, ví, že auto je absolutně top, veškerá péče, servis pouze Škoda Auto, kde dělá můj kamarád, kterému jedinému jsem dovolil toto auto servisovat - vždy jsem u servisu byl osobně. Není potřeba zmiňovat, že jsem každý rok měnil úplně všechny filtry...
Letos jsem tankoval 4x :-)
Jak se píše u aut za 20k, brzdí, svítí, troubí, nic nemlátí :-)
Michal
724 793 946


09.09.2015, 11:57 |
Augi

09.09.2015, 12:14 |
Augi

09.09.2015, 12:14 |
Augi
Takze top opecovavanej klenot jde nakonec z domu? :-(
Jak se rika...kdo to koupi neprohloupi...jen bych dopsal k tomu-sviti,troubi atd jen sednout a jezdit ;-) :-D

09.09.2015, 14:40 |
Augi | Upraveno: 2015-09-09 14:43:32
riviera.kidd:Chceš se zařadit k dalším hlupákům? Výkon = motor roztáčí nějakou hmotu, pokud mu dáš lehčí kila, roztočí to snáze... Takže chytrý pochopí, hloupému to musím vysvětlit a debilovi ukážu graf :-) Jen jsi prokázal, že o autech víš skutečně nula nula...

09.09.2015, 15:13 |
OMEGA No to sice jo, ale napsat +5 ps...ubere to motoru práci, ale MOTORU to koně asi nepřidá...tzn. pokud ten motor škubnu a dám jinam tak mám hovno a ne 5 koní :)
Jojo měl napsat jasně +5bhp... Tzn na brzdě - u tohoto auta skutečně odbržďována každá komponenta zvlášť...
riviera.kidd komentuje link viz výše, to že s lehčíma kolama motor nemá takovou práci neznamená, že autu přidá 5 koní navíc .....

09.09.2015, 15:27 |
Luke-Jeep | Upraveno: 2015-09-09 15:27:48
My víme co komentuje ;-)
A na brzdě to tyto hodnoty ukázalo...
5kobyl sem, 5kobyl tam, lehci kola budou urco poznat...
spis by me zajimalo, jestli uz neni 242 koni z koncernovy 1,4 moc :-)
Spíš jde o to, jakej tlusťoch v tom bude jezdit :-)
To se prodá, pěkná

10.09.2015, 00:36 |
Augi Luke-Jeep: Děkuji za korekci, ano, je to samozřejmě +5bhp, tedy to, co se dostane na silnici.
A samo že lehký kola jsou i o handlingu, kdo tomu rozumí, tak ví.
Vlastah, AllInOne: Mám 82 kilo :-) a 222 bhp není moc, mám známého v UK a ten tam má 280+bhp a v pohodě. Dokonce ani převodovka a spojky neprotestují.
Augi nechci byt nejaky hnidopich, ale ve chvili, kdy do turbo auta das decat, cooler atp... je treba naladit jednotku. Ten motor ani seriova mapa neni staveny na to, ze se to nedoladi. Smes muze byt chuda, muze byt bohata, smes muze proste ovlivnit v tom motoru vse. Proto moc nerozumim tomu, ze nekdo koupi vyfuk a napise 10koni do plusu, cooler a napise 20koni do plusu.
Spis bych napsal, ze je to pripraveno na to, aby to melo 220 koni nez ze tam je 220 koni, kdyz to auto nikdo neodladil ani neodbrzdil.
Neber to jako kritiku, spise jako myslenku nepsat v teoreticke rovine...

10.09.2015, 12:15 |
Augi manolo: V pohodě, ale já nejsem bajkař. Jak už psal výše L-J, po každé úpravě bylo odbržděno. Sám jsem chtěl vědět, co kterej komponent udělá. Takže skutečně se na silnici dostane těch 222bhp.
Augi: ja chapu ze s lehcima kolama to pojede lepe ale strasne mne pobavilo napsano ala...
17" +5koni
To je jako kdysi kdyz samolepka pridala 3kone, shluk samolepek 15koni :-)
Jsem si uplne predstavil neco jako
17" ve stribrne barve daj +3kone ale v cerne je to 5koni navic :-)))
Kazdopadne mas teda graf pred temahle kolama a s temahle?
Rad bych kouknul :-)

10.09.2015, 16:11 |
Augi Grafy mám na rozbité flashce, že FBS? :-/
A pokud mi nevěříš, tak si to můžeš spočítat ;-) Ale chápu, že Tě daná formulace mohla rozesmát.
Mno vida, a najednou graf neni :-D
Tak s IC na chip zásadně nemusí, ale s výfukem bys jít měl. Těch +5 Bhp není nic a spíš bych to připisoval okolní teplotě a různým proměnlivým vlivům ať už okolí tak motorové. Zajímavější údaj by bylo porovnat otáčky vs rychlost třeba k 16"
Takováhle formulace je fakt jak z aukra...
FBS není žádnej lhář, je to poctivej klučina, kterej řekne, co je s fleškou :-D

11.09.2015, 14:09 |
Augi riviera.kidd: Heleď, Ty patříš mezi ty, kterejm bych mohl ukázat cokoliv a pak zase budeš tvrdit, že to je od jinýho auta, že jsem to udělal ve photoshopu, že to bylo s jinejma komponentama atd atd.
Pokud bys byl potenciální kupující, ráď Tě pozvu na kávu a nechám Tě v Brně vybrat kteroukoliv brzdu a nechám Tě mrknout na odbrždění auta, které prodávám...

11.09.2015, 16:28 |
riviera.kidd | Upraveno: 2015-09-11 16:30:51
Se nerozciluj, je to jenom Fabie :-)))
Btw: co je s tou fleshkou? :-)
Osobne sem ten graf videl nebo spis nekolik grafu z kazde vymenene veci a je to tak jak pise Augi a popravde pokud bych to nevidel tak bych taky neveril...me nejvic osobne prekvapily ty svicky...
kdyz uz se to tu rozmazava, tak mam za to, ze zrovna BHP jsou na klice a ne na motoru ;-)
výkonen na klice a na motoru?
To jsou mi zase novinky, žiju v nevědomosti, že výkon se udává buď na kolech, nebo na motoru = na klice..
BHP jsou brake horse power udávaná hodnota na setrvačníku motoru...
WHP je wheels horse power. Výkon auta který přenese na vozovku....
...sorry, myslel jsem samozrejme 'na klice a ne na kolech'